Lægerne Ydre Østerbro

Praktiserende læge, København

4,4/10
#31
Ida B.
1 bedømmelse
04.11.2021

Lægen Lene er personlig og fagligt fantastisk. Har hjulpet mig og min familie gennem 15 år.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#30
Grete B.
1 bedømmelse
14.10.2019
0
0
Del | Svar | Rapportér
#29
Öztunc K.
1 bedømmelse
26.06.2018

Ventetiden er lang, men lægerne og sygeplejeskerne er yderst kompetente og søde. Har været patient hos lægerne ydre østerbro i godt og vel 13 år, og har altid fået en super god service. Jeg kan varmt anbefale klinikken, på trods af ventetiden.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#28
Marie F.
1 bedømmelse
25.05.2017

Min personlige læge, som jeg har haft i 12 år er særdeles dygtig, empatisk, grundig og professionel. I enkelte tilfælde har jeg haft konsultationer hos hendes kollegaer, som også er dygtige - men jeg foretrækker altid at blive tilset af min egen læge. Men når hun ikke er tilstede, bliver jeg tilset hurtigt og godt, selvom presset er stort. Hvis der er opgaver, som sekretæren kan udføre - såsom vacciner eller andet, har jeg kun oplevet at blive behandlet rigtig godt - om end med noget ventetid, men det tror jeg er vilkårene overalt. Jeg holder meget af dette sted, da jeg altid kan vide mig sikker på at få god behandling og rådgivning, uagtet om min egen læge er tilstede, når jeg har behov for det. Stor ros til dette lægehus!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#27
Bent H.
1 bedømmelse
23.05.2017

Hold nu op. Som borger kommer man som regel ind med ondt et sted. Det kan give lidt stress, og når man så møder kompetente personer, der skal forholde sig fagligt til problemet, er det ikke det samme som at være arrogant. Og hvis du kommer til lægen og det viser sig at du har andre komplikationer end det du kom med, tror jeg du vil være glad for, at lægen tog sig tid til at afklare dit problem. Og derfor forekommer ventetider. Tag nu lige at sætte pris på vores sundhedssystem, der trods alt er gratis, jo, jo, vi betaler skat, og det gør de fleste af os, når vi har brug for systemet. Lægerne Ydre Østerbro og personale, gør hvad de kan for os som borgere.

0
1
Del | Svar | Rapportér
#26
Mona Ø.
1 bedømmelse
30.04.2017

Jeg kan varmt anbefale alle tre læger på klinikken, de er altid søde, lyttende og yderst kompetente.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#25
Sisse T.
1 bedømmelse
18.04.2017

Jeg kan kun tilslutte mig de kommentarer som ses på denne side.

Jeg vil på ingen måder anbefale denne klinik, trods en af lægerne virker kompetent og sød.

Man sidder altid 1-1,5 time i vente værelset pga. forsinkelse, trods man har bestilt tid flere uger i forvejen. Sekretæren er sur, usympatisk og respektløs. Hun råber op om folks private sager ud i lokalet, og viser på ingen måder hensyn overfor den sårbare situation man kan være i, når man har fået en meldingen om sygdom. Jeg har flere gange oplevet at hun har ”fnysset” af mig når jeg har ringet for at bestille tid og 2 gange har hun afvist mit ønske om at konsultere min læge. Trods jeg HØJST besøger klinikken højet 2-3 gange om året. En af gangene nægtet hun at udskrive medicin, trods jeg havde modtaget en mail fra lægen om en konstateret sygdom. Jeg måtte derfor vente yderligere 3 dage for en tid hos lægen for at få udskrevet det nødvendige. Ligeledes har hun nægtet mig information og oplysninger omk. vaccination før turen mod en rejse destination. Jeg ringede for at forhøre mig om hvilke vacciner de ville anbefale og hvordan proceduerer var omk. modtagelse. Hun fnyser og fortæller mig med en nedladende tone, at det altså ikke var noget de brugte deres dyrebare tid på at informere om, var jeg i tvivl måtte jeg læse mig frem på nettet, det var ikke deres ansvar at oplyse om bivirkninger m.m.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#24
Anders T.
1 bedømmelse
30.01.2017

