Cathay Pacific

Flyselskab

7,9/10
#7
Daniel Kandi
4 bedømmelser
04.01.2012

Har fløjet med dem flere gange, og kommer til det igen. SERVICE er ordet... Der mangler intet, hvadenten du er på business eller economy. Tilgengæld kan det være en go idé at medbringe egen pude og tyk jakke som rygstøtte, da deres nye sæder på 747erne er umådeligt ringe på economy. De har de såkalte shell-seats som ikke laver rigtig tilbagelæning med vinkel som fx. SAS sæder gør. Men hellere som en dårlig ic3 stol der skubbes frem... Meget dårlig "forbedring"... Maden er altid iorden, drikkevarer også. Tryk på serviceknappen og de er der inden 10-15 sekunder typisk (har timet det.) De er smilende og hjælper virkelig så meget de kan. Inflight entertainment er de nye Panasonic skærme som har ALT du kan ønske dig. Det eneste negative er virkelig de sæder på 747erne. Men kan du leve med det, så er deres priser og service helt ok, og værd at overveje.

0
2
Del | Svar | Rapportér
#6
René Berendt
9 bedømmelser
25.02.2011

Efter min opfattelse et af de bedste selskaber i verdenen. Deres service er i top (personlig betjening, mad & drikkevarer, samt flyflåde), og forsinkelser forekommer ret sjældent. Helt klart et selskab der kan anbefales.

19
17
Del | Svar | Rapportér
#5
Birgit Kragh
1 bedømmelse
28.03.2010

vi har i mange år hvert år benyttet Cathay Pacific fra København til Bali og været godt tilfredse, men.. i år mens vi var på Bali døde et nært familiemedlem. Vi skulle have ændret vores afrejse fra d. 13. marts til den 11. marts. Vi oplevede fra Cathay Pacific en total mangel på service. Vi forhandlede en hel dag om ændringen og modtog alle mulige forskellige forklaringer. Vi kunne komme til London, men alle fly fra London til København var fyldt! Da vi sagde, at vi selv ville finde et fly i London, fik vi at vide, at det kunne vi ikke. Vi skulle følge vores oprindelige rejseplan. En ansat ved Jakarta-afdelingen lovede at undersøge sagen nærmere og ringe tilbage til vores mobil. Hun ringede ikke, og da vi forsøgte at kontakte hende, var kontoret lukket. Det lykkedes os ved at ringe til Stjernegaard-bureauet at få ændret vores billet. Da vi kom ombord på flyet i London til København var det kun halvfyldt! Vi afleverede i Denpasar lufthavn en klage til Cathay Pacific. Vi har til i dag ikke hørt et ord. Så vores begejstring for Cathay Pacific kan i år ligge på et meget lille sted.

18
10
Del | Svar | Rapportér
#4
Vagn Magayon
2 bedømmelser
30.11.2009

God service. Personlig betjening i top. Har altid været præcise og er fuldt ud på højde med Singapore Airlines.

21
15
Del | Svar | Rapportér
#3
Evelyn Magayon
1 bedømmelse
30.11.2009

Behageligt kundevenligt personale, hurtig check in, god mad og betjening i kabinen, fine toiletter, har aldrig oplevet forsinkelser og oplevet ekstrem god og skånsom bagagehåndtering, idet man var så venlig at bringe mine instrumenter med ombord i flyet mm. Også vores foretrukne flyselskab næste gang.

20
39
Del | Svar | Rapportér
#2
Jeppe Aagaard Andersen
1 bedømmelse
20.09.2009

Bedste service i luften. Business har 180 grader flad seng med masser af plads i et sildebens konfiguration. Vin og maden er super. Med et kæmpe entertaintment progam. Det for tiden bedste flyselskab.

51
13
Del | Svar | Rapportér
#1
Kristian Nielsen
7 bedømmelser
17.06.2008

Et super flyselskab med helt nye fly. Man får virkelig god betjening, dejlig mad, gratis videoskærm m. mange film, serier, spil m.v. til alle passagerer.

Check-ind gik hurtigt og der var ingen forsinkelser.

kan virkelig anbefales!

27
25
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Cathay Pacific til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Cathay Pacific det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.