Telia

Teleselskab

2,4/10
#83
Søren N.
1 bedømmelse
07.09.2022

Deres service læner sig meget op ad you see, der er intet der fungerer

0
0
Del | Svar | Rapportér
#82
Kim H.
1 bedømmelse
15.05.2020

Da jeg har været kunde hos Telia i mange år og har købt mange telefoner hos dem selv om man er i rki og de lover at man kan købe noget og man skal bare gå end og bestille den men det kan man ikke så alt det lort i siger passer ikke så rend og hoppe med jer

0
0
Del | Svar | Rapportér
#81
Bent L.
2 bedømmelser
10.12.2018

Kort sagt: Hold jer langt langt væk fra Telia. Rygterne taler sandt. [..] Man får regninger der overhovedet ikke passer , det er dog det ringeste selskab jeg har været i ! snakker med kundeservice , som de kalder det :-( ny hver gang , og ikke to siger det samme ! Uha UHA det kan kun blive bedre !

0
0
Del | Svar | Rapportér
#80
Charlotte B.
1 bedømmelse
28.08.2017

Har været kunde hos telia i mange år - men har valgt at opsige mit abonnement dels pga dårlig kundeservice og behandling. Jeg troede så, at der var 30 dages opsigelse hos telia ak ak nej bliver så opkrævet en mdr ekstra selvom mit abonnement er hos en anden udbyder. ringede til kundeservice som sagde det var deres system . Og at jeg vil få dem tilbagebetale efter en måned. Så telia i burde takke mig for at i kan "låne" penge af mig rentefrit. Jeg kan kun sige til alle hold jer lang væk fra det lorte selskab.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#79
Mette J.
1 bedømmelse
26.04.2017

Er virkelig træt af at blive ringet op af telefonsælgere fra Telia - de forstår simpelthen ikke et nej og ringer konstant. Jeg kommer aldrig til at blive kunde hos Telia. Det kan da ikke være så svært at forstå!

Når jeg så ser hvor dårligt de behandler deres kunder, forstærker det kun min holdning.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#78
Kristine P.
1 bedømmelse
31.03.2017

Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Dårlig kundeservice, ens privat side er ikke opdateret, man skal være meget obs på regningerne, da de let kan være tredoblet af det man ren faktisk skal betale. Når jeg er ude af bindingsperioden, siger jeg farvel og tak, og vender aldrig tilbage til telia!

1
0
Del | Svar | Rapportér
#77
Jon L.
1 bedømmelse
08.02.2017

Telia forlænger bindingsperioden uden at oplyse om det, lægger uforklarlige gebyrer og andre omkostninger på fakturaerne, i forventning om det ikke bliver opdaget, og går om nødvendigt til retten for at kræve betaling for levering af et abonnement selskabet vedgår det ikke kan levere dækning til. Sælgerne kan ikke indkaldes som vidner, for de har aldrig arbejdet for Telia, får man oplyst. Retssikkerheden som erhvervskunde er lig med nul, hvilket selskabet udnytter for alt det er værd.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#76
Claus S.
1 bedømmelse
15.06.2016

Jeg har haft et meget uheldigt forløb med Telia. I forbindelse med flytning af erhvervsabonnement fra et selskab til et andet, fik jeg en rådgivning, som viste sig at være forkert. Jeg kom til at betale dobbelt i en periode, og Telia ville ikke gå ind på et forlig. Noget af skylden lå hos mig selv, hvilket jeg vedstod mig i klagesagen, men Telia ville på intet tidspunkt vedkende sig egen del i sagen og ville på intet tidspunkt imødekomme mig. Det kostede mig ca 15.000 kr - lige i toilettet så at sige. Jeg kan under ingen omstændigheder anbefale Telia til andre. Bliv for alt i verden væk fra det selskab eller sørg i det mindste for, ikke at acceptere abonnementer med bindingsperioder. Hvis der sker noget uforudset i perioden sidder man bare fast i deres system.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#75
Martin M.
1 bedømmelse
06.10.2015

Hvordan kan det være man som Telia kunde ikke kan opsige sit bredbåndsabonnement online?

Hvordan kan det være det tager flere timer at komme igennem til kundeservice for at telefonisk og KUN telefonisk kan opsige sit abonnement?

Telia: Det er arrogant og det absolut modsatte af kundeservice.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#74
Karina K.
1 bedømmelse
04.05.2015

Kort sagt: Hold jer væk fra Telia. Rygterne taler sandt. [..] Man får regninger der overhovedet ikke kan passe :(

1
0
Del | Svar | Rapportér
#73
Rasmus W.
1 bedømmelse
28.11.2014

Værste firma nogensinde. [..].

2
0
Del | Svar | Rapportér
#72
Bitte S.
1 bedømmelse
14.11.2014

Jeg gik ind i Telia for at bestille et abonnement. Det kunne man ikke uden at give digital underskrift. Opgive cpr nummer, konto nummer, e-mail. For det kræver et deltidsjob foran computeren, som man jo selv skal betale for. For Telia skal jo tjene penge. De er langt over prisen på CBB og andre digitale firmaer. Ingen gang de kræver så mange data, og så er de billigere.

Generelt synes jeg ikke deres service er ok. Deres hjemme side, hvor man kan kontrollere sine data, kan man ikke lukke, da Telia nok gerne vil have at man får stjålet hele sin personlige identitet. Deres omgang med ens data - er svinske.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#71
Morten B.
1 bedømmelse
30.07.2014

Ufattelig ringe kundeservice. Efter næsten 10 år hos Telia, har jeg for første gang henvendt mig til "kundeservice" (?) med et mobildata problem, der ligger hos Telia eller på SIMkortet.

Deres kundeservice har intet gjort. De har en policy hvor de "ikke må ringe kunderne op" og de tager 5 til 10 dage på hvert email svar. Man kan "chatte" eller stå i telefonkø, men man får ingen mulighed til at arbejde med en medarbejder – således skal det hele startes på nyt, hver gang.

Nu, efter snart en måned, giver vi op og skifter udbyder. Telia har demonstreret hvor lavt begrebet kundeservice kan tolkes. Helt uacceptabelt, Telia.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#70
Pernille J.
1 bedømmelse
24.04.2014

Absolut ringeste kunderservice.
Uanstændige forretningemetoder.
Udbetaler ikke ens penge, selvom på påstår de har gjort det.

Bondefangeri af den værste slage, med mersalg man aldrig har bedt om, men som man automatisk bliver prakket på...

Benyt ALDRIG dette selskab.

Bemærk den lave rating OVERALT på nettet.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#69
Jørgen A.
1 bedømmelse
03.01.2014

Har aldrig mødt så uprofesionelt og arrogant firma. Kæmper nu med Telia på sjette måned med et såkaldt spotifyabonnement som for længst er opsagt.

