Telenor

Teleselskab, København

Alle ændringer skal godkendes før de bliver publiceret. Du vil derfor ikke kunne se dine ændringerne med det samme.
#122
Søren K.
1 bedømmelse
29.01.2024

Da jeg flytter til andet selskab er de fuldstændig ligeglade med at afslutte et godt kundeforløb. med gebyr og ekstra regninger. utrolig skuffet. kan jeg desværre ikke anbefale. Det er svært at finde god kundeservice ved mobilselskaber, men denne afslutning var virkelig en skuffelse.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#121
Chris L.
1 bedømmelse
29.12.2017

Hold jer langt væk fra Telenor.

Fejl i faktureringen, lukning af abonnement uden grund osv. osv.

Vi har tre abonnementer i firma regi, så det skal sgu fungere døgnet rundt.

Synd for det venlige personale at de skal belemres med dårlig omtale.

Men et stort minus herfra

1
0
Del | Svar | Rapportér
#120
Anders O.
1 bedømmelse
08.08.2017
0
0
Del | Svar | Rapportér
#119
Irene M.
1 bedømmelse
21.06.2017

Væreste fejl jeg har begået længe...

Hvis du overvejer at være kunde hos telenor så lade være. De levere ikke hvad det lover og selv når det lover at se på problemerne sker Der i virkeligheden ikke noget. Men bliver bare ført frem og tilbage og der er ingen der gøre noget for at hjælp. Bare fir at nævne et af min problemer med telenor. Jeg har 60 GB om mdr. Delt på tre enheder. 30 af dem bruger jeg slet ikke fordi min ipad blev stjålet og jeg kan derfor ikke anvende den enhed, men jeg er bundet til at betale for det. Så har jeg 2x 20 GB på to telefoner og det er angiveligt ikke tilstrækkeligt til hele mdr. Så 10 dag om mdr. Bliver jeg bedt om at købe ekstra data ud over og jeg kan ikke får det 30 GB brugt i de 10 dage fordi det er købt til et andet enhed. Så i alt 50 GB og aligevel mangler jeg data 10 dage om mdr.

Hvis du er ligesom mig og skal brug din enhed arbejdsmæssig eller på andet hvis er afhængig af at have data hele mdr uden at skulle betale ekstra gebyr så hold dig væk fra telenor.

PS på trods af at telenor kontakter en i det et offentlig forum og udadtid fremstå som nogle der vil hjælpe og vil deres kunder det bedste, så sker der ingen ting, men spiller bare sin tid på at skrive mails og taler med medarbejder der taler i munden efter en og kommer med ingen løsninger

0
0
Del | Svar | Rapportér
#118
Jonas Libak Larsen
1 bedømmelse
18.01.2017
2,0/10 3,0/10 0,0/10

Hej. I 2015 skulle jeg selv til at betale for et abonnemen da jeg ikke længer ville høre inde under min mors telefon. Så vi to til den nærmeste Telenor forretning for at få mig et abonnemen.

Det hele går godt og jeg for mig en ny mobil og et abonnemen til at gå med det. Men lige inden vi skal til at gå beder mederbejderen mig om at skrive nogle pappier under. Jeg kigger på dem og giver udtryk for det liner en mobil forsikring. ( da over skriften er mobil forsikring) og hun fortæller at det er det også, men inden i indeholder den også pappier om overflytning af nummer fra dele abonnemen. Så ville hun bare selv personligt annullerer delen om en forsikring.

Så troen på at hun som mederebejder i Telenor ved hvad hun gør og at dette er Telenors stantart procedure skriver jeg under.

Der går en måned før jeg finder ud af jeg ikke er skildt fra min mors abonnemen og nu også har en forsikring som jeg ikke ville have. Frustreret som jeg er kommer jeg tilbage i butikken hvor det eneste de kan fortæller mig er at. Fordi hun fik mig til at skrive under, så er jeg låst fast i et halvt år hos dem.