Kan kun erklære mig enig med alle andre kommentarer herinde omkring sekretærens hovne, uvidende og uacceptable opførsel. Kender ikke de simple regler omkring overenskomstens krav om en tid indenfor 5 arbejdsdage og at det ikke behøver at være ens egen læge, der foretager 5 ugers undersøgelsen af nyfødte. Vi har haft adskellige udfordringer med vedkommende, som også fejlagtigt har nægtet at gennemføre foreskrevne blodprøver.

Når man endelig kommer igennem, virker den kvindelige læge meget kompetent og har intet at udsætte på hendes arbejde, men kan på ingen måde anbefale stedet pga sekretæren - man må håbe at lægerne på et tidspunkt læser denne side, så de utallige kommentarer kommer til de rette personer på et tidspunkt.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#23
Stine P.
1 bedømmelse
15.04.2016

En af sekretærerne forekommer dybt arrogant og man føler altid at man er "pylret" når man ringer. Hun er samtidig afvisende og kølig nede i klinikken. Den anden er mere imødekommende og venlig. To af de tre læger er venlige og forholdsvis kompetente, den sidste læge virker på mig dybt inkompetent. Han har direkte givet mig en fejldiagnose med en sygdom, som jeg ikke havde skyggen af ifølge den specialist jeg efterfølgende kom hos for at få behandling for denne lidelse lægen fra lægerne ydre østerbro havde diagnosticeret. En anden gang glemte h'n at udfylde journal, og en tredje gang gav h'n mig en forkert dosis af den medicin jeg selv måtte fortælle at jeg havde googlet mig frem til kunne passe på lidelsen. Derfor måtte jeg i behandling igen. Desværre er det altid denne pågældende læge jeg får en tid hos, da de andre (især den ene) er booket flere måneder frem - tja, det er der måske en grund til. Vil ikke anbefale dette lægehus til nogen, jeg er selv igang med at finde ud af et skift.

5
1
Del | Svar | Rapportér
Lars S.
1 bedømmelse
12.12.2017

Helt enig med dig Stine P. Er også ved at skifte denne lægeklinik ud, der er absolut ikke styr på tingene.

#22
Frank P.
1 bedømmelse
28.12.2015

Det er ikke lægerne jeg bedømmer men øvrigt personale, [..].

Hoven og virker ganske uinteresseret.

Har kun godt at sige om lægerne.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#21
Lars B.
1 bedømmelse
08.12.2015
2
1
Del | Svar | Rapportér
#20
Trine V.
1 bedømmelse
10.09.2015

En sekretær der burde skifte branche, evt til telefondame hos taxaselskab.

Snakker konsekvent surt til en, vil kun tilbyde lægetider midt på dagen, trods hvis man er stædig nok kan få at vide at der er ledige tider i ydertidspunkterne, der som oftest passer det arbejdende folk bedre.

To ud af tre læger er ganske fine, og tager det rent faktisk seriøst når man kommer, den sidste virker til at have oplevet for mange hypokonder og virker derfor pænt ligeglad...

7
0
Del | Svar | Rapportér
#19
Nauja L.
2 bedømmelser
18.08.2015

Imødekommende, empatiske, samfundsorienteret, hensynsfulde og tager sig tiden :-).

0
1
Del | Svar | Rapportér
#18
Annelise S.
1 bedømmelse
08.08.2015

Er yderst tilfreds med Lægerne ydre Østerbro :-)

Lokalerne er dejlige, lyse og rene, man føler sig velkommen i klinikken.