Har brugt oceaner af tid på at skrive mails til inkompetente kundeservicemedarbejdere hos Telia, som svarer efter en måneds tid. Ofte med et standardsvar der slet ikke er relevant for min problemstilling. Min sag med Telia er efterhånden så lang og indviklet at der ikke er plads til at beskrive den her.

Jeg vil blot råde alle til at holde sig langt væk fra Telia, som udskriver regninger på samlebånd og blot truer med inkasso, hvis man prøver at fortælle dem at man aldrig har bestilt den ydelse de påstår.

4
1
Del | Svar | Rapportér
#68
Kasper H.
1 bedømmelse
17.12.2013

Må på det kraftigste fraråde andre at benytte dette firma! Er gentagne gange blevet faktureret for et spotify abonnement der for længst er afmeldt. Da man skal vente omkring en time på at komme igennem til kundeservice og svartiden på mail er over en måned valgte jeg at afmelde en regning som igen var ukorrekt.

Da de efter en måned svarede mig, modtog jeg et flabet svar som truer mig med inkasso. Har nu måttet kontakte en advokat da jeg simpelthen ikke mener at dette kan være rigtig. Håber at vores retssystem fungerer og store firmaer ikke har held til at stjæle penge fra almindelige mennesker ved at udsende forkerte regninger og derefter blot true folk med inkasso.

Undgå alt dette bøvl ved at vælge et andet teleselskab!

2
0
Del | Svar | Rapportér
#67
Jens Kristensen
1 bedømmelse
08.09.2013

3 gange siden maj 2013 har jeg ved e-mail, brev og fax givet Telia besked om opsigelse og bedt om en bekræftelse. Først ved en opringning får jeg besked om at de har registreret besked nr. 2 i juni. Samtidig bliver jeg gjort bekendt med at 3 mdrs opsigelse først får virkning fra bindingsperiodens udløb. Dvs. 15 mdrs binding. Det er endda et abb. uden samtidigt telefonkøb.

Temmelig dårligt firma.

4
0
Del | Svar | Rapportér
#66
Ray Tollefsen
2 bedømmelser
01.09.2013

Hvordan kan i sende mig til RKI hvornår i samtidigt trækker på mit bankkonto hver måned? Samtidigt som i også trækker på min datters konto? I vor er i smarte!

Forhør mig mig til telestyrelsen og får svar at det er vist jeres politik! Trods mange, mange henvendelsen bliver i med, jeg har stopped jer i banken, men der har i vist et hul. Har før haft jer som selskab der i klarede at få et fejl jeres fejl til at blive 24000. Sagen ligger i retten, det nytter ikke at beklage at det var en fejl. HVORNÅR vil i betale jeres gæld? Telestyrelsen ryster på hovedet. Skift branche. Erhverv koncentrerer i jer på og hoppes at regningerne bare bliver betalte iblandt firmaets øvrigt regninger.

Kan i overhovedet forklare jer?

Ray R. Tollefsen
(findes kun en med det navn på denne jord, så det kan i finde ud, hvornår I kan sende regninger till mig og min datter. Dette ligner svindel, forventer et skriftligt spar så vi kan eventuelt afslutte i retten.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#65
Peter Thomas S-R.
1 bedømmelse
12.08.2013

Lidt for smart sælger hos Telia. Lover guld og grønne skove, men sælger i realiteten et meget dyrt produkt (mobilt bredbånd) af meget ringe kvalitet. Bundet af det i 12 måneder. Ville have fået hurtigere samt billigere internet et andet sted, men var lidt for naiv overfor Telia desværre. Skrev kort efter køb til sælger på adressen vedkommende selv gav, men fik aldrig svar tilbage. Har spurgt kundeservice om vi eventuelt kunne lave abonnementet om til almindelig bredbåndsinternet, men det lader sig ikke gøre. Så det ser ud til at vore veje skilles her - eller det vil sig om 9 måneder når bindingen udløber.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#64
Alice Sommer
1 bedømmelse
27.07.2013

Telia [..]. Jeg er så meget færdig med dem, og aldrig mere vil jeg falde for deres salgssnak. De er upålidelige... Jeg er bundet i 15 mdr. på abbonnement der er total ubrugligt.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#63
Henrik Hansen
1 bedømmelse
03.07.2013

Dårlig dækning på hjemme adresse, ingen dækning i sommerhus.

Når man så ønsker at opsige af ovenstående grunde. Ja så får man bare at vide at man har 12 md. binding og der ud over 3 md. opsigelse = 15 md. binding på noget som ikke dur når man er hjemme eller i sommerhus. Tak for ingen ting telia. Elendig service. Men et nyligt indkøbt mobil bredbånd abonnement vil de godt opsige pga. den dårlige dækning men ikke mobil abonnement.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#62
G. Johansen
2 bedømmelser
23.06.2013

TELIA bryder mod den danske lovgivning!

For at lade dit taletidskort over nettet SKAL du oplyse dit cpr-nummer og det er ulovligt!

De påstår at de IKKE sparer det, og at det er kun er for at de at det er dit EGET nummer du fylde på!

De vil ikke oplyse hvordan de kan kontrollere dette UDEN at de har gemt/sparet mit personnummer!

HOLD JER VÆK FRA TELIA FOR DE HAR EN SKJULT DAGSORDEN!

3
0
Del | Svar | Rapportér
#61
Nicholas Weilgaard
1 bedømmelse
15.05.2013
 

Dybt useriøst selskab, medarbejderne finder på "fejl" løsninger som passer lidt på dig, de har lært at tale dig i munden, kig på at det er kun unge mennesker som betjener dig, dermed ikke sagt at de er dårlige, men de har ikke, hvilket jeg har konstateret de nødvendige uddannelser for at give er korrekt svar, men så sørger de unge mennesker for lidt fred, det er ikke korrekt forretningmæssig fremgangmåde, ledelsen burde skamme sig, men jeg vil ikke skrive mit erhvervsmæssigt område er, men dette var sgu ikke gået om "normale" omstændigheder, dårligt.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#60
Christoffer Cupello
1 bedømmelse
22.04.2013

PAS PÅ, deres telesælgere er ikke ansat af Telia, men derimod eksterne firmaer, som rådgiver meget mangelfuldt. Du risikerer at hænge på dyre data regninger osv, da de vil gøre alt for at omgå sandheden for at få deres provision.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#59
Øjvind Jensen
1 bedømmelse
23.01.2013

Telia svarer simpelthen ikke på skriftlige henvendelser.

Det ser ud til det bare er et princip, at det gider de ikke.

Skal man kunne dokumentere de svar de giver, må man jo have et skriftligt svar. Formentligt er det derfor, at de ikke svarer på skriftlige henvendelser.

Jeg har rykket og klaget, men aldrig fået andet end et automatisk svar, der bekræfter at henvendelsen er modtaget.