Det er nu 18.01 2017 og til den dag idag kan jeg stadig ikke komme ud af min kontrakt med dem.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#117
Anders L.
1 bedømmelse
14.10.2016

Dobbelt fakturering, fejl i faktura, problemer med opsigelser, dårlig behandling i kundecenteret

0
0
Del | Svar | Rapportér
#116
Christina S.
2 bedømmelser
25.08.2016

Jeg har værre bredbånd kunde hos dem i 4 år, men i april miste det mig som kunde. Jeg blev virke træt af deres kundeservice og deres ligegyldighed overfor deres kunder. Jeg har op til flere gange værre i kontakt med dem fordi jeg ikke forbinde. Først er jeg altid blev mødt af en sur medarbejdere der har lyd som om af de var træt af jeg ringe. Det værste er at i den sidste uge før jeg opsige det påstået de havde løs det (jeg havde stadvæk ikke forbindes) og efter flere måned forsøg på af få dem til af få det til af virke ringe jeg og opsige det. Da jeg pænt spøg medarbejdere da han sige jeg skulle sende udstyr til om det sendt mig en kasse så jeg kunne sende det til dem var svar mange Nej vi sender ikke noget. Så måtte køre helt til Næstved fra Falster for at afleveres den til dem de gide ikke gang gøre noget for at få deres udstyr tilbage 😡

1
0
Del | Svar | Rapportér
#115
Hans H.
1 bedømmelse
22.08.2016

Dårlig kundeservice.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#114
Charlotte B.
1 bedømmelse
15.06.2016

Hold godt øje med betalingerne. Telenor har ikke styr på deres bogholderi. Jeg modtog en regning som var al for høj - fejlen skyldes et nyt system sagde de. Jeg betalte det rigtige beløb manuelt og afviste det forkerte beløb på BS. - 5 uger senere trække de så det beløb, som jeg har indbetalt - denne gang via BS. Jeg opdager det desværre først 15 dage senere - og her nægter de, at have modtaget beløbet 2 gange - de tørre den af på NETS - men ifølge min bank har de modtaget pengene 1-3 dage efter de forlod min konto. Jeg må indrømme, at jeg har mistet tilliden til Telenor. Tidligere har jeg haft tekniske problemer, som de også forsøgte at tørre af på de andre - dengang HP-printeren - men her tog de også fejl.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#113
Svend M.
1 bedømmelse
01.05.2016

Dårlig eller ingen service fra butikken i Hørsholm.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#112
Ghota S.
1 bedømmelse
17.09.2014

Det undre mig at Telenor bruger Advis som inkassoselskab [..].

0
0
Del | Svar | Rapportér
#111
Rasmus F.
1 bedømmelse
26.02.2014

Øv, øv, øv. Telenors foretningsmetoder nærmer sig bondefangeri! Blev ringet op af en sælger om jeg kunne tænke mig at vende tilbage til telenor til en god pris, han sagde bare ikke noget om at der kom 98kr oveni prisen for at få regningen tilsendt. Aldrig mere Telenor!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#110
Anton M.
1 bedømmelse
16.12.2013

Jeg har internet og det fungere godt men jeg har haft 2 mobiltelefoner, som jeg har flyttet til okmobil. Telenord opkræver stadig for telefon som er afmelt. Det forstår jeg ikke jeg forventer svar.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#109
Ahmad P.
1 bedømmelse
14.12.2013

Internetforbindelsen er meget ring, har ventet i snart 3 uger, men der sker ikke så meget udover undskyldning, er lidt skuffet.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#108
Jan Jensen
1 bedømmelse
18.11.2013

Efter at de har sammenlagt deres telenet, har jeg intet signal i mit hus. Før var der et ok signal (2-3 streger). Jeg bor ikke på landet, men i udkanten af danmarks 6 største by. Det kan s.. ikke være rigtigt i år 2013. Kunne forstå hvis det var i udkants danmark.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#107
Jim L.
1 bedømmelse
11.11.2013

[..] Inde på Ekstrabladet undskylder I mange gange for den fejl I lavede for en kunde som klagede! Den eneste [..] grund til at I gjorde det, var fordi det var kommet i avisen og I bare ville redde jer selv! Det var sikkert ikke nogen fejl før det kom i avisen. Hvad med os andre kunder i Telenor? Får vi ikke en undskyldning for alt det [..] I har udsat os for? [..].

