Mette V. D.

#3
Mette V. D.
3 bedømmelser
22.02.2010
3

Jeg har været kunde hos 3 i over 4 år og er super tilfreds. Har både mobil og mobilt bredbånd. Var i Sverige i sommeren 2008 og der virkede både mobil og mit net perfekt - og uden ekstra omkostninger for at være udenfor DK. Har meget sjældent problemer med udfald på mobil og internet - og det på trods af at min bopæl befinder sig i yderzonen. Hos andre som bor i bedre dækningsområder har jeg aldrig oplevet problemer. 200 meter fra min egen bopæl er der fuld dækning på mit internet - så lidt øv jeg bor i et "hul", men det er jo ikke 3's fejl. Alt i alt super tilfreds med det hele. Regninger betales via PBS - der har aldrig været problemer - heller ikke mht. abonnementsændringer.

#2
Mette V. D.
3 bedømmelser
22.02.2010

Jeg har ikke selv YouSee, men min kæreste har. Sammensætningen af kanaler virker mere optimal end hos mit eget selskab (ift. mine behov). Signalet har fungeret fint, når jeg har været der og jeg har ikke hørt ham klage over hverken service eller regninger - tværtimod. Hvad angår HD har jeg dog bemærket at der nogle gange kommer "hakker". Ved dog ikke hvor ofte det sker. Jeg ville gerne skifte til YouSee, men er bundet af min boligforening til et andet selskab.. øvøvøv.

#1
Mette V. D.
3 bedømmelser
22.02.2010

Jeg har haft Stofa i lang tid. Jeg synes ikke deres service niveau er godt nok. Mht. de nye ændringer er informationen alt for ringe. Det er simpelthen for fastlåst, hvis man ikke ønsker Zaptor - og selv der kan det ikke opfylde mine behov optimalt - og jeg ser kun 8 kanaler samt 3 til mine børn.. øvøvøv.