Så det er nok fornuftigt, at finde et seriøst teleselskab i stedet.

Et firma, der som Telia systematisk ignorerer kundehenvendelser, fortjener at dø. Det sker helt automatisk, hvis kunderne forsvinder.

Så opfordringen må være - SKRID.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#58
Annika Jensen
1 bedømmelse
26.11.2012
 

Jeg har tidligere været kunde gennem mange år hos telia men efter jeg købte en smartfon og ikke fik det jeg betalte for trods gentagende henv. pr. telefon, blev jeg træt af dette da det jo burde være telia der skulle yde en service for kunderne og sørge for at deres medarbejder er uddannet til at opsætte kortene så det man betaler for også bliver leveret, men nej de gav som svar så måtte der være noget galt med telefonen eller også var det kortet, men da jeg omsider valgte nu var det nok og fik et nyt selskab TDC så virkede alt pludselig intet var galt med telefonen, jeg fik internet adgang og ingen problemer overhovedet, jeg har dog betalt omkring et år for internetadgang ved telia som de mener de er berettigt til trods det de ikke har leveret varen, jeg ser dem som [..] de tjener masser af penge på folk som står magtesløse fordi de blot vælger at sige det kan vi ikke ændre noget ved vi kan ikke tilbagebetale o.s.v., de skulle skamme sig [..] deres personale skal altid finde en chef at diskuter problemet med før de kan tage stilling til om der kan ydes en omregning af det betalte hvilket overhovedet ikke kan lade sig gøre for de har jo ingen fejl lavet, de glemmer bare at give adgang til det man betaler for, de tjener deres penge let alt for let de skulle kunne få taget deres ret til at sælge produkter i Danmark såfremt de ikke overholde at give det der er betalt for eller retuner betalingen for dette, andre virksomheder og private kan ikke bare kradse penge til sig ustraffet, men det kan telia tillade sig i Danmark.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#57
Elin Strømme Andersen
1 bedømmelse
05.11.2012

Blev opringet af en Telia ansat [..]. Der var et meget godt tilbud?? Telia erhver som alle selvstendige kunne få. Efter mange samtaler og nermest pres fra en selger sagde jeg desverre ja. Selgeren ledet mig gennem på computeren. Hvor jeg skulle sette flueben osv. selgeren sagde at pdf filerne kunne jeg læse ved lejlighed. Ikke vidste jeg at jeg dermed havde lavet aftale og at der ikke var fortrydelsesret??

Der ringede en dame for at tjekke om vi var enige om aftalerne. Det var vi ikke. Mange misforståelser ang. fastnet telefon osv. Prisen var nu kr. 100 mere end det vi havde aftalt. Det måtte denne dame finde ud af. Så ringede en salgschef. Han sagde at der ikke var fortrydelsesret. Så hænger vi på dette i 12 måneder.

Telia skulle opsige mit mobilnr. ved Telenor og overføre nr. til min nye mobil. Dette fik jeg hurtig bekræftelse på. Fastnetnr. ved TDC skulle de gøre det samme med. Efter 3 henvændelser har jeg fortsat ikke fået bekræftelse på at det er ordnet???

Den ene telefon en smartfon er låst til et nr. Fastnetnr. Det blev der ikke sagt noget om. Vi kan ikke bruge den da min mand ikke er særlig teknisk og heller ikke mig. Har ikke prøvet at få byttet denne telefon endnu, men har ikke de store forhåbninger til at det kan lade sig gøre. Indtil nu har der ikke været gode oplevelser efter at kontrakten var godkendt via et flueben. Bortset fra en medarb. som lovet at trekke kr. 500 af på første regning pga. forsinkelerne med at flytte nr.Det bliver jo dobbelt abonnement pga. dette. Vi er nu startet på en ny måned osv. De har haft 14 dage på at få det i orden

Jeg kommer aldrig til at anbefale Telia til nogen og har efterhånden fået at vide fra flere at Telia har mange klager.

Hilsen en frustreret kunde.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#56
Kenni Andersen Energy Light
1 bedømmelse
24.09.2012

Telia leverer ikke varen som de kræver betaling for. Dårlig forbindelse/dækning trods garanti for den bedste forbindelse i området. Telia opkræver rykker gebyr trods erkendelse af fejl i deres faktura. Toppen er nu at de har lukket numrene uden yderlig varsel.

Det er desværre ikke muligt at komme i kontakt med kunde service trods flere mails til dem - kan jo ikke ringe til dem nu ;)

Skal du vælge teleselskab - vælg IKKE Telia.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#55
Carsten Kroghsbo
11 bedømmelser
14.09.2012

Bruger Telia gennem en firmaaftale, men der er ikke nogen dækning. Det er uanset hvor man befinder sig uden for et storby byzoneskilt. Skal nu bare have fundet noget andet.

0
1
Del | Svar | Rapportér
#54
Tom Larsen
2 bedømmelser
24.06.2012

Bondefangeri!
Jeg blev ringet op af en [..] telefonsælger som tilbød et abonnement og en lækker Smartphone som et KUN IDAG TILBUD. Jeg havde ikke behov for en ny telefon, men tilbuddet lød fornuftigt. Jeg har ikke forstand på mobiltelefoner, men sælgeren sagde at telefonen var superlækker og normalt kostede mindst 2500 kr. Jeg ville få den gratis med erhvervs abonnementet. Da jeg var på ude at handle ind, måtte jeg skynde mig at acceptere tilbuddet via PDF på min smartphone. Jeg læste ikke tilbuddet igennem, da jeg havde travlt før butikkernes lukketid. Få dage efter modtager jeg en telefon som vel knap nok kan kaldes en smartphone. Jeg tjekkede prisen på nettet og så at den kostede 800 kr. i de fleste butikker.

Af telia fik jeg beskeden at det var telefonen som jeg havde accepteret via PDF. Den godtog jeg ikke og fik fat i afdelingslederen i erhvervsafdelingen.

Her fik jeg en lovning på at han ville sørge for at jeg fik en bedre telefon uden omkostninger. Jeg returnerede telefonen og fik en bedre telefon som på nettet koster 2900 kr hos de fleste forhandlere og tog dette for at være en kolanceydelse som erhvervskunde. Til min overraskelse modtog jeg halvanden måned senere en EKSTRA REGNING PÅ 2500 kr. fra Telia for telefonen. Jeg fik oprettet en sag. Kort efter modtag jeg en besked på at Telia havde forsøgt at ringe EN GANG uden held og at sagen ville blive lukket hvis jeg ikke ringede tilbage inden 7 dage. På 8. dagen modtog jeg brevet som nu pludselig var sendt til en gammel adresse? En kvinde fra kundeservice ringede en dag og sagde at sagen var afsluttet og at man havde accepteret mit tilbud om at jeg kun skulle betale 2500 kr for telefonen? Kort efter fik jeg en chef i telefonen som påstod at telefon som kostede 800 kr. uden abonnement hos alle deres konkurrenter altså kostede 2500 kr. hos Telia og at sælgeren ikke kunne klandres for at mene at den første telefon jeg modtog til 800 kr var bedre end den telefon som jeg i forvejen ejede til 4500 kr. Diskussionen var håbløs og uprofessionel med min nu nyerhvervede DYRE telefon og DYRE abonnement hænger jeg på et useriøst plattenslagerfirma i 12 måneder. Aldrig mere Telia! Konkurrencen på telemarkedet er så stor så selv de store udbydere må ty til bondefangeri på grænsen til tyveri. Køb en telefon uden abonnement og hold dig fra Telia.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#53
Stellan Lagard
1 bedømmelse
20.03.2012

Telia får 10 stjerner, med omvendt fortegn.

