Bent Christiansen
Haves: Teleselskab med utrolig dårlig kundeservice.
Ønskes: Teleselskab med god kundeservice.
Jeg har både fatsnet telefoni, bredbånd og trådløst internet hos Telenor. Det fungerer normalt helt i top. Men det sker jo, at der er bruge for lidt support, og så går alt, hvad der kan gå galt, også helt galt.
Kunderservicen er under al kritik. Ventetid ofte over ½ time. Medarbejderne er altid venlige og imødekommende, og kan også af og til løse problemet. Men det sker meget tit, at man bliver stillet om til en anden medarbejder, eller lovet at der vil blive ringet tilbage. Omstillingen ender som regel med, at forbindelsen bliver afbrudt, og der er aldrig nogen der ringer tilbage. Så må man begynde helt forfra med ½ times ventetid osv. Jeg forstår ikke, at Telenor vil være bekendt at have så dårlig en kundeservice.
Så jeg søger et teleselskab med hurtig, sikker og god kundeservice, og det gør såmænd ikke noget, at abonnementet koster lidt mere. Hellere det, end gang på gang at blive holdt for nar.