Transavia

#11
Steen A.
07.09.2015

Har rejst København-Eindhoven godt selskab, billigt. Vil gerne rejse med transavia igen.

#10
Jens Hansen
28.11.2012

Gode film, god mad & har ikke være forsinket de 4 gange jeg har fløjet frem og tilbage fra Spanien.

#9
Tine Petersen
02.11.2010
#8
Henrik Jørgensen
08.08.2010

Transavia er det ringeste flyselskab, vi nogensinde har fløjet med, og vi flyver ALDRIG med Transavia igen. Den 16. juli 2010 var vores fly fra Malaga mod København forsinket i 8 timer, således vi først kom afsted kl. 04.00 om natten. Vi måtte således tilbringe det meste af natten uden mulighed for at sove i Malaga lufthavn, og Transavia så eller hørte vi intet til. Ved afgang fra Malaga oplyste piloten, at flyet havde været gennem 5-6 timers mekanikereftersyn i Kbh's lufthavn. Ikke desto mindre måtte vores fly igennem en kontrolleret nødlanding i Københavns Lufthavn pga. store problemer med landingshjulene og 3 forudgående forgæves landingsforsøg. Vi blev således modtaget af både brandbiler og ambulancer i Kbh's Lufthavn. Vores klagebrev til Transavia er blevet mødt med et yderst arrogant og afvisende svarbrev.

#7
Bjarne Nielsen
21.07.2010

Jeg var en af de allerførste, som blev ramt af aflysningerne på grund af askeskyen. I Nice Airport fortalte Transavias repræsentanter kort og godt, at de hverken ville hjælpe mig med hotel eller mad og drikke. Jeg skulle klare mig selv, så længe det varede. Heldigvis kom jeg hjem med tog i løbet af de næste tre dage.

Hjemme igen klagede jeg og bad om kompensation.

For en måned siden ringede jeg og rykkede dem, men ventetiden var nu op til 2 måneder.

I dag ringede jeg igen, men nu er ventetiden 2 - 3 måneder.

Hvad mon den er om en måned?

Boykot dem!

#6
Joan Jensen
05.07.2010

Flyver aldrig med Transavia igen. Forsinkelser begger veje. 1 1/2 time på hjemturen fra Mallorca.

Ingen informationer undervejs om hvor længe den skal vare. Kun film på Hollandsk og/eller med hollandske undertekster. Hallo! I flyver fra Danmark med danske gæster.

Ingen sandwich til mere end en 3. del af de rejsende. For dårligt. Og oveni købet til en helt ublu pris for en sandwich med halv råddent salatblad og tørt kød. Ydermere tog det alt alt for lang tid at gå igennem flyet med servicevogne. Helt igennem uproffesionelt personale og elendig service fra Transavias side. Aldrig mere!

#5
Mads Knudsen
27.05.2010

Har nu ventet 2 måneder på at få refunderet min rejse, men intet sker.

Det er sikkert et fint selskab når de ikke skal udføre service.

Det er så godt som umuligt at komme til at tale med nogen.

#4
Ole Larsen
28.03.2010

Book aldrig via Transavia. Utrolig elendig service og man kan ikke komme til at tale med nogle, hvis man har en klage. Alt foregår pr. mail og kun på engelsk.

Min kone og jeg prøvede at booke billetter til hel familie (9 pers.) via Transavia.

Systemet så ud til at fungere ok, men ved betalingen fik vi fejlmeddelser på 2 forskellige betalingskort. Sidste fejlmeddelse gjorde at vi ikke kunne forsøge igen med alle de indtastede navne. Så vi opgav og bookede istedet billetterne via Norwegian. Ingen problemer her. Men senere samme aften modtager vi pludselig en email fra Transavia om at vi har booket billetterne alligevel. Vi skriver til dem med det samme og fortæller om deres fejlbehæftede system, ringer dagen efter, men alle deres svar er arrogante og affejende. De kan tydeligt se at vi har bestilt 9 billetter med samme navne samme dag til samme sted. Alligevel fastholder de os på betalingen af billetterne. Vi har givet dem 1 uges frist til at tilbageføre pengene og lader så forbrugerstyrelsen overtage.

#3
Niels Sennicksen
21 bedømmelser
31.08.2009

Har fløjet med dem to gange i år - begge gange uden problemer. Sødt kabinepersonale.

#2
Arne Bak-Sørensen
3 bedømmelser
15.07.2009

Har fløjet med dem to gange i år - begge gange uden problemer, bortset fra en mindre forsinkelse på dene ene af hjemturene.

De har ofte billige tilbud - så det kan være en fordel at være på deres mailingliste. På den måde fik vi en lille ekstraferie på Kreta, da prisen var så lav, at vi måtte improvisere.

#1
Erik Haaest
2 bedømmelser
27.04.2009

Hjemrejsen havde vi sikret os gennem billigbureauet Transavia (i øvrigt samme fly, vi var rejst dermed med som Bravo-gæster), som afgik og ankom præcist.

Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Transavia til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Transavia det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.