Sjældent har jeg set noget så ringe.

I 2010 kontaktes jeg af en konsulent, som vil give mig 30 dages gratis prøvetid på 2 usb-nøgler til trådløst mobilt netværk. Beklageligvis sagde jeg ja-tak. Da pakken kommer, er der en regning med på oprettelses gebyr. Da jeg er uforstående over for dette, og ligeledes har nogle andre spørgsmål, forsøger jeg at kontakte konsulenten. Denne besvarer naturligvis ikke opkaldene, og jeg lægger beskeder på mobilsvareren. Uden resultat.

Nu begynder jeg også at få regninger på mit forbrug af disse nøgler. Det skal lige siges at de, den dag i dag, stadig ligger ubrugte i den ubrudte emallage hvori jeg modtog dem.

Jeg ringer så til Telia, for at finde ud af hvad dét handler om, og efter længere ventetid får jeg fat i en venlig medarbejder som vil undersøge sagen. Mere ventetid, hvorefter jeg bliver koblet af. Jeg prøver igen at komme igennem, og det lykkedes da også. Jeg får nu at vide at jeg vil blive kontaktet.

Efter en uges tid og yderligere en regning med rykkergebyr, prøver jeg igen at ringe ind. Og efter den obligatoriske ventetid får jeg, på en yderst nedladende måde, at vide at jeg bare har at betale. Jeg giver så udtryk for at jeg vil returnere pakken. Det er jeg da mere end velkommen til, og måske kan jeg oven i købet få lidt nedslag i regningen. Tak for det!

Desværre kan den hjælpsomme unge mand ikke fortælle mig, hvortil jeg skal returnere pakken til.

Jeg tager så min pakke under armen, og henvender mig til den nærmeste Telia butik (Køge), og får at vide at de ikke kan modtage pakken. Men de kan udstyre mig med en adresse-label hvorpå der står en returadresse. Endelig får jeg sendt pakken afsted. Og retur, 4 dage senere. Adressaten er ukendt.

Nogle måneder senere ringer en advokat til mig, og informerer om at jeg skylder Telia penge. Jeg spørger hvorfor, og får at vide at jeg har en pakke af deres. Jeg forklarer forløbet, og spørger om hvordan jeg kan få forbrugs regninger for et forbrug der ikke er der. Og det kan jeg ikke få noget entydigt svar på. Jeg fortæller også, at jeg har forsøgt at returnere pakken. Dog uden held. Det har man heller ikke noget forhold til.

Den 12. marts, 2012 banker stævningsmanden på min dør, og med en skrivelse fra retten i Roskilde forkynder han at jeg skylder Telia 7.400 kroner. Jeg har stadig pakken, og nøglerne ligger stadig i uåbnet emballage.

Er der nogen der kender en god advokat?

0
0
Del | Svar | Rapportér
#52
Andreas L.
3 bedømmelser
09.03.2012

Jeg har haft Telia ved flere lejligheder i forbindelse med køb af ny mobil. Dog har jeg ALTID skiftet til et andet selskab så snart som muligt! ALDRIG har jeg oplevet et dårligere selskab.

De ved at deres kunder er fanget i 6 måneder efter køb af mobil, og det gør at de kan behandle dem som dyr.

Jeg har ofte været ude for regninger på helt vanvittige beløb. Og når jeg har prøvet at ringe til dem for at få en forklaring på deres vanvittige måder at regne på, så får jeg på min næste mobilregning et stort beløb fordi de har ladet mig vente i lang tid for at få hjælp.

Det er synd for folk, der vil have ny telefon, og så bliver fanget af Telia. Køb istedet en mobil uden binding! Eller med et hvilket som helst andet teleselskab.

En usund måde at drive forretning på! Fy for den lede.

3
1
Del | Svar | Rapportér
#51
Helle Øvlesen
1 bedømmelse
07.02.2012

Telia sælger produkter som slet ikke kan leve op til det oplyste, det er umuligt at få dem i tale og får man det endeligt... så laver de en sag på en sag, men intet sker. Vil råde ALLE til ikke at indgå noget med Telia for dårligere kundeservice skal man lede længe efter. UHA hvor noget møj har brugt timer på at komme ud af det mobilebredbånd som ikke kan bruges der hvor jeg bor selvom de sagde jeg kunne trække 3-4G. Jeg er så rasende på dem.

2
1
Del | Svar | Rapportér
#50
Kim Lutzhoff
1 bedømmelse
24.01.2012

Ikke specielt godt og http://www.telia.dk er heller ikke så god.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#49
J. Christiansen
1 bedømmelse
23.01.2012
 

BUNDEFANGERI. Jeg er dybt røstet. Siden april 2011 har jeg forgæves forsøgt at opsige mit mobile bredbånds abonnement. De siger de kun kan sende bekræftelse pr- post modsat alle de andre abonnementer de har hvor man får bekræftelse pr mail. Problemet er at der aldrig kommer en bekræftelse, og dermed kan man ikke bevise at de har modtaget opsigelsen. Da jeg så igen får fat i dem vil de trække den næste regning tilbage men ikke refunderer nogen af de andre. Da jeg så truer med bål og brand, siger de kæphøjt at så får jeg da bare regningen alligevel og at de ikke vil opsige mig. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget så frækt, og så arrogant som TELIA. HOLD JER LANGT VÆK siger jeg bare.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#48
Hans Pedersen
1 bedømmelse
19.11.2011
 

[..] I forbindelse med en telefonsælger i maj ville tilbyde et bedre og billigere telefon, og vi skulle overflytte 5 numre i udgangen af oktober, og [..] ville sende et tilbud på e-mail. For og se tilbud skulle man trykke på godkend. [..] Det var i virkligheden en ordre bekræftelse og så mener de vi har bestilt nye telefoner med nye numre som vi ikke har noget bruge til. Men hvis vi betaler 12000 kr kan de afslutte vores bestilling. [..] nu har vi oversendt det hele til vores advokat og håber at de sender en stævning så vi kan få rettens ord for dette her svineri.

