Torben Bech

#1
Torben Bech
1 bedømmelse
21.04.2011
TDC

Mit ønske: Opsige ISDN-linjen hos TDC og nummeroverføre 3 dertil hørende telefonnumre til mobiltelefoner i et andet selskab.

TDC's fremgangsmåden er således:

Der skal nedgraves ét helt nyt kabel til vores hus med 3 nye linjer.

ISDN abonnementet opsiges og der oprettes 3 nye fastnet abonnementer, hvortil de 3 numre kan nummeroverføres.

Der bliver en bindingsperiode på 6 måneder.

Først herefter kan der ske nummeroverførsel til andet selskab.

Det hele vil koste nogle tusinde kr. ekstra, og det nye kabel får kun 6 måneders funktions tid.

For mig at se er dette en helt uacceptabel fremgangsmåde, der udover at være meget dyr også er besværlig og i hvert fald ikke kundevenlig.

Det burde kunne ordnes administrativt og mere miljøvenligt uden kabelarbejde osv.