Efter de har fået deres nye telefonsystem, er der aldrig særlig lang ventetid, sekretærerne gør alt hvad de kan, for at hjælpe een og i det hele taget mødes man som patient med venlighed og respekt. Kan klart anbefale dem :-)

2
0
Del | Svar | Rapportér
#17
Jean P.
1 bedømmelse
28.07.2014

Kontaktede klinikken for at få lavet en kørekortsattest, da min egen læge var på ferie.

Efter meget lang ventetid blev telefonen taget en af hostende medarbejder, der fnisende erklærede at de slet ikke havde tid til at lave den slags, uden yderligere forklaring eller anden henvisning.

Ydermere, ligger klinikken markant over prisgennemsnit på kørekortsattester.

Kan ikke vurdere lægerne, da jeg ikke nåede så langt, men sekretæren var både arrogant og uprofessionel.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#16
Marlene Hansen
1 bedømmelse
28.11.2012

Det er umuligt at komme igennem til "Lægerne ydre Østerbro". Men der spares også på telefontiden. 1 time om dagen! Sammenlignet med andre læger er det helt uacceptabelt, særligt når tiden og sekretæren deles mellem hele tre læger.

Helt uholdbart ikke at kunne komme igennem telefonisk f.eks. når ens børn er syge. Så måtte vi gå ned til lægen med syge børn og sidde der, allernådigst, og vente på et muligt hul i deres travle kalender. Sekretæen var altid meget uhøflig og undlod aldrig surt, at nævne at man skulle bestille tid. Hvis jeg via nettet havde bestilt tid ventede jeg altid min ½ time. Hun har i øvrigt også meget svært ved at være almindelig serviceminded og ordentlig, lige at kigge op når man kommer ind og står over for hende og synliggøre at hun ha set een tænker jeg er almindelig adfærd. Klart man kan sidde med noget vigtigt men jeg har oplevet at stå der at blomstre minutter hvor hun ignorerer een.

Den ene læge er herudover ganske uhøflig, hilser ikke på børn. Mine børn brød sig ikke om at komme ind til ham, desværre var det oftest ham man kunne komme til hos. De fysiske rammer er også usle, særligt hvis man har barn med. Jeg synes sådan set at de to af lægerne er både sympatiske og dygtige men den samlede oplevelse er helt i bund.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#15
Tine Jeppesen
1 bedømmelse
17.10.2012

Jeg oplever desværre den samme fravær af tilgængelighed når det kommer til lægerne på ydre østerbro. Dernæst har jeg oplevet at møde op til en tid om morgenen, og stå sammen med en anden "patient" uden at blive lukket ind. Vores bedste bud måtte jo være at der ikke var nogen til stede i klinikken. Når man har en tid, og ingen reagerer på ringeklokken eller på telefonen, så må man da i allerhøjeste grad sige at det er ringe service. I forvejen havde jeg tålmodigt ventet 3 uger på en tid eftersom det var den tidligste jeg kunne få ved at bruge online tidsbestillingen. Det er godt nok en ommer.....

0
0
Del | Svar | Rapportér
#14
Daniela Christophersen
1 bedømmelse
22.06.2012

Jeg er bestemt ked af at måtte give lægerne denne karakter, de er umiddelbart kompetente og meget venlige og imødekommende.

Men jeg giver karakteren på baggrund af den behandling, man får af sekretæren, "deres ansigt" udaftil, som burde være serviceminded og hjælpsom, men er stik det modsatte! Og dertil skal siges at de simpelthen har et ringe telefon/onlinesystem, men det kan jeg jo læse at andre også har erfaret...

Min ubehagelig oplevelse startede med at jeg forgæves havde prøvet at komme igennem på telefonen for, at bestille en tid til samtale med lægen vedr. en henvisning.

Normalt bruger jer onlinesystemet, men dette var nede og der stod at det ville forblive nede i en måneds tid, hvilket jeg ikke kunne vente på.