6
0
Del | Svar | Rapportér
#47
Allan Therkelsen
1 bedømmelse
03.10.2011

Ufattelig dårlig kundeservice, dårlig markedsføring (bondefangeri). Alt for mange Telia fejl der koster deres kunder dyrt.

12
0
Del | Svar | Rapportér
#46
Søren Nielsen
1 bedømmelse
19.06.2011

Telia har virkelig drevet mig til vanvid.

Først fik jeg tilsendt fire bredbåndsforbindelser selvom jeg kun skulle bruge to. Faktureringen af fire forbindelser fortsatte i et halvt år. Man kan ikke rette fejl hos Telia, da man møder en ny i betjeningen hver gang man ringer, og som først skal undersøge sagen, hvorefter fejlfaktureringerne fortsætter. Man skal altid afsætte en times tabt arbejdsfortjeneste til en samtale med kundeservice.

Efter tre måneders tomgang opsagde jeg naturligvis alt hvad jeg havde af abbonnementer, men opsigelsen blev tilsyneladende ikke registreret af Telia for bombardementet af fakturaer fortsætter, 98 sider blev det til på et halvt år. Da jeg havde sagt op tre gange, pr. brev, pr. mail og pr. anbefalet brev, holdt jeg op med at betale. Nu får jeg breve fra et inkassofirma, som angiver at jeg skylder Telia 5000 kr. Jeg er endvidere blevet placeret i Ribers skyldnerkartotek, noget jeg ikke har prøvet før. Jeg har været nødt til at hyre en advokat til at ordne sagen for mig.

Jeg føler, at det jeg har været udsat for fra Telias side egentlig bedst kan sammenlignes med rockerbandernes dummebøder, og at der er tale om et overgreb af en karakter, der kan sammenlignes med kriminalitetsformer som svindel eller tyveri.

Den "forretningsmodel", som jeg er blevet udsat for, tror jeg desværre er helt bevidst fra Telias side: Kombinationen af en konstant fakturastrøm med rykkere og inkassovarsler samtidig med at man sørger for at kunden ikke kan komme i kontakt med selskabet, vil få de fleste til at give op og betale. Hvis det endelig kommer så vidt, at der kommer klage- og retsager ud af det, har Telia hele den store koncerns juridiske og økonomiske resourcer at trække på. Her kan Telia være næsten sikker på at få ret selvom de ikke har ret.

22
1
Del | Svar | Rapportér
#45
B. Pedersen
1 bedømmelse
26.05.2011

Jeg har underskrevet en kontrakt på kr. 599,00 pr. måned hos Telia. Jeg har på 4 måneder kun modtaget regninger, der har været væsentlig over. Den højeste der på det dobbelte. Når jeg skriver til kundeservice får jeg intet svar. Mit råd: Hold jer langt væk fra Telia [..]

24
2
Del | Svar | Rapportér
#44
Keld E. Hansen
1 bedømmelse
23.05.2011

Efter at have opsagt abonnementet og lukket mobiltlf. rettidigt i henhold til betingelserne fortsætter Telia med at sende regning på abonnement. Trods gentagne henvendelser er det ikke lykkedes at få en bekræftelse på opsigelse.

20
3
Del | Svar | Rapportér
#43
Allan Due
1 bedømmelse
19.04.2011

Ufattelig dårlig service, min telefon blev lukket pga. de ikke havde registreret min indbetaling (det var de 22 dage om)(indbetalingen var placeret på en fejlkonto). Jeg har henvendt mig til dem 10-12 gange for at få en forklaring og en undskyldning, men nej! Sammen standard svar! Jeg skifter nu! Har haft et alm. abb. med udgifter på ca. 2000,- md.

22
3
Del | Svar | Rapportér
#42
Susanne Madsen
1 bedømmelse
29.03.2011

Jeg havde Telia i rigtig mange år og selvom jeg ikke er kunde ved dem mere har jeg kun rosende ord omkring dem, det er 3-4 måneder siden at jeg sagde mit abonnement op og jeg har ikke haft problemer med regninger og sådan nogle ting, selvom jeg har hørt at det ofte er et problem med Telia. Men de har altid haft mega god kundeservice når jeg har haft ringet, har jeg højst ventet 5 min og de har været utrolige venlige. Jeg har aldrig haft problemer med de telefoner jeg har købt hos dem og selvom jeg kun lige var kommet ud af en bindingsperiode dagen før jeg opsagde mit abonnement var dette heller ikke et problem. Deres forbindelser har også altid været i top.

12
10
Del | Svar | Rapportér
#41
Martin Albrechtsen
3 bedømmelser
17.03.2011

Meget dårligt selskab, bliver ringet op flere gange om måneden for de vil sælge abonnementer til mig selvom jeg flere gange har fortalt dem at deres dækning i mit område er total elendigt. Meget dårligt crm system de har sig.

14
2
Del | Svar | Rapportér
#40
Jannie Hansen
1 bedømmelse
12.01.2011

Købte en telefon ved dem til godt 2800 og betaler af på den. Damen i butikken viste mig, at jeg ikke skulle betale nogen form for omkostninger, især ikke nu jeg var studerende..

Jeg betaler 10 kr hver måned så mobilen har i alt kostet 2800 plus 10 kr i 24 måneder.. [..]

Min far stod på regningen og jeg måtte kontakte dem 3 gange med hård tone til sidst, før det blev sat i mit navn.

Jeg har skrevet til dem, får ikke svar.

Jeg leder pt efter andet selskab! Har nada tillid til dem mere.

13
1
Del | Svar | Rapportér
#39
Jimi Knudsen
3 bedømmelser
10.09.2010

Har haft Telia i omkring 10 år og har aldrig haft bøvl. Det eneste der kan være lidt surt er deres ofte lange ventetid når man skal have afklaret et problem, men da det jo er gratis at ringe til netop disse numre er det begrænset, hvor meget det irriterer.

27
2
Del | Svar | Rapportér
#38
Allan Jensen
1 bedømmelse
08.09.2010

Min oplevelse med Telia er helt grotesk, ja den er faktisk chokerende. Min kæreste køber en helt ny mobiltelefon med tilhørende abonnement hos Telia i Roskilde. De første par dag gik alt godt men så gik telefonen i stykker. Butikken forsøgte at lave den, men efter endnu et par dage gik telefonen i stykker igen. Vi vendte tilbage til butikken for at få byttet telefonen til en ny, men det blev afvist med begrundelsen at Telias egne regler siger at der kan repareres 3 gange på en telefon inden der kan byttes til en ny. Det fik de så lov til. Det til trods for at domme afsagt i tilsvarende sager giver butikken ret til ét reperationsforsøg. Efter 3 forsøg fik vi en ny telefon akkurat magen til den anden. Den gik også i stykker. Så overtager jeg farcen fra min kæreste som er klar til at opgive, men så nemt skal de ikke slippe.

