TDC

Teleselskab

3,1/10
#39
Flemming M.
1 bedømmelse
28.10.2018

Jeg har fået en rykker med 100 kr i gebyr, det er ok, -men 310 kr oveni til kompensationsbeløb!! det er slet ikke ok, desuden trusler om morarenter og spærring mm

Hvad er meningen, for en sølle forglemmelse en enkelt gang af en regning på 140 kr

Er det god kundeservice med en dummebøde og at true med bål og brand for småpenge. 410 kr kan det ikke koste at sende en rykkker!!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#38
Mathias C.
1 bedømmelse
09.06.2016

Jeg fik opsagt mobilabonnement næsten 1 år siden og mine fordele forsvandt med det samme, selvom jeg endnu havde 1 måned af dem.

3 måneder efter får jeg en regning på ca. 900 kr. Jeg ringer ind og de siger at dette er en fejl, dog skulle jeg stadig betale 50 kr i forsendelse af regningen, men at det er 100% rettet nu.

Jeg tjekker mit gamle TDC sim-kort, og ser at dette selvfølgelig ikke virker.

3 måneder efter igen, modtager jeg endnu en regning på ca. 900 kr, hvor jeg igen ender med at betale forsendelse!

Sindsyg dårlig service, at jeg skal betale for deres "fejl" i systemet?

Elendigt mobilselskab, og har kun haft dårlige oplevelser med TDC med deres andre servicer...

ALDRIG brug TDC, det er kun bondefangeri, og der kan nemt findes billigere selvskaber til alt hvad TDC har at byde på!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#37
Lukas Hansen
3 bedømmelser
16.03.2016

Endelig har jeg en god oplevelse at dele med TDC, fik fat på en supporter der vidste hvad han lavet, jeg havde problemer med min tlf. Men efter hans hjælp og hans guiden så virket den igen!

Fantastisk god oplevelse det har reddet min dag.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#36
Søren P.
1 bedømmelse
20.01.2015

Helt igennem elendig service.

Det er fuldstændig uacceptabelt, at stort set alle regninger er behæftede med fejl, vel at mærke fejl som TDC ikke rigtig gider at rette, eller magter at rette.

I dag modtog jeg dog en opløftende "regning". En kreditnota på 150 kr. Det fremgik ikke hvordan jeg ville få de 150 kr., så jeg ringede til TDC for at forhøre mig. Efter lang kø og fire forskellige personer i røret fik jeg at vide, at hvis jeg opgav mit kontonummer, ville TDC sende mig pengene. "Hvis jeg nu ikke havde henvendt mig telefonisk, havde jeg så aldrig set pengene, fx via en modregning ved næste opkrævning?" "Nej, det havde du ikke, må jeg nok indrømme."

Nå, i farten havde de så osse lige opkrævet 99 kr. for en nummerændring. Men nu har jeg altså haft det samme nummer i seks år!

I Guder!

0
1
Del | Svar | Rapportér
#35
Lars F.
1 bedømmelse
09.12.2014

Har ikke styr på kundernes konti + meget dårligt behandling i deres butikker og telefontjenester.

0
1
Del | Svar | Rapportér
#34
Thomas P.
29.11.2014

Har været i kontakt med TDC mere end 10 gange for at få ordentlig adgang til internet, men får at vide at man hver gang skal logge ind og ændre kanal på router, men det giver ikke rigtig mening at ændre kanal flere gange om dagen alt efter hvad folk i nabolaget vælger. Utrolig TDC har opfundet et manualt system i denne tidsalder. Og dem der rådgiver pr telefon er håbløse. Håbløs service - håbløst produkt.

Ville have givet 0 stjerner.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#33
John Jensen
1 bedømmelse
28.03.2014

VÆRSTE KUNDESERVICE EVER!
Jeg er en af dem der ganske ufrivilligt er blevet kunde hos TDC efter at de har overtaget Onfone. Jeg ringede til kundeservice for mobiltelefoni ang. spørgsmål om kundevilkår, og medarbejderen sagde at dem havde jeg fået tilsendt, og han var ikke interesseret i at hjælpe mig yderligere med de enkelte vilkår. Jeg spurgte ham igen ang. nogle specifikke vilkår, og han svarede "Kan du ikke høre hvad jeg sagde?". Jeg blev paf, og spurgte ham om han var interesseret i at have mig som kunde. Han svarede meget hurtigt "Skal vi sige dit abonnement op, det kan vi hurtigt klare," men jeg havde jo ikke bedt om det, i hvert fald ikke uden at have fundet en ny mobil-udbyder.