2
0
Del | Svar | Rapportér
#106
Christian Sand
1 bedømmelse
10.11.2013

Gennemgående et skod firma.

Har været kunde uafbrudt i 15 år og altid betalt regninger til tiden, trods jeg som titusinder af deres kunder har oplevet, at der har været fejl i deres regninger (se kontant's udsendelser om Telenor).

Nu præstere de så at fjerne ydelser i ens abonnement, uden på nogen måde at ha varslet dette, trods deres egne abonnements regler og betingelser. Henvender man sig til deres såkaldte kundeservice, får man svaret at det abonnement findes ikke mere, at de ikke har varslet forringelserne ignorere de.

Telenor får selv den ledeste og ondeste brugtvogns forhandler til at fremstå som en engel!

GOODBYE Telenor

2
0
Del | Svar | Rapportér
#105
Thomas Nymand
1 bedømmelse
06.08.2013

Kan ikke anbefales deres dækning er alt for ringe, service absolut ingen.

5
0
Del | Svar | Rapportér
#104
Dorte Sørensen
1 bedømmelse
31.07.2013

Telenor solgte mig et erhvervsabonnement via et telemarketingbureau, som viste sig ikke at have nogen dækning på min adresse. Det kunne jeg efterfølgende selv konstatere ved at se på dækningskortet på telenors hjemmeside. Den ulejlighed gjorde de sig ikke selv. Den efterfølgende kommunikation var også præget af pinlige fejl fra Telenors side. Jeg er nu (lovpligtigt) løst af abonnementet og vender aldrig tilbage til Telenor.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#103
Flemming Stephansen
1 bedømmelse
26.06.2013

Det er i den grad et lorte selskab, de har hævet 632,02 kr og jeg har brugt 2 timer på at få opklaret hvad pengene er brugt til, men det kan de ikke fortælle mig, de kan ikke finde det nogen steder hvad pengene er brugt til, og når man beder om bogholderiet får man at vide dem kan man kun maile til, ja det tror da pokker med alle de klager de har.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#102
Søren Sørensen
1 bedømmelse
05.06.2013
0
0
Del | Svar | Rapportér
#101
Hans Keise
2 bedømmelser
24.05.2013

Elendig Mail flere nedbrud med 3-4 dage varighed.

Trods flere opfordring ingen form form for kompensation til kunderne.

Råd i regnskab "opkrævning af betaling" etc..

7
0
Del | Svar | Rapportér
Hans Keise
2 bedømmelser
04.06.2013
 

Sååå er den sørme galt igen! Ingen mail modtagelse muligt nu er vi op på 5 timer. Ingen fejlmelding fra telenors side.

Til alle dem der overvejer telenor. Lad være!

#100
Bo Grönlund
1 bedømmelse
23.05.2013

23.5.2013 Telenors email har nu været nede i lange perioder (døgn) adskillige gange de sidste 14 dage. Selskabet er vanskeligt at komme i kontakt med og ved åbenbart ikke hvordan man skal holde en mailserver oppe at køre. Det er mega uprofessionelt.

4
0
Del | Svar | Rapportér
#99
Carsten Skovbjerg
1 bedømmelse
10.05.2013
 

Den ringeste "kundeservice" i landet.

Selv post Danmark gør det bedre

2
0
Del | Svar | Rapportér
#98
A. Dahl
1 bedømmelse
30.04.2013

Seks måneder efter indgåelse af aftale med telenor, er der stadig faktura problemer. Hvilket resulterer i, at de trækker mere end de har krav på. På trods af deres manglende evne til at opfylde deres del af aftalen nægter de at slippe bindingen.Øv.

2
0
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Telenor til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Telenor det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.