Ole L. A.
Jeg har en iphone 4 hvor homeknappen driller som hos mange andre iphone kunder, jeg har været i kontakt med Telenor om problemstillingen 3 gange, en gang på mail, hvor jeg fik en rigtig god betjening, og blev bedt om at indsende telefonen til rep. denne henvendelse var i juni måned.
Da jeg gik i deres butik i Storcenter Nord i Århus, fik jeg oplyst at de ikke kunne gøre noget ved det når det var en periodisk fejl, hvilket jo umuliggør at få reparereret telefon, dette var i juli måned.
Nu har telefonen den seneste måneds tid været meget ustabil i homeknappen, hvilket kulminerede den 2 oktober, hvor telefonen stor set ikke virkede, jeg kørte til Telenor i Frederiksgade i Århus, hvor jeg fik en yderst venlig betjening, medarbejderen registrerede at der havde været problemer on og off igennem 6 måneder, og sendte telefonen til deres værksted.
1 uge senere kom telefonen tilbage fra værkstedet, dog uden at være repareret, der var indlæst ny software IOS6, som allerede var på telefonen i forvejen, så nu sidder jeg fortsat med en iphone 4 med en periodisk fejl.
Jeg ringede og beklagede mig til kundeservice, og fik også der en venlig betjening, dog med følgende ikke helt fornuftige løsningsmodel "giv telefonen en ordentlig lusing" sagde medarbejderen, det giver ikke mening.
Så ringede jeg til butikken i Frederiksgade, dem som venligt sendte telefonen til reparation, og her var opfordringen, vi kan sende den ind igen.
Jeg har ikke købt en så dyr telefon for at den skal sendes frem og tilbage et utal af gange, den skal fungere, og i dette tilfælde repareres eller ombyttes.
Butikken i Storcenter Nord, var meget uvenlige og meget lidt servicemindede, Butikken i Frederiksgade er super søde og venlige, værkstedet er direkte uvenlige.
Summa summarum, jeg sidder stadig med en telefon med en periodisk fejl som Telenor slet ikke vil hjælpe med at reparere.
Total elendig kundeservice.