Da jeg endelig kom igennem, fik jeg aftalt en tid fredag d. 25/5, hvilket var i min ferie og derfor passede mig godt. Bad ved samme lejlighed om, at få tilsendt pr. fax, en kopi af tidligere henvisning... Skulle vise sig at jeg endte med hverken at få tilsendt denne ej heller, at min tid var blevet registreret, da jeg et par dage før min tid, valgte at gå forbi og få bekræftet tidspunkt... Blev mødt af [..] sekretær, der kunne fortælle mig, at jeg ingen tid havde!? Jeg blev frustreret eftersom vi står og skal igang med fertilitetsbehandling og klinikken blot ventede på vores henvisning for, at vi kunne gå igang. Bad om at få en ny tid snarest muligt, dog var det ikke muligt at få en ny i min ferie og det måtte derfor blive når denne var ovre. Da jeg arbejder bad jeg om, at få den tidligste tid de havde, som åbenbart først er 9.15, og det syntes jeg er for sent ifht. at møde på arbejde. Derfor bad jeg hende om en tid efter kl. 16.00, så jeg kunne komme når jeg havde fri. Hun kom frem med tider som 14.15, 15.00, osv. Prøvede pænt at sige at jeg ønskede en senere tid hvortil hun svarede, at "nu syntes hun jeg blev for krævende og at jeg måtte tage den tid hun havde fundet eller lade vær"! Var dybt chokeret over hendes måde at tale til mig på, der stod andre mennekser i rummet mens hun talte til mig i den mest nedladende tone jeg længe har oplevet... Jeg prøvede at bevare roen og bad hende tale pænt samt at være en smule fleksibel og finde en tid der passede mig, men det var altså helt udelukket for hende. Da jeg til sidst opgav og bad hende skrive min tid ned på et kort, fik jeg blot svaret "det kan du selv gøre"!

Jeg gik ud af døren med en meget underlig følelse, vidste at det var sidste gang jeg havde sat mine ben dér, var simpelthen så rystet over den behandling jeg havde fået.

Jeg bryder mig normalt ikke om at blive væk fra en aftale uden at give besked, men eftersom deres onlinesystem stadig var nede og jeg nægtede at ringe og tale med ovennævnte person, blev jeg beklageligvis væk fra den nye tid jeg havde fået.

Jeg ville gerne have meddelt min læge [..] dette personligt, men eftersom jeg ikke pt. kan komme i direkte kontakt med ham på andre måder, har jeg altså valgt at dele min oplevelse herinde og håber dermed, at dette også kommer igennem til ham og de andre læger i klinikken.

Jeg havde en rigtig god læge tidligere der havde en helt fantastisk sekretær, men pga. flytning måtte jeg desværre skifte læge og valgte altså Lægerne på Ydre Østerbro, og det var på trods af de dårlige bedømmelser jeg havde læst herinde om netop sekretæren, telefontider, osv. En anden gang, vil jeg klart lytte til jeres bedømmelser. :)

0
0
Del | Svar | Rapportér
#13
Martin Fog
1 bedømmelse
20.06.2012

Lægerne er generelt OK, men tilgængeligheden er uacceptabelt dårlig. Det er meget meget vanskeligt at komme i kontakt med dem. Alt er forsøgt her i foråret, Online, email og telefon, men forgæves. Cure4you er syg og virker ikke. At vente i over en time som nr. 2 i telefonkøen fortæller mig at der er for få til at betjene opkald. Vælg kun disse læger hvis du ikke er syg.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#12
M. Olsen
2 bedømmelser
01.06.2012

Jeg har før været rigtig glad for stedet og dets læger. Der er stor kompetence, men ak hvad nytter det, når man i over en måned (nok snarere 1,5 måneder) ikke har kunnet kommet i kontakt med dem. Deres online system har været nede i denne lange periode og telefonen virker ikke. Jeg har forsøgt dagligt i denne periode at ringe (i den MEGET snævre telefontid 8-9), men der er noget galt med linien så man bare bliver smidt af.

