Rikke Ø.

#1
Rikke Ø.
1 bedømmelse
25.01.2011

Jeg har haft Sonofon i mange år og har altid været nogenlunde tilfreds. Men da de skiftede navn til Telenor er det da kun gået ned af bakke. Jeg har simpelthen haft det ene problem efter det andet.

Lige pt. sidder jeg med endnu en uberettiget regning+ rykker fra Telenor. Dette rykkergebyr er på 200 kr, og grunden til jeg har fået den er fordi jeg i sidste måned modtog en regning på en genåbning af mit mobile bredbånd (som aldrig har været lukket i første omgang). Denne nægtede jeg så at betale og Telenors kundeservice gav mig da også ret efter vi lige havde været igennem 3-4 medarbejdere, da det åbenbart var meget kompliceret at kreditere. Nu sidder jeg så med en rykker på en regning som burde være annulleret. Lyder det indviklet? ...joooo, det er det skam.

Desuden har jeg da jeg stadig havde Telenor mobilabonnement været ude for at de uberettiget har lukket mit abonnement. Begge gange har de undskyldt med at det var en fejl. Men 2 gange i træk?

Ej, jeg holder mig fremover langt væk fra Telenor. Ærgeligt de fusionerede.. det har ikke gavnet dem det mindste.