Autohuset Vestergaard

Autoforhandler, Odense

2,7/10
#2
Tobias Sejbæk
1 bedømmelse
09.06.2011

Har en Alfa mito qv fra august 2010, dvs garanti til og august 2012. I mandags lyste pludselig en gul lampe. Jeg indleverede den hos Autohuset Vestergaard som aktuelt er eneste aut. værksted på Fyn. Så der er ikke meget at vælge imellem. Anyways iht. mobilitetsgaranti fra Alfa fik jeg en låne bil, men de havde først mulighed for at kigge på bilen fredag hvilket de så ikke nåede. Mandag fandt de en defekt ventil som de skiftede, tirsdag konstaterer mekanikeren at en slange på turbo er dårlig og gør at turbo sætter ud. Kl. 15 tirsdag (en uge efter de fik bilen) bliver jeg ringet op og de forlanger lånebil retur med de samme eller senest kl. 08 dagen efter. De kan ikke nå at skifte slangen sådan at jeg samtidig kan nå at komme på arbejde. Dvs jeg får en bil retur med en turbo som sætter ud. Næstkommende rep dato som de kan give mig er 3 uger senere og indtil da skal jeg ikke bekymre mig over en turbo der sætter ud, mener de. Det pissde mig så meget af at jeg kontaktede Alfa Romeo Danmark. [..] Efter at have snakket med [..] autohuset kunne [..] lige pludselig få en tid til mig dagen efter på værkstedet, [..] kunne ikke helt forstå de ikke kunne skifte slangen, [..] mente det kunne klares imens jeg fik en kop kaffe.

Så hvis der er andre der oplever uacceptabel garantiservice fra autohuset vil jeg anbefale at kontakte Alfa Danmark.

7
7
Del | Svar | Rapportér
#1
Anders D.
06.09.2010

Efter ca. 10 dage frem og tilbage med forhandlinger om byttepris m.v, var jeg taget ud (som aftalt med sælger) for at skriver under sidst på ugen, på en ny Alfa. Jeg sidder derude i en ½ time, for at få læst det hele igennem og jeg får også sat min underskrift på aftalen.

Men, men.. Så begynder "sælgeren" at forhandle bytteprisen igen, EFTER at jeg havde skrevet under og efter at vi havde aftalt byttepris (som jeg endda også har liggende på en mail fra [dem]).

[..]

Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, når det kommer til bilhandeler. Men det er her, det er alligevel noget af det mest useriøse jeg har prøvet og så fra et stort bilhus, som Vestergaard?! Man kan kun undres?!

Min oplevelse af Autohuset Vestergaard, er mangel på situationsfornemmelse fra sælgers side og generelt meget useriøs behandling af kunderne.

15
9
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Autohuset Vestergaard til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Autohuset Vestergaard det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.