Nu har jeg heldigvis fået et nyt abbonnement hos et bedre selskab, og kan bestemt ikke anbefale TDC.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#32
Charlotte B.
1 bedømmelse
14.02.2014

Jeg har aldrig haft problemer med min mobiltelefon som jeg har haft hos TDC i 14 år. Ingen problemer med regning, dækning eller andet. TDC har sgu brug for de positive feedbacks også!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#31
G. Johansen
2 bedømmelser
09.05.2013

TDC er suverænt i top når det gælder dålig service!

De kan finde på at sende priceinfo sms til dig kl 02.13 selv om det ER frameldt!

Endvidere er deres kontaktformular fra den yngre stenalder og de kan ikke i deres vildeste fantasi tænke sig at udenlandsdanskere, i Sverige, skulle have brug for at benytte dette skema, og derfor tvinges jeg til at skrive urigtige oplysninger.

Dette kan ordnes af en uddannet webmaster, desværre er der ikke ansat en sådan hos TDC, ellers var skemaet blevet opdateret til 2013 standard for længe siden!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#30
F. Christensen
1 bedømmelse
24.06.2012

Jeg havde et mobilabonnement som hed Mobil uden afgift, så kom der besked om at der ville komme afgift på, jeg ændrede så til tank selv click abonnement inden for den angivne periode hvor man kunne ændre eller opsige til noget andet. Så efterfølgende sendte de en regning for et abonnement som jeg aldrig har haft, jeg kontaktede kundeservice som oplyste mig at der var mange som havde ringet, at det var en fejl som blev rettet og at jeg ikke skulle betale regningen, ok, nu har jeg så fået en rykker.

Kundeservice har "ikke gjort noget som helst" da jeg kontaktede dem. Jeg har IKKE tillid til at en virksomhed der handler på denne måde har styr på sin administration, jeg er omhyggelig med at betale regninger og det er den første rykker jeg har modtaget i hele mit liv, fra TDC på et abonnement som jeg aldrig har haft...

0
0
Del | Svar | Rapportér
#29
Allan Udsen
1 bedømmelse
28.12.2011

De er simpelthen for dyre, og dækningen er elendig og fyldt med huller...

- Fejlmeldinger på deres net gider de slet ikke at tage sig af, og da slet ikke i helligdagene. Så vi måtte pænt vente med at ringe til vores pårørende og ønske glædelig jul, til efter jule-helligdagene...

Så farvel TDC, vi smutter over til Oister tror jeg...

0
2
Del | Svar | Rapportér
#28
Hanne Møller Borgstrøm
3 bedømmelser
11.10.2011

Jeg begik en stor fejl, da jeg flyttede mit mobile bredbånd til TDC. TDC bruger ingen tid på at svare på mails. Når man skriver og beder om svar på forskellige ting, så bruger de ikke så meget som 1 sekund på at svare. Mærkeligt nok, så går de mails jeg sender ikke igennem til de mailadresser, som jeg tidligere har brugt til at tilmelde mit mobile bredbånd. Sidst jeg gav min bedømmelse af TDC, svarede en af TDC's medarbejdere og oplyste sin mailadresse. Den adresse virker bare ikke, selv om jeg har kopieret direkte fra siden. Det er da dårlig service.

Hvad gør man så, hvis man vil stoppe sit abonnement, for telefonerne er jo også altid optaget og ventetiden er uendelig lang. Jeg har ventet i 1/2 timer flere gange, hvor jeg har skulle have fat i TDC omkring min gamle tantes abonnement.

5
4
Del | Svar | Rapportér
#27
Jens H.
1 bedømmelse
13.08.2011

TDC ejer kobberet i vejen og er det eneste firma der må røre det.

Når man bygger nyt hus skal der jo laves et nyt kabel ud til TDC's kabler. Men benytter man et andet teleselskab er det stort set umuligt at flytte sine eksisterende aftaler til en ny adresse. TDC vil ikke forbinde kablerne hvis man bestiller som privat-person - de forlanger at det firma man er kunde hos bestiller - humlen er bare at det kan/må de ikke så ender man i en situation at man er tvunget til at være kunde (igen) hos TDC med ny bindingsperiode...

"Længe leve de gamle monopoler" - jo, TDC har stadig monopol på kobberet - og misbruger dette på det groveste.

3
9
Del | Svar | Rapportér
#26
Ove Nielsen
2 bedømmelser
11.06.2011

TDC ved ikke hvad service er.