Jeg har grundet arbejde og af sted til klinikken ikke mulighed for at tage hen til klinikken, så nu er jeg i en situation, hvor jeg er løbet tør for medicin, uden mulighed for at forny recept.

Det er simpelthen ikke godt nok [..]. Det kan ikke være rigtigt at man i 1,5 måneder ikke kan få kontakt til sin læge!

3
0
Del | Svar | Rapportér
Dorte Josty
1 bedømmelse
04.06.2012

Ja det kan jeg kun give dig ret i. Jeg er et meget tålmodigt menneske, men her slipper min tålmodighed altså op. Både telefon og Cure4you, som jeg jo altså har betalt for, er totalt utilgængeligt. Sidder i skrivende stund og overvejer at skifte læge :-(

Kirsten Harfot
2 bedømmelser
07.06.2012
 

Man kan ganske enkelt ikke få kontakt med sin læge, som jeg ellers vil give alle stjerner [..]. Onlinesiden er nede og telefonen er komplet umulig. NU MÅ DE GØRE NOGET VED DET.

M. Olsen
2 bedømmelser
12.06.2012

Nu er der gået små 2 uger, hvor telefon og hjemmeside stadig ikke dur.

Det er virkelig ikke okay, det her. Hvordan kan det lade sig gøre, at man i 2 mdr!!!! ikke på nogen måde kan få fat i sin læge. Det er meget uacceptabelt!

Lene Kruse
2 bedømmelser
13.06.2012

Må tilslutte mig koret her. Umuligt at komme igennem til noget som helst, i den meget korte telefontid virker telefonen så heller ikke. Når telefontiden så er slut kommer man igennem til en telefonsvarer.

Og hjemmesidens selvbetjening virker heller ikke, så man kan ikke bestille tid. Fuldstændig håbløst at man ikke kan komme i kontakt med sin læge på nogen måde.

Jeg skifter snarest muligt og kan ikke anbefale nogen at vælge Lægerne Ydre Østerbro.

#11
Signe Rønhoff
1 bedømmelse
21.05.2012

Jeg er faktisk ganske godt tilfreds med lægernes faglighed og professionalisme ved lægebesøg hos alle tre læger, og vil til hver en tid anbefale Lægerne Ydre Østerbro til andre.

Min anbefaling og tilfredshed med lægerne er dog ganske svær at bibeholde, da jeg i to uger nu har forsøgt at komme igennem på telefonen for at bestille 5-ugers-undersøgelse til min lille nye guldklump. Og det er jo ikke fordi jeg er bundet op med møder i løbet af dagen, der gør det svært at få ringet - man kan nemlig både amme og ringe i telefon.

Min dejlige dreng er nu i mellemtiden blevet 6 uger, og vi har endnu ikke fået tid. Måske kan vi slå undersøgelsen sammen med 12-års vaccinationen. :)

Er som sagt glad for lægerne, men kunne dog godt tænke mig at enten telefonen eller tidsbestillingen over nettet fungerede.

Tålmodige og stadig tilfredse hilsner fra Signe

2
0
Del | Svar | Rapportér
#10
Kirsten Harfot
2 bedømmelser
09.05.2012

Der er TOTAL rod med Cure4you og Lægerne Ydre Østerbro. Jeg har tilmeldt den service OG BETALT og nu virker det ikke. Cure4you oplyser at der er lukket til 10/6 og jeg er hamrende frustreret. Har talt med klinikken på tlf. i dag. Det er altså syge mennesker der er tale om. Det må ordnes den slags. Jeg er ellers så tilfreds med læge [..], der er yderst forstående og nem at tale med.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#9
N. Ali
2 bedømmelser
09.05.2012

Jeg har så været patient i et år, og vil gerne skifte læge. Netop fordi man skal ringe flere gange for at komme igennem og når man endelige kommer igennem er der ændringer, lukning eller slet ingen tid.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#8
Gritt Uhlmann-Hansen
1 bedømmelse
08.05.2012

Jeg har været udmærket tilfreds med lægerne - når jeg endelig er kommet igennem og har fået en tid. Telefonservice er fuldkommen uacceptabel - Det er lykkedes mig 1 gang på 6 år at komme igennem.

