Per Johansen

#1
Per Johansen
1 bedømmelse
19.11.2009

Jeg har bredbånd og nettelefon via Telenor. Oprindeligt havde jeg en erhvervsadgang. Den har jeg nu med meget stort besvær overtaget på privat basis. I forbindelse med overtagelsen har Telenor ikke renset ud i alle de tillægsydelser, der skulle bortfalde efter aftale. Efter kontakt blev disse fjernet. Det viser sig så bare, at de kun har fjernet det for den ene månedsregning og ikke de efterfølgende. Jeg betaler via betalingsservice. Jeg havde derfor betalt et for højt beløb, inden jeg opdagede sagens sammenhæng. Da Telenor rettede den ene månedsregning fremsendte de en ny med det nye og korrekte beløb. Jeg ignorerede den, da jeg jo havde betalt og kontakte selskabet for at sikre mig, at det for meget betalte blev modregnet i kommende regning. Det sagde de ja til. Dog fik jeg kort tid senere en rykker på regningen (selv om jeg havde betalt et for stort beløb via betalingsservice). Jeg kunne iflg. rykkeren også imødese, at linien ville blive afbrudt.

Her i november har jeg så modtaget en rykker på den regning, der forfalder i december. Jeg får oven i købet at vide, at linien ville blive afbrudt her ultimo november - og at jeg i alle tilfælde skal betale et gebyr på 100 kr.

Jeg har været i kontakt med Telenor utallige gange efterhånden. Fået løfter, der ikke holder. Fået lovning på check (på for meget betalt), jeg stadig ikke har modtaget. For mig virker kundeservice som meget uprofessionelt kørt. Jeg har derfor besluttet at droppe Telenor og valgt en anden udbyder.