Købte PC hos TDC.

Brændte Harddiske af så det var en ren fornøjlse to styk pr. gang.

Til service 13 gange ialt 26 harddiske. Hvis man ville høre på hvad der blev sagt kunne man skifte strømforsyningen og sparet 24 harddiske og en sur kunde.

Det stoppe da chefen satte en stopper for ny PC eller ingen penge.

3
8
Del | Svar | Rapportér
#25
Michael Lindgaard
1 bedømmelse
02.06.2011

Landets største udbyder med den ringeste service. [..] tager penge for ydelser de ikke leverer eller hvor du kun får det halve af det du er blevet stillet i udsigt. En prototype på hvordan man ikke opfører sig. [..] En skændsel for dansk erhvervsliv, som sjofler deres kunder. Føj.

2
3
Del | Svar | Rapportér
#24
Torben Bech
1 bedømmelse
21.04.2011

Mit ønske: Opsige ISDN-linjen hos TDC og nummeroverføre 3 dertil hørende telefonnumre til mobiltelefoner i et andet selskab.

TDC's fremgangsmåden er således:

Der skal nedgraves ét helt nyt kabel til vores hus med 3 nye linjer.

ISDN abonnementet opsiges og der oprettes 3 nye fastnet abonnementer, hvortil de 3 numre kan nummeroverføres.

Der bliver en bindingsperiode på 6 måneder.

Først herefter kan der ske nummeroverførsel til andet selskab.

Det hele vil koste nogle tusinde kr. ekstra, og det nye kabel får kun 6 måneders funktions tid.

For mig at se er dette en helt uacceptabel fremgangsmåde, der udover at være meget dyr også er besværlig og i hvert fald ikke kundevenlig.

Det burde kunne ordnes administrativt og mere miljøvenligt uden kabelarbejde osv.

2
3
Del | Svar | Rapportér
#23
Michael Madsen
21 bedømmelser
11.02.2011

Vores fastnettelefon var helt død torsdag ved frokosttid. Ringede derefter til TDC's fejlmelding via mobilen, og kom igennem efter ca. 20 min.

De kunne godt se at noget er galt med forbindelsen, og vil også gerne lave det. Altså næste mandag mellem 08 0g 16!

Jeg syntes ærlig talt det er en elendig service at skulle vente så længe. De ved jo ellers udmærket, hvad de vil have for abonnementet!

2
3
Del | Svar | Rapportér
#22
Merethe Østbye
12 bedømmelser
31.01.2011

Som min karakter finder jeg dem håbløse. På deres hjemmeside er der ikke mulighed for at opsige forskellige produkter, hvad der ellers kunne være rart så man havde dokumentation for det med det samme, og ringer man i det tidspunkt hvor der ikke skulle være så mange telefoner efter deres eget udsagn mellem 8-10, ventede jeg idag kun i 33 min. for at komme igennem med en opsigelse. Det er under al kritik, at kundeservice ikke har bemanding til bedre service. Er glad for, at mine andre produkter er hos Fullrate, hvor jeg aldrig har ventet over 5 min.

1
5
Del | Svar | Rapportér
#21
Makka Thorsen
1 bedømmelse
26.01.2011

Har været TDC kunde i ca. 1½ år. og er totalt skuffet over at blevet snydt til at købe abonnement så vores forbrug ville blive mindre. Så nu er vores forbrug flytte over til abonnement betalinger, så vores forbrug er blevet mindre, men abonnementet er steget til det sammen forbrugs beløb, som vi eller er blevet lovet af TDC det vil mindske vores telefon/bredbånds beløb. Undlad at købe deres små telefon tilbud!

3
3
Del | Svar | Rapportér
#20
Karina Enig Dam
1 bedømmelse
02.12.2010

Har haft ADSL hos TDC i ca 10 år og kun et par gange oplevet problemer. Begge gange blev fejlene straks rettet efter jeg kontaktede dem.

2
5
Del | Svar | Rapportér
#19
Freddy Elbæk
1 bedømmelse
04.10.2010

Jeg har gennem mange år været kunde hos TDC. Alt fungerer fint indtil du står med et problem. Glem alt om service, det begreb findes ikke i deres ordbog. Min mobil blev afbrudt i sidste uge "inaktivt SIM kort". Efter utallige omstillinger og lange ventetider 1 time og 10 min. (som jeg formentligt betaler) fik jeg endelig besked om at man ved en fejl havde afbrudt min telefon, og at det skulle blive ordnet samme dag. Der blev ringet og sagt at nu var det i orden. Det var det bare ikke! Hele rumlen om igen og nu 6 dage efter er den stadig ikke tilsluttet. Jeg opsiger mit abonnement på begge mine telefoner i morgen og finder en anden udbyder.

