Charlotte Brandt

#1
Charlotte Brandt
1 bedømmelse
31.03.2010

Vi skulle have checket en side som denne inden vi valgte nyt teleselskab - så havde vi aldrig forsøgt os med Telenor:

Der var nærmest ingen grænser i kundevenlighed og tilbud hos Telenor's tlf. sælger da jeg i medio feb. ville forhøre mig om priser og leveringstid ved at blive oprettet hos dem, (internet og fastnet tlf.) da vi ved en misforståelse ikke længere havde aftale med TDC. Sælgeren hos Telenor var helt på det rene med alle de frustrationer mange kunder idag har med teleselskaber og havde stor forståelse for mine spørgsmål ift. deres service. Ak ja. Alt tegnede godt, der ville absolut max. kun gå højest 10 dage inden vi igen ville være på bredbåndsnetnettet og med tlf. og inden for 3 dage ville vi få tilsendt 2 stks. mobile USB stik - indtil røret var lagt. Det korte og det lange er at der gik 7 uger! Og sælgeren har vi da aldrig kunne få fat i. Og vi er ikke færdige endnu. Der er uoverenstemmelser i regningerne vi får, som ikke er som aftalt osv. osv. Der skal ringes og fortælles og frem og tilbage og kaffe og kage, og hver gang får man en ny medarbejder. Telenor sucks - i vores oplevelse. Vær glad hvis du er kunde hos dem uden problemer.