Tilbage til butikken, nu var vi meget trætte af Telia. Vi ankommer til butikken for at hæve købet, da Telia ikke har overholdt sin del af aftalen og har haft flere chancer end normalt til at reparere telefonen. Ekspedienten meddeler overlegent at butikken har 3 nye reparationsforsøg fordi det er en anden telefon. Den udtalelse kan ikke være mere forkert. Konfronteret med købeloven som jeg har taget med, lært af erfaring med Telia, falder følgende udtalelse:

Som ekspedienten sagde ordret: Telias interne regler går forud for købeloven.

Så bliver jeg sgu gal. Hvordan fa.... kan man sige sådan noget vrøvl som butiksansat. Butikken med misinformerede ansatte blev droppet for en stund og så ringede jeg til Telias kundeservice. Her måtte jeg også trækkes med misinformerede, uvidende og ansvarsløse medarbejdere som leverede en god gang abeskubberi. En enkelt gang blev røret endda lagt på af en sur kundeservicemedarbejder. Der var egentlig også en smule overraskende at opleve.

Jeg skal lige understrege at der også er kompetente, vidende og ansvarsfulde medarbejdere hos Telia. Hvis man brokker sig længe nok så er det dem man ender hos. Efter 3 måneders unødvendige opringninger, mails, besøg i butikken og frustrationer fik jeg endelig fat i den juridiske afdeling hos Telia. Her tog det manden i røret under 2 minutter at bekræfte at butikken og Telias egne medarbejdere havde handlet helt forkert og fejlfortolket Telias egne regler. Han skulle presses til at indrømme at Telia ikke havde overholdt købeloven, ud fra det han kunne se i mail-korrespondancen. Kort efter blev købet hævet og vi blev holdt skadesfri.

Det er helt grotesk at det skal tage en virksomhed som Telia 3 måneder at indse de handler åbenlyst forkert. Hvis der er noget der er 100% sikkert i denne verden, så er det at jeg aldrig nogensinde skal være kunde hos Telia igen.

Jeg siger igen fordi jeg for mange år siden havde et fastnetabonnement. Omkring et år efter abonnementet var opsagt kom der en telefonregning. Da jeg bad om at få den udspecificeret blev den trukket tilbage. Men det er en helt anden historie.

24
2
Del | Svar | Rapportér
#37
Mogens Lund
1 bedømmelse
07.09.2010

Da vi var kunde hos Telia ringede de konstant og tilbød os, at blive kunde hos Telia eller andre mærkelige tilbud. Vi bad dem gentagene gange om at stoppe med at ringe uden held. Vi sagde så til sidst, at vi ville flytte, hvis de ikke stoppede. Det hjalp heller ikke.

Så siden marts har vi nu forsøgt, at flytte fra Telia som selvfølgelig heller ikke her har styr på denne proces.

Deres rådgivning / kundeservice er mangelfuld og direkte forkert.

Telia er håbsløs og jeg fatter ikke, de kan drive den form for virksomhed.

16
3
Del | Svar | Rapportér
#36
Mette Nielsen
1 bedømmelse
23.07.2010

Fejl på fejl på fejl. Kan kun henvise til hvad Lilian skriver, har prøvet det samme. Undgå at komme i kløerne på det firma.

8
4
Del | Svar | Rapportér
#35
Heng Zhou
1 bedømmelse
05.07.2010

Jeg har et taletidskort hos Telia. Har ikke kunnet se min saldo og forbrug i min konto på Telias hjemmeside i 5 uger. Jeg har skrevet 2 gange og ringet 1 gang til dem tidligere, og de kunne ikke rigtig forklare hvad problemet var. Idag da jeg ringede, mener den medarbejder jeg talte med, at alle der har taletidskort, ikke kan se deres forbrug og saldooplysninger på hjemmeside. OK! Nu er jeg ikke bekymret mere, men kan Telia ikke oplyse sine kunder et andet sted på hjemmeside om problemet? Hvor er deres PR henne?

Jeg har nu købt et nyt mobil nr. hos et andet teleselskab. :)

6
3
Del | Svar | Rapportér
#34
Lilian Pedersen
03.07.2010

[..] Vi kan næsten skrive en hel bog om, alle de dårlige ting, vi har oplevet, efter at have købt en defekt mobiltlf. og ikke kunne komme ud af det igen [..] både pr. tlf. og breve, som fortsatte i årevis..

Og faktisk, er det firmaet, som skylder os penge!

Nu er vi - (vistnok) fri - men vil advare alle mod at komme i kløerne på det [..] mobilselskab!

3
4
Del | Svar | Rapportér
#33
Dennis Knudsen
1 bedømmelse
30.06.2010

Har haft Telia i rigtigt mange år, og har aldrig nogensinde haft problemer med dem.

Ringede til kundeservice idag, for at høre vedrørende priser på opkald i udlandet, da jeg snart skal på ferie.

Jeg fik svar på mit spørgsmål, fandt dog ud af at det ikke kan betale sig at tage min telefon med til udlandet. Jeg fik endda det de kaldte et "teletjek"

Og endte ud med at jeg efter alt at dømme kommer til at spare ca. 150 kr. om måneden, på mit abonnement.

Så jeg kan kun give ros til Telia, og ikke mindst deres kundeservice.

5
6
Del | Svar | Rapportér
#32
Michael Jensen
1 bedømmelse
29.06.2010

Jeg har ikke noget ondt at sige om Telia. Jeg har lige siden jeg flyttede derover i 2008 tjekket mine regninger på telia.dk og ikke haft problemer. Sælgerne i deres butik i Hillerød er utrolig flinke og hjælpsomme.

6
4
Del | Svar | Rapportér
#31
Thomas Holm Krogh
1 bedømmelse
24.06.2010

Dårlig service, og de glemmer at overholde de aftaler, som man laver. Eks. bliver mobiltelefonerne dyrere end de i første omgang lover.

4
4
Del | Svar | Rapportér
#30
Morten Andersen
1 bedømmelse
10.06.2010

Kan man ikke give dem 0 i bedømmelse? Helt igennem elendigt!

8
4
Del | Svar | Rapportér
#29
Kenneth Nielsen
1 bedømmelse
09.06.2010

Konstant manglende dækning og dobbelregninger hver måned. Da jeg meldte mig ud - og fik bekræftet dette via brev af Telia - blev regningerne ved med at komme. Jeg ringede og ringede og de lovede mig hver gang jeg nu var slettet - for derefter at melde mig til inkasso fordi jeg ikke havde betalt ekstra regningerne endnu. Elendigt!