2
8
Del | Svar | Rapportér
#18
Christina Skytte
2 bedømmelser
03.10.2010
 

Jeg har værre kunde hos TDC i 2 år, men det er slut nu. Da jeg startede hos dem for 2 år siden, var deres service til at have med at gøre og var gode til at hjælpe. Man jeg må sige service er gåde stærkt ned af bakke for dem, desværre. Sådan noget som at finde et nummer til kundeservice skal man bruge meget tid på at finde på deres hjemmeside, og jeg mener sådan noget som et nummer til kundeservice skal værre let at finde. Når man så har fundet nummeret og ringer til deres kundeservice skal man ikke forvente at få hjælp. Til gengæld kan man godt sætte flere timer af til det, for man kan godt forvente at skulle ringe flere gange inden man får den rigtige hjælp. Og så kan man ikke engang værre sikker på det er rigtigt, hvad de siger. Det er bare ikke godt nok TDC. Jeg har en ide til hvordan i kan blive bedre, i stedet for at bruge så mange penge på lette reklamer. [..] brug dog [pengene] på at gøre jeres medarbejdere bedre til kundeservice [..], så man blev fri får at ringe flere gang på sammen dag om sammen problem.

6
7
Del | Svar | Rapportér
#17
Flemming Knudsen
1 bedømmelse
23.08.2010
8
12
Del | Svar | Rapportér
#16
Flemming Svindborg
1 bedømmelse
09.02.2010

Har købt ny pc hos TDC. Havde problemer med at sende og modtage mail. Indleverer pc til rep. Det tog kun 3 uger. Havde haft pc i 1 md.

Problemet var det samme efter rep. Har prøvet at få den sat op ved hjælp af deres support folk. De kunne ikke hjælpe mig, men sagde at jeg kunne kontakte Microsoft og Hewlet Packartt om installation. Jeg kan ikke se hvad jeg [skal] kontakte dem for, da den er udleveret til mig i lukket emballage.

Har prøvet mange gange at få rettet fejlen. Ringer til TDC Hobro og indtaster tlf.nr. for tilbage kald.

Får reaktion efter at der sendt mail til TDC kunde support afd. Det vidste de selfølgelig ikke blev der sagt.

Min mening er at de vil ingenting da kassen er lukket.

12
14
Del | Svar | Rapportér
#15
Lotte Hermansen
1 bedømmelse
08.02.2010

Vær opmærksom på at I modtager den internet hastighed som I betaler for.

Vi har betalt for 4 MB i en lang periode - men efter gentagne problemer viser det sig at vi max. kan modtage 2 (hvis vi er heldige), 1 MB ved spidsbelastning, simpelthen pga. manglende modernisering.

TDC har solgt mig flere forskellige produkter som bare ikke kan lade sig gøre. Efter at have vendt dette problem med naboer så viste det sig at vi ikke er de eneste i vores område. Man kan bare ikke modtage mere.

Men det tilbageholder ikke TDC i at blive ved med at sælge.

Jeg føler mig voldsom snydt.

18
9
Del | Svar | Rapportér
#14
Poul Malling
11 bedømmelser
30.01.2010

Jeg er efterhånden en bedaget herre og har derfor naturligvis haft både fastnet, mobil og ISDN, ADSL m.m. hos TDC.

Forlod selskabet for adskillige år siden grundet deres arrogante kundeservice.

Hvor de fleste selskaber ville beklage en opsigelse og udtrykke et ønske om at kunden ville vende tilbage senere - ja så gav TDC blot udtryk for at man var sikker på at kunden vendte tilbage, da de var det bedste tilbud på markedet.

Jeg kan direkte og indirekte, bl.a. via TDC's dårlige indflydelse på Telmore, se at de stadig har denne overfladiske holdning til deres kunder, hvorfor jeg vil benytte mig af denne mulighed for at bedømme dem.

21
7
Del | Svar | Rapportér
#13
Nete Pedersen
1 bedømmelse
09.12.2009

Jeg kan sagtens leve med ventetiden, men at være tvangsindlagt til musak og reklamer imens, er ubærligt. Jeg søger en udbyder, hvor man kan slå musakken fra, mens man venter. Det kan lade sig gøre i visse store firmaer, hører jeg.