Og her sidst har jeg har gået og ventet på at lægerne skulle komme tilbage fra deres samtidige ferie for at få en tid over nettet. Hvad sker der? De har fået ny hjemmeside, hvor man ikke kan logge sig ind og heller ikke oprette sig som ny bruger.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#7
Jan Sangstad
1 bedømmelse
24.02.2012

Jeg har været tilknyttet disse læger i ca. 3 år. Det er stort set umuligt at komme igennem telefonisk. Lægernes kvalifikationer vil jeg være varsom med at bedømme, men jeg finder dem ikke tilstrækkelige. Jeg er sjældent hos lægen, normalt ca. 1-2 gange om året. Varer konsultationen 10 min. kan man regne med at læge kikker på sin PC-skærm det meste af tiden.

Klinikken holder også ferielukning selv om der er 3 læger og flere sekretærer, det finder jeg uacceptabelt.

I øvrigt ligger de i toppen mht. pris for lægeattest til kørekort. Nu har jeg skiftet læge. Jeg kan altså slet ikke anbefale lægerne på ydre Østerbro.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Bonnie Hoelstad
1 bedømmelse
17.11.2011

Jeg har været hos Lægerne Ydre Østerbro flere gange. Jeg har været meget tilfreds med lægernes behandling, og har følt at de har vist interesse for mig. Noget, der dog gør at jeg faktisk hver eneste gang, er gået derfra med en lidt irriteret fornemmelse, er deres receptionister. Man kommer ind ad døren, og skal køre sit sygesikringsbevis igennem kortlæseren. Ikke så meget som et goddag, skal man forvente. Man kan også sagtens stå og glo i flere minutter, uden så meget som at blive skænket et blik.

Derudover skal man finde sig i, at sygeplejersken morer sig over, at man vil vaccineres mod stivkrampe. Det er da ganske normalt, men åbenbart ikke på Østerbro...

Alt i alt - gode læger, men alt andet ved ens besøg er træls (og man sidder trods alt i venteværelset en del tid)!

Mvh Bonnie, stud.med.vet.

4
2
Del | Svar | Rapportér
#5
Lene Kruse
2 bedømmelser
19.08.2011

Lægerne er der som sådan ikke noget i vejen med - de gør hvad de skal og de gange jeg har været der er jeg kommet ind til tiden. Det store problem er deres telefon-"service". Man kan stort set ALDRIG komme igennem, jeg tror det er lykkes mig 2 gange på 3 år (medmindre man gider at sidde og vente i 20-30 minutter). Da jeg var dernede en dag var der også kun 1 receptionist til både at tage telefonen og tage imod de patienter der kom ind, så hvis dette er symptomatisk for hvordan tingene kører, er det ikke så mærkeligt, at man aldrig kan få kontakt til dem. Dette trækker meget ned i bedømmelsen, synes jeg.

14
2
Del | Svar | Rapportér
Lægerne Ydre Østerbro
Jørgen Holm
05.09.2011
 

Kære Lene Kruse

Vi har tre ansatte og der er altid to tilstede til at betjene vores patienter og telefoner, fraset onsdag ml kl 15-18, hvor vi kun har en i vores reception.

Der er ikke plads til mere end to personer på samme tid i receptionen, så vi har ikke mulighed for yderligere bemanding. Vi er godt klar over at der indimellem er meget pres på telefonerne, til andre tider er der stille, ofte om eftermiddagen.

Husk at du altid kan booke en tid eller bestille medicin online, via vores hjemmeside.