12
4
Del | Svar | Rapportér
#28
Svend Olofsen
1 bedømmelse
07.05.2010

Jeg bestilte overflytning af telefon og internet i oktober 2009, og jeg blev tilsluttet internettet (bredbånd) den 04-11-2009, men telefonen blev ikke oprettet hos Telia som det var aftalt, men da den jo var opsagt blev den lukket af TDC samme dag altså 04-11-2009. Jeg ringede og skrev mange gange til Telia for at få oprettet telefonen, og de lovede hver gang at det ville blive gjort inden 24 timer, men der skete intet så i februar måned aftalte jeg med et andet firma om at få IP telefoni og fik overført tlf. nummer og var i gang med telefonen i begyndelsen af marts måned. Og det virker fint.

Nu har jeg så forsøgt at få hævet internethastigheden fra 2 mbit til 4 mbit i over en måned og har kontaktet Telia 6 gange og hver gang siger de det bliver etableret indenfor 24 timer, men der sker intet?

Jeg bliver nok nødt til at finde en anden udbyder.

Hold jer langt væk fra Telia.

15
4
Del | Svar | Rapportér
#27
Lenn Lennert
1 bedømmelse
15.04.2010

Altid dårlig service, både mødt op i butikken og telefonisk.

8
4
Del | Svar | Rapportér
#26
Maria Kierch
1 bedømmelse
10.04.2010
 

Jeg bliver virkelig tosset indvendig som sælger hos "et ikke angivet televirksomhed". Det kan da ikke være rigtig, at forbrugeren hvad enten han er privat- eller virksomhedstegnet skal være bekendt, at få så dårlig behandling som i de angivne tilfælde. Jeg har da også læst på andre's kommentar hos andre firmaer inkl. mit eget og ville ønske jeg kunne hjælpe alle der sad i disse situationer. Det eneste som jeg kan gøre er at holde hvad jeg lover, og være tilgængelig som kontaktperson også efter salget er indgået. Andet er da ikke rimeligt. Hvordan kan sådanne mennesker holde ud at stå op om morgenen og vide i dag skal jeg røvrende en masse mennesker og have det godt med mig selv bagefter? Men det kan måske være mig der er gammeldags? ;)

19
3
Del | Svar | Rapportér
#25
Lars Sørensen
1 bedømmelse
20.01.2010

Og jeg som troede de var blevet bedre.. hahaha!

Det er nu flere år siden at jeg sidst har været kunde hos Telia og jeg troede ærligt talt at de var blevet bedre, men nej, endnu en gang er man faldet i vandet.

Jeg blev ringet op af en sælger som kunne tilbyde mig et godt tilbud på mobilt ervhervsbredbånd, 4mbit i 12 mdr. - 6 måneder gratis. Jeg slog til og allerede et par dage efter kom det.

Så sluttede det positive til gengæld også.. Hastigheden eller manglen på samme var rystende! jeg har adskillige gange testet hastigheden hos TDC og bedste resultat er indtil nu 0,2mbit, (tit væsentligt lavere!) hvilket egentlig er ret fornuftigt når man kun kan koble på med 236kbit som ifølge Telia's tekniker er det der er muligt i mit område. Men tit "låser" det også bare, ingen aktivitet i lang tid.

Jeg kontaker Telia for at opsige/fortryde mit køb. Efter at have snakket med et par flinke folk blev jeg sendt videre til en noget træg medarbejder i "opsigelses afdelingen" som efter lang tids misforståelser tørt konkluderer at jeg ikke har 14 dages fortrydelsesret som selvstændig, og at der ikke kan gøres mere overhovedet andet end at kontakte Telia's advokater..

Produktet er billigt, men komplet ubrueligt og jeg er færdig med Telia.

Er det virkeligt værd at stjæle sølle 834 kroner fra mig? Tror i nogensinde jeg vil bruge jeres firma igen, eller anbefale jer til andre? Nej vel..

13
7
Del | Svar | Rapportér
#24
Martin Sørensen
1 bedømmelse
05.01.2010

Det værste [..] selskab der nogensinde har eksisteret. Bing dig aldrig ved dem! De har ikke styr på en dyt..

7
8
Del | Svar | Rapportér
#23
Kim Edelvang
1 bedømmelse
11.11.2009

Telia ringer og tilbyder internet til erhvervskunder, når de så har alle oplysninger sker der ikke mere for så opdager de at de ikke kan opfylde, hvad de lover og derefter sylter de sagen.

13
6
Del | Svar | Rapportér
#22
Karina Kirkegaard
1 bedømmelse
22.09.2009

Jeg har aldrig oplevet større bondefangeri end Telia og deres [..] sælgere. Sælgerne lover alt muligt, som de ikke kan holde! [..] Jeg advarer ALLE mod Telia!

19
5
Del | Svar | Rapportér
#21
Henrik Ørum Nissen
1 bedømmelse
12.09.2009

De er jo ligeglade med kunderne [..] De har jo dit mobil telefon nummer som gidsel, deres motto burde være: Gør som vi siger, eller vi tar dit telefon nummer.

12
10
Del | Svar | Rapportér
#20
René Koluda
1 bedømmelse
12.09.2009

Det ringeste jeg nogensinde har prøvet.

Kan ikke anbefale Telia hverken til mobil eller bredbånd.

16
6
Del | Svar | Rapportér
#19
Malene Rasmussen
1 bedømmelse
15.08.2009

.. alt for høje priser og dårlig kundeservice!

18
8
Del | Svar | Rapportér
#18
Jonas J.
1 bedømmelse
10.07.2009

Dækning og mobil samtale kvalitet er ganske fint. Og jeg har ikke oplevet udfald i telefonsamtale. Som kunde har man den fordel er, at de har mange fysiske butikker hvor man kan få gratis hjælp til WAP, mail opsætning etc., dog kommer man inddirekte også til betale for alle disse butikker al den stund at det en dyrt selskab at være kunde i, eksempelvis er minut takster høje. Man skal være opmærksom på, at hvis man sender mail til Telia skal man ikke forvente at de svarer. Derudover er Telia sjusket med at indberette navn, adresse, postnummer, by og mobil til De Gule Sider's nummeroplysning – som bekendt er det teleselskabers ansvar at gøre dette.

Endvidere har jeg oplevet som studerende, at få kvartalsregning på 24.750 kr. hvor brevets forside indeholdt forkert fornavn og efternavn, men korrekt adresse. Det skal siges, at i gennem en årrække har mit mdr.'s forbrug ligget konstant på 350 kr, så jeg må sande at Telia ikke har styr hvilke kunder de har. I det store og hele er mit indtryk, at Telia er et grådigt selskab som ikke bekymrer sig så meget om sine kunder. Ikke før man ønsker at skifte selskab kommer der skred i uløste sager. Telia kan ikke anbefales og jeg kommer aldrig tilbage som kunde.