Desuden har jeg nu ringet op 6 gange for at få fravalgt automatisk telefonsvarer når jeg samtaler, og får fat i medarbejdere som ikke gir rigtige oplysninger, fordi mit ønske måske har været specielt for dem. Ret hårdt, når jeg hver gang, har brugt al min tålmodighed på at trykke mig igennem mange muligheder samt musak, for at nå frem.

Jeg har haft tdc i 37 år, men jeg er på udkik efter en udbyder hvor jeg kan blive fri for musak, hvis det findes. Og hvis det gør, vil jeg gerne betale mere for den service.

Men det positive er at jeg ikke har indtryk af, at andre tele selskaber er særlig meget bedre, og da jeg synes de medarbejdere som tar telefonerne er flinke og ventetiden for det meste har været kort, blir jeg nok hængende indtil videre.

21
8
Del | Svar | Rapportér
#12
Aksel Hansen
1 bedømmelse
01.11.2009

Der er alle tiders service. Jeg har brugt dette firme i 15 år.

26
8
Del | Svar | Rapportér
#11
Karin Jensen
1 bedømmelse
13.10.2009

Ualmindelig svære at komme igennem til. Man tvinges til at høre TDC's egne reklamer for fx tv-pakker, kundeundersøgelser mv. Skal gennem det ene trykknapvalg efter det andet - for tilsidst at havne i en kø - uden at vide hvor lang den er! Og med en forfærdelig musik-tvang oveni. Har derfor forsøgt at maile en fejlmelding af min tlf. som dør under samtaler. Dør sommetider 4-5 gange i træk. Jeg har forsøgt at få løst problemet siden 16.09.2009 - dvs. en hel måned. Har været i kontakt med en medarbejder, hvor telefonen også gik død midt i samtalen. Så ku' de da høre, at det var rigtigt. Men de har ikke løst problemet, og jeg kan pt. ikke komme i kontakt med dem. Har sendt en klage - og meddelt, at jeg vil opsige abonnementet, hvis ikke jeg hører fra dem, og det har de heller ikke reageret på. Har ellers været tilfreds kunde i 26 år hos TDC - men har nu mistet tålmodigheden.

24
11
Del | Svar | Rapportér
#10
Bjarne G. Kaaring
1 bedømmelse
20.09.2009

Har opsagt kundeforhold, grundet dårlig behandling og løftebrud. Kontaktede TDC 25. aug. for enten at lade mit abonnement hvile, alternativt opsagt i et halvt år, grundet udenlandsophold. Servicemedarbejderen nævnte, at opsigelse og genetableringstakst er pt. 800 kr. hvorimod TDC kunne lade ordningen hvile for kr. 50 pr. mdn. hvilket jeg logisk accepterede. Dog er man nødt til at fraskille min mobilordning, af hensyn til PBS-betaling. Herefter kommer der den følgende uges tid en strid strøm af breve med ordlyd: Tak for din henvendelse og velkommen til TDC. En masse interne gøremål, rent teknisk, som er svære at overskue for almindelige borgere. Endvidere har jeg fra starten gjort opmærksom på, at ethvert gebyr i forbindelse med ovennævnte gøremål, vil ikke kunne godkendes, ud fra mit simple ønske og udgangspunkt. I perioden 25 aug. og 3 uger frem har jeg fejlagtigt fra TDC's side været afskåret fra omverdenen delvist hvad angår internet og fastnet telefon og ligeså har min mobil også været død i 5 dage, medens perioden for internet og fast-tlf. andrager ca. 2 x 1 uge. Jeg er hjertepatient efter by-pass og er på medicin. Har dermed behov for en sikker telefonforbindelse. Jeg har ventet sammenlagt i mere end 4 timer, lyttet til TDC's beklagelse over lang ventetid og i ventetiden blevet tilbudt at downloade pausemusik, en tålmodighedsprøve som er ud over alle grænser. På et tidspunkt blev jeg ringet op på min mobil fra servicemedarbejder, som mildest talt var hammer-uforskammet og i hånende vending satte mig på plads med, at han (bandeord) ikke gad høre om min livsberetning omkring svagt hjrte. Vi kom op at skændes, yderst forbavset, sluttede jeg samtalen, uden resultat. Herefter skrev jeg en opsigelse til TDC indeholdene sagens desværre mange akter. Ind til nu har jeg blot modtaget en meget omfattende og uoverskuelig og forkert regning. Jeg har til læsers orientering lukket for bankens automatiske PBS betaling, da dette jo forhindre TDC i et grådigt ta-selv-bord. Ind til nu ingen beklagelse eller udredning fra TDC, ej heller tilbud om at godtgøre de perioder, jeg ingen forbindelse har haft. En nedslidende og tidsrøvende oplevelse, derfor bund- og dumpekarakter.

