Iceland Express

Flyselskab

3,3/10
#3
Lotte Malmskov
1 bedømmelse
14.09.2011

Iceland Express er et billigselskab og derfor kom det ikke som en overraskelse at der er virkelig dårlig komfort i flyet, at man selv skal betale for sin mad og at de er så optaget af at lave mersalg, at der hele turen over atlanten bliver brølet tilbud ud over flyet.

Hvad der ikke er ok, er selskabets forretningsfidus med at sælge billetter for derefter at aflyse flyene og rykke til næste af selskabets afgange (plus minus en dag), hvis de ikke får solgt billetter nok. Man kan derfor ikke være sikker på at komme afsted på den valgte dato før 14 dage før rejsen, da det er de retningslinjer de går efter. Call centeret er udstyret med en flok [..], hvilket ikke gør det let at ændre bookingen efter de har aflyst flyet.

Flyv aldrig Iceland Express!

7
7
Del | Svar | Rapportér
#2
Dorthe Krarup
1 bedømmelse
23.04.2011

Oversat fra engelsk:

Vi vil fortælle at vores flyvetur fra CPH til Reykjavik var forfærdelig, fordi der ikke var benplads mellem rækkerne, vores knæ rørte ved sæderne foran os. Heldigvis skulle vi skifte fly i Reykjavik, men vi fik det samme fly til Newark. Vi sad i dette fly uden plads til benene i 6 timer, det var forfærdeligt. Derudover larmede flyet så meget, at vi ikke kunne tale til hinanden, men måtte råbe.

Vi havde vores værste flyvetur og vi synes ikke det var acceptabelt.

Original bedømmelse:

We want to tell you that our flight from CPH to Reykavik was awful, because there was no space between the rows, our knee touch the seat infront of us. We have fortunatelly stop and flightshift in Reykjavik, but we was entering the same flight to Newark. We was in this flight with no space to the legs for 6 hours, it was awful. Despite the flight was so noisefull, that we couldent speak to each others, we have to shoute.

We had our worst flight and we think that it was not acceptable.

20
4
Del | Svar | Rapportér
#1
Camilla Hansen
1 bedømmelse
14.09.2010

En helt igennem forfærdelig oplevelse fra start. Flyet er forsinket 2 timer, det er hvad det er - men [da] vi ankom til Reykjevik, står vi ikke i systemet for at kunne rejse ind i USA - eller rettere det gjorde vi, men deres systemer snakker ikke sammen, så der sad vi og måtte det hele igennem igen, med bare 15 minutter til afgang mod USA. Det resulterede så i at de pladser vi havde booket i Dk ikke længere var vores. Turen til USA var ualmindelig varm - næsten som om de skulle have solgt flere drikkevarer til folk.

På vej hjem fra USA, bliver vi i hold bedt om at gå ombord - vi er så nogen af de sidste der skal ombord. Da vi kommer ind er der ikke mere plads i rummene til håndbaggage da folk har op til 5 tasker pr. næse med (til trods for der står man kun må have et stk med), vi får så promte besked på af en mindre glad stewardesse at vores ene håndbaggage er for stor og den skal ned i lastrummet - vi prøver at forklare hende at vi jo ligesom har fået den godkendt i check-in og at den blev målt, men hun ville bestemt ikke høre og svarede bare "du kan hente den i Rejkjevik" - meget godt men vi skulle videre til Danmark og kunne ikke komme ned til baggagen. Der var ingen tvivl om at det fordi de ikke gad begynde lave plads til en taske mere da vi snart skulle lette.

Ved ankomst til Dk var håndbaggagen selvfølgelig med alt det andet baggage - så den er nu blevet efterlyst.

Dem vi havde kontakt med omkring tasken har alle sagt at det var en helt forkert måde at håndterer det på og alle rystet på hovedet.

Så tak til Iceland Express.

25
7
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Iceland Express til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Iceland Express det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.