18
10
Del | Svar | Rapportér
#17
Henrik Peulicke
1 bedømmelse
27.06.2009

De har ikke styr på noget som helst, er man så heldig at komme i gennem til deres kundeservice afhænger svar helt af hvem man får fat på, men de er alle hurtige til at sende problemet videre med en besked om at nu sker der noget, men det gør der ikke.. En gang Telia, aldrig mere Telia.

19
6
Del | Svar | Rapportér
#16
Helene Hansen
1 bedømmelse
31.05.2009

Værst tænkelige teleselskab. Ændrer abonnement efter opkald fra en sælger, og efterfølgende viser det sig at de oplyste priser (på kontrakten) ikke stemmer med regningen. De lovede 14 dages returret på mobilmodem gælder pludselig ikke alligevel og det er HELT håbløst at komme i kontakt med den sælger der lovede diverse ting....pludselig er han forsvundet fra jordens overflade. Nu bliver vi så truet med inkasso og brand og bål!! Hold jer væk, eller sørg i det mindste for at optage alle samtaler med teliasælgere på bånd så i har dokumentation.

22
7
Del | Svar | Rapportér
#15
Hans Rasmussen
1 bedømmelse
25.05.2009
24
9
Del | Svar | Rapportér
#14
Anette Enevoldsen
1 bedømmelse
25.03.2009

Jeg har haft Telia lige siden 2002... Har aldrig haft problemer, hverken med dækning, fejl, manglende kundeservice eller længe vente tider..... Grunden til de ikke får 10, er at lidt billigere kunne de godt blive med deres opkald, og gerne bedre tilbud til kunder der har været her i flere år, da dette ikke er så ofte længere, og her tænker jeg, evt. billigere nye mobiler med samme nummer ;-)

ellers er jeg ovenud tilfreds;-)

Med venlig hilsen Anette

19
11
Del | Svar | Rapportér
#13
Mette Horn
1 bedømmelse
05.03.2009

Synes at Telia er ok. Har ikke haft de store præblemer med dem. Synes dog deres abonementer er blevet ringere, så overvejer at skifte.

19
5
Del | Svar | Rapportér
#12
Martin Tage
1 bedømmelse
02.03.2009

Telia er det værste [..], umuligt at komme ud af igen. Og dækningen er så ringe så du nærmest ik kan foretage opkald i Jylland.

18
9
Del | Svar | Rapportér
#11
Mikkel Damgaard Pedersen
1 bedømmelse
20.02.2009

Jeg vil under ingen omstændigheder anbefalde telia til nogen som ikke bor i en storby. Der er begrænset dækning i det meste af vest jylland og vi er flere, der flere gange har fejlmeldt det, og der sker intet. Jeg har været så dum at binde mig i et halvt år og har fortrudt det så mange gange. Det hjælper heller ikke på det at det tager 20 - 40 min at komme igennem til deres kundeservice. Man kan vel sammenligne det med at man har købt og betalt en bil, men den kan ikke køre.

16
7
Del | Svar | Rapportér
#10
Vagn Sander
1 bedømmelse
09.02.2009

[..] Jeg har 4 mobiler og og skal have fornyet mit abonnement, på 2 tlf. Jeg får faxet en kontrakt, med sparsomme oplysninger, og skal selfølgelig stadigvæk bruge samme nummer.

Så laver telia to nyoprettelser med nye nummer med binding i 12 md.

Jeg har en kontakt person [..] og prøver et utal af gange at få kontakt, men uden held.

[kontaktpersonen er] en sælger hyret ind af telia, han har ingen interesse i at kunden får en god aftale samt produkt, nej kun at lave en provisions handel. Så pas på derude [..].

15
7
Del | Svar | Rapportér
#9
Brian Jensen
1 bedømmelse
17.01.2009

Her føler man sig virkelig som et nummer. Har nu igennem ca. 1 år forsøgt at fejl melde forbindelsen, forgæves ..

11
8
Del | Svar | Rapportér
#8
Martin Riis Lassen
1 bedømmelse
24.12.2008

[..] Jeg synes ikke det er ok at når man betaler et fast beløb om måneden som man så kan tale for at man så skal betale opkaldafgift oven i. [..]

15
11
Del | Svar | Rapportér
#7
Miriam L.
1 bedømmelse
04.06.2008

Jeg er meget tilfreds med telia.. jeg har aldrig haft problemer med dem.

9
16
Del | Svar | Rapportér
#6
John Rasmussen
3 bedømmelser
29.04.2008

Jeg er godt tilfreds med Telia. Har haft abonnement hos dem siden de

overtog Orange. Det fungerer fint allevegne - også i udlandet, men alt kunne vel altid ønskes billigere...?

7
11
Del | Svar | Rapportér
#5
Signe Heldgaard
2 bedømmelser
25.03.2008

telia er super! det er god service og dygtige medarbejdere! plus billige priser :]

7
14
Del | Svar | Rapportér
#4
Morten Hansen
1 bedømmelse
06.03.2008

I forbindelse med opretningen af "Home Free", blev der fra Telias side begået rigtig mange fejl - har indtrykket af at deres medarbejdere ikke er uddannet godt nok, samtidig med en meget dårlig næsten nedladende service. Systemet hvor man taler via kabel altså over nettet virkede overhovedet ikke de første 14 dage - efter lange samtaler med kundesupport, kom det til at virke engang imellem. Telia kan ikke bringe det tilbage til alm. abonnement, så vi venter kun på at skifte selskab hurtigst muligt, hvilket nok heller ikke bliver let - selskabets holdning er, at vi er nogle idioter. Lige nu virker vores telefoner stadigvæk kun engang imellem. Om vi orker at køre sag på det, ved jeg ikke.

5
13
Del | Svar | Rapportér
#3
Jill Zimmer
1 bedømmelse
19.12.2007

telia er et nogen lunde teleselskab, syntes bare det er dumt at de ændrer på det hele tiden og jah så syntes jeg det bliver dyrere og dyrere at være telia kunde..

7
15
Del | Svar | Rapportér
#2
Flemming Thorsen
43 bedømmelser
03.12.2007

Jeg har Telia Talk - dvs. optankning af taletid via internet. Det fungerer upåklageligt, men har ikke den billigste minuttakst.

Jeg kunne sikkert få det lidt billigere andre steder, men gider ikke spilde tid på at flytte selskab eller risikere uregelmæssigheder.

Indimellem kan jeg have lidt svært ved at opnå kontakt til visse numre, men det er svært at sige, om det er abonnementet, min telefon eller telefonen i den anden ende, det er galt med, så det problem kan jeg ikke nødvendigvis hænge Telia op på.

I nogle yderområder af Danmark kan jeg ikke opnå dækning på telefonen.

8
15
Del | Svar | Rapportér
#1
Anni Christensen
3 bedømmelser
29.11.2007

Jeg har et godt abonnement hos Telia, og de har aldrig skabt problemer for mig, så jeg er meget godt tilfreds.

9
16
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Telia til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Telia det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.