21
18
Del | Svar | Rapportér
#9
Gunnar Geertsen
2 bedømmelser
12.07.2009

TDC er absurd. Når jeg taler med en medarbejder tænker jeg tit, om det er et morsomt program i radioen, som er i gang med noget satire om TDC. Det tager normalt 10-15 minutter at komme igennen, medarbejderne er uvidende, hvilket de ikke vil indrømme, så de siger bare noget forkert, og det man aftaler, kan man ikke stole på. Pga deres akkordsystem skal de have så mange ekspeditioner som muligt, så pludselig siger de "et øjeblik", hvorefter man kommer sidst i køen og skal vente 10 minutter igen, og så begynder det hele forfra med en ny uvidende medarbejder. Grotesk.

22
9
Del | Svar | Rapportér
#8
Carsten J. Steenberg
1 bedømmelse
23.05.2009

Ualmindelig dårlig kundeservice, hvor man ikke holder de mundlige aftaler, og man bliver mindst stillet videre til 3-4 medarbejdere der ingenting ved. Meget dyrt.

26
12
Del | Svar | Rapportér
#7
Allan Pedersen
3 bedømmelser
15.05.2009

Jeg giver 2 stjerner til TDC, det er udelukkende pga. dækning. Der er ikke andet der fungere i det selskab. Regningerne er total uoverskuelige og sjældent korrekte. Skal man så ringe til kundeservice og få rettet op på det render man ind i næste udfordring, det er nærmest umuligt at trænge igennem med noget som helst. Har før fået usansynlig store regninger pga. "tyveri" i forbindelse med en ferie, men der er ikke noget at gøre fordi man ikke lige har det på video, eller gerningsmanden/damen er taget med poterne i ledningen. I min verden er det magtmisbrug, den store mod den lille.

25
12
Del | Svar | Rapportér
#6
Lone West
1 bedømmelse
11.02.2009

Der er store "skjulte" på TDC-Mobil abonnement. De oplyser bla. at priserne er inkl. moms, af forbrug ved almindelig (opkald + sms).

Desuden betaler man nu sit abo-forud.. Det har givet store problemer med deres saldo og regninger, hvor forbrug for 2 mdr. er indregnet, hvor den ene er betalt.

At komme igennem til Kundeservise er snart en by i Rusland. Når man endelig får "liv" igennem - taler måske med 2-3 stykker, hvor ingen kan svare på forsåvit, et ganske enkelt spørgsmål.

14
17
Del | Svar | Rapportér
#5
Grethe Gade Olesen
9 bedømmelser
06.10.2008

Langsomme gider ikke give et ordentligt svar glemmer aftaler, ringer i tide og utide med tilbud der ikke holder når man kigger dem efter. Så vi har opsagt alt hos dem

19
13
Del | Svar | Rapportér
#4
Linda S. Bonde
1 bedømmelse
31.07.2008

Er træt af deres opkald om billiger telefonabonnement for nuværende medlemmer. Blev ringet op og fik et tilbud det lød godt. Da aftalen kom stod der meget mere på. Vi ringede og fik det ændret inden for de 14 dage vi havde. Fik ikke tilsendt en ny aftale. Dette har bevirket, de ændrede en af de ting som stod på listen. Resten ændrede de ikke og nu er jeg bundet til dem i 6 mdr mere og det kan ikke ændres.

14
10
Del | Svar | Rapportér
#3
Carsten Nielsen
3 bedømmelser
16.12.2007
12
14
Del | Svar | Rapportér
#2
Ditte Sennicksen
62 bedømmelser
26.11.2007

TDC leverer en acceptabel dækning på mobilnettet her i Jylland (med enkelte huller). Kundeservice mm. er ret langsomlig.

15
14
Del | Svar | Rapportér
#1
Niels Sennicksen
21 bedømmelser
25.11.2007

Selskabet får ikke 10, da det tager lang tid at komme igennem deres telefonsluse, men generelt som privatkunde er jeg tilfreds. Når det er standardprodukter man skal have kommer de til tiden

9
19
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med TDC til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give TDC det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.