Mange venlige hilsner
Lægerne ydre Østerbro

#4
A. Sørensen
1 bedømmelse
28.04.2011

Elendig service, det er meget heldig at i er garanteret penge fra den offentlige sygeforsikring. Det er praktisk talt umuligt at komme igennem og bestille en tid, og derfor er det umuligt at komme til at se sin læge. Enten er telefonsystemet nede, ellers er der bare generelt lukket. I denne uge har der været helt lukket i to dage, ihvertfald i følge jeres beskeder online. Der må kunne tilbydes et minimum af service og dette bliver der ikke gjort.

18
6
Del | Svar | Rapportér
#3
Pammy Glasso
1 bedømmelse
24.09.2010

Jeg har kun ros til Lægerne Ydre Østerbro. De er så dygtige og meget venlige, især deres sekretærer, de er bare så flinke og forstående. Det har altid været en fornøjelse for mig at komme ned til dem. Det er første gang i mit liv hvor jeg har en læge som er så seriøs og grundig som [Lægerne Ydre Østerbro]. Så [dem] kan jeg kun anbefale. Vi kører gerne den lange vej fra Malmø for at komme til Østerbro, så dygtige er de.

22
10
Del | Svar | Rapportér
#2
Marie Jensen
1 bedømmelse
26.05.2010

Jeg synes det er svært at få en tid, men de er dygtige og kompetente.

25
12
Del | Svar | Rapportér
#1
Henrik Jensen
1 bedømmelse
20.10.2009

Lægens sekretær er meget uhøflig og meget lidt serviceminded. I deres telefontid kan man ikke ringe fra mobiltelefon.. meddelelsen er "ingen netværksdækning".

Telefonisk henvendelse i telefontiden er umuligt.

De laver tidsbestillinger mange gange uden at man kommer til.

Et tilfælde efter 6 ugers ventetid og ventet i venteværelset i mere end 30 min til en 30 min konsultation fik jeg beskeden, desværre vi har dig ikke i kalenderen og vi har ikke tid fordi vi har mange akutte patienter på en yderst uhøflig måde.

Efterfølgende fik jeg brev om at jeg nu ikke var dukket op 2 gange i træk til en dobbelt konsultation uden at meddele dem dette, og at jeg måtte overveje at finde anden læge næste gang da de ikke havde tid den den slags.

Efter klage til lægerne og fremvisning af brevet blev der lovet bedring og en skriftlig henvendelse, men der blev ikke foretaget yderligere.

Man får faktisk opfattelsen af de to sekretærer styrer hvem kommer til og hvem der ikke kommer til og at de slet ingen interesse har i deres arbejde men har mere travlt med at tale privatsnak i åbningstiden.

Ydermere reklamerer de med at blodprøver og andre test kan aflæses på deres hejmmeside ved tilmelding. Men dette virker hellere ikke.

En samlet vurdering er håbløs og ikke anbefales værdige.

33
14
Del | Svar | Rapportér
Lægerne Ydre Østerbro
Jørgen Holm
22.11.2009
 

Set fra lægens bord er sagen forløbet således:

Patienten er udeblevet fra to aftalte konsultationer a ½ times varighed, hvilket er en dobbeltid.

Vi skriver et brev til patienten, hvor vi beder ham om at stramme op på mødetiderne.

Patienten bestiller en ny ½ time hos os. Denne gang møder patienten op 20 minuter efter aftalt tid. Tiden overskrides med ca. 15 minutter, da patienten presser på med 3 yderligere problemstillinger end den, han har bestilt tid til. Dernæst udebliver patienten to gange fra to aftalte tider. På baggrund af dette beslutter vi at sige til patienten, at han må finde en anden læge. Vi opfatter derfor patientens indlæg på denne hjemmeside som ren chikane.

Del dine oplevelser og erfaringer med Lægerne Ydre Østerbro til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Lægerne Ydre Østerbro det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.