Christina Skytte

#2
Christina Skytte
2 bedømmelser
03.10.2010
TDC
 

Jeg har værre kunde hos TDC i 2 år, men det er slut nu. Da jeg startede hos dem for 2 år siden, var deres service til at have med at gøre og var gode til at hjælpe. Man jeg må sige service er gåde stærkt ned af bakke for dem, desværre. Sådan noget som at finde et nummer til kundeservice skal man bruge meget tid på at finde på deres hjemmeside, og jeg mener sådan noget som et nummer til kundeservice skal værre let at finde. Når man så har fundet nummeret og ringer til deres kundeservice skal man ikke forvente at få hjælp. Til gengæld kan man godt sætte flere timer af til det, for man kan godt forvente at skulle ringe flere gange inden man får den rigtige hjælp. Og så kan man ikke engang værre sikker på det er rigtigt, hvad de siger. Det er bare ikke godt nok TDC. Jeg har en ide til hvordan i kan blive bedre, i stedet for at bruge så mange penge på lette reklamer. [..] brug dog [pengene] på at gøre jeres medarbejdere bedre til kundeservice [..], så man blev fri får at ringe flere gang på sammen dag om sammen problem.

#1
Christina Skytte
2 bedømmelser
13.09.2010

Da jeg var på udkig efter et nyt mobilteleselskab søgte jeg på Google og fandt Telenor. Jeg havde godt nok ikke hørt så meget godt om dem, man som jeg siger, alle kan laver fejl. Så jeg gik ind på deres hjemmeside og der må jeg sige jeg blev glad dejlig med en hjemmeside, der er nem at finde ud af. Jeg kunne dog ikke finde svar på et af mine spørgsmål. Men så var der jo ikke andet at gøre, end se om jeg kunne finde et nummer til dem og det var så heller ikke noget prolem. Det var også let. Jeg ringede til kundeservice. Der var ca. 10 minutter ventetid. Men så fik jeg tilbud om at indtaste mit nummer og de ville ringe til mig, indenfor 10 minutter, så jeg ikke skulle sidde der og vente. Dejlig og som sagt gjort. Efter 4-5 minutter ringede de tilbage til mig.. og fik en rigtig god service og fik svar på alle mine spørgsmål og lov til at ringe til mig dagen før min bindingsperiode udløb for at hjælpe mig med at flytte nummer og komme med et godt tilbud og sagt som gjort.. jeg har bare følt, jeg er blev så godt behandlet, som man kan ønske sig.. og har bestemt ikke noget dårlig at sige om dem. Jeg tror også nogle gang at folk tror de kan gøre, hvad der passer dem og hvis de så ikke lige får det som de vil have, så er det et dårligt mobilselskab. Sådan er det bare ikke og jeg kan kun anbefaler Telenor.