Marni Jacob Holm

#1
Marni Jacob Holm
1 bedømmelse
08.10.2011

Vi har været kunde hos Sonfon/Telenor i mange år, men den oplevelse vi har haft med deres kundeservice det sidste års tid er ikke til at beskrive. Selv om vi har 5 mobiltelefoner på betalingsservice, så sender de rykkere for regninger som er betalt og efterfølgende gebyr på 100 kr som de ikke vil annulere selv om man indsender kopi af kvitteringer. Ved skift af abonnement på en af telefonerne, så har de systematisk 7 gange sendt rykker for betaling selvom aftale om betalingsservice. Vi har indsendt kopi af bankens aktive betalingservice, men vi får ingen regninger fra Telenor, kun rykkere. Først sender de en rykker med 100 kr gebyr på, når man kontakter kundeservice og beder om regningen, så kommer den oprindelige regning som er uden gebyr med posten 2 dage efter. Vi har utallige gange ringet og e-mailet til kundeservice for at få betalingsservice til at fungere, men uden held. I starten belv man omstillet til bogholderiet og så til kundeservice igen - igen, men der er ingen som er kvalificeret til at få tingene til at fungere. Kundeservice siger nu at det er e-boks som ikke fungerer! Men det passer ikke, får betalingsservice fungerer perfekt hos alle andre end Telenor. Vi har nu opsagt aller 5 abonnmenter hos Telenor og tegnet nyt hos anden udbyder som bare fungerer:-) Men Telenor bliver ved med at sende rykkere med 100 kr gebyr - det er helt usmageligt. Så vores anbefaling: Hold jer langt væk fra Telenor!