Tara M.
YES! Endelig Fri af mit sidste produkt fra Telenor.
Dårliger selvskab skal man lede længe efter, hold jer langt væk fra dem.
Jeg har været kunde hos dem på mobil siden Sonofon tiden hvod det virkelig var en super selvskab, men efter sammenlægningen er det blevet så ubeskrivelig dårligt har hold ved og givet dem et par chancer men uden de på nogen måde kunne komme op på niveau igen. Løgne om dækning fra butikkernes side, dårlig kundeservice, Mails (Spam) flere gange om ugen på trods af man melder det fra flere gange. Alt dette kun på mobil siden.
Har også været kunde hos dem med bredbånd. Her har jeg været igennem 4-1/2 år med tov trækkeri med rykkere for udstyr de mener de ikke har fået men jeg har send til dem, ekstra regninger for hastighed jeg ikke havde tilmeldt mig, dårlig forbindelse på bredbånd med ud-fald 4-6 gange om dagen. Jeg Kan ikke sige det nok HOLD JER VÆK FRA TELENOR.