Sun Tours

#11
Britta A.
18.03.2017

Vi bestilte i dec en rejse til 12 marts. Desværre bliver jeg syg og vi ringer til Sun Tours for at høre hvad vi skal gøre. De henviser os til afb.forsk. Vi ved ikke om vi kan få pengene retur, så spørger vi ind til muligheden for at få ændret navne på rejsen. Vi får oplyst at det kan blive gjort indtil kort tid før afrejse. Alt dette foregår naturligvis mundtligt. Der er nu gået en lille uge og vi henvender os igen til Sun Tours, for at høre om ændringen af navne på billetterne - hov - her har sælgeren så annulleret vores rejse og solgt den videre! Efter en del parlementeren, tilbyder den kære sælger os 2000 kr som kompensation!! Hvad pokker er det for en opførsel?? De henholder til at der er sendt en mail ud med annulleringen - den har vi så fundet i spam mappen! Vi tjekker ikke en spammappe og slet ikke når vi har en mundtlig aftale om at ændre navne på billetterne. Fredag skulle vi så ringes op af en der havde mere kompetence, men ringer de som lovet?? nix!! Der bliver ringet tirsdag og senere tirsdag, kommer der en mail at de vil refundere 20 % af rejsen. Magen til inkompetent firma skal man godt nok lede længe efter. Vi har betalt for en rejse, som de så vælger at sælge videre uden vores samtykke. Vi har købt et produkt og så kan vi så selv vælge om vi vil lade det hele gå til spilde - vi ville have givet rejsen videre til familie, men den mulighed fik vi ikke! Overvej seriøst om du har lyst til at benytte dette firma!!

#10
Susanne P.
08.03.2017
10,0/10 9,0/10 9,0/10

Skøn vinterferie på Tenerife.

Tak til Suntours for en rigtig fin uge med dygtige guider, gode udflugter og et super hyggeligt og velliggende lejlighedskompleks Las Floritas.

Meget dygtig og velinformeret rejsekonsulent på kontoret i Århus.

#9
Aase Munk
24.05.2013
7,0/10 9,0/10 10,0/10

Vi (min mand og jeg) rejste for første gang med Sun Tours på charterferie. Derfor var vi lidt spændte. Vi har før rejst med næsten alle andre rejsebureauer og har også oftest været rimelig tilfredse. Vi blev glædelig overrasket. Vi boede på Aladdin Beach Hotel i Alanya (hotellet var helt nyrenoveret og pænt). Vi var af sted fra d. 6. maj og en uge frem. Vi blev modtaget i lufthavnen af søde guider og kørt til hotellet. Undervejs blev der holdt velkomstmøde, det fungerede upåklageligt. Vi ankom til et dejligt hotel med nogle enestående søde og hjælpsomme mennesker. Alt var perfekt, værelserne var rene og pæne, maden var helt i orden. Det er et sted vi gerne kommer tilbage til.

#8
Emil Sørensen
06.07.2012

Afmeldt Rejse.

Jeg havde sammen med 3 venner bestilt en rejse igennem Suntours.dk og alt gik som det skulle.

Jeg bliver så ringet 12 timer inden bussen samler os op, og får at vide at vores ferie "desværre" er aflyst grundet overbooking, som var en fejl i deres system.

Så hvis I gerne vil have aflyst jeres ferie en halv dag inden i skal afsted, så vælg Suntours.dk

#7
Tove Madsen
19.06.2012

Hej. Vi rejste for første gang med Sun Tours til Mallorca. Vi boede i Santa Ponsa, en rigtig hyggelig by, alt var fint, dejligt sted.

Vores guide [..], en utrolig, dygtig kvinde, der virkeligt vidste noget om feriestedet. Hun fortalte en masse ting i bussen, om alt hvad vi kørte forbi, spændende.

Hun var med i lufthavnen, og var der til alle var tjekket ind, ønskede god tur hjemover, smilende osv.

Det kunne de andre guider lære noget af, især fra Apollo Rejser.

Vi håber [..] læser denne beskrivelse, for hun skal virkelig have ros. Vi har rejst de sidste 10 år, aldrig har vi haft sådanne en god guide.

#6
Marianne Laursen
19.05.2012

Har lige været på en pragtfuld tur med Suntours til Kreta, alt var bare perfekt, gode guider, skønt hotel (Sunrise hotel, Platineras). Absolut tilfreds.

#5
Thomas Madsen
03.05.2012

Til Suntours medarbejder efter i dag hvor Cimber Sterling gik konkurs har jeg haft en del samtaler med ansatte og det er ca. 5 medarbejder. De har alle været utrolig dygtige og ikke mindst tålmodige [med at forklare] hvilke muligheder der er for at ændre rejse til andet sted.

Bare den danske regering kunne gøre lige så meget på så kort tid.

Super flot!

Det lykkes jer at finde anden rejse flot!

#4
Jens Iver Nielsen
8 bedømmelser
27.10.2010

Vi var i marts med Sun Tours i Alanya og boede på Kleopatra Royal Palm Suite Hotel med all incl. Det var en ganske udmærket ferieoplevelse, men man skal som altid tage all. incl. med et forbehold. Maden var udmærket, men begyndte efterhånden at ligne det samme hver dag. Personalet på hotellet kunne godt være lidt mere venlig, og ikke blot slukke lyset i spisesalen kl. 23,00, hvor rigtig mange stadig sad og nød en øl og varmen.

#3
Erik Schou
18.10.2010

Sørg for at få skriftlig kvittering, af Sun Tous, på destination. Aflevering af klage på informations møde.

Selv må jeg igang med en advokat, for kun hans indkalden vidner, til at vi klagede, samt afleverede, skema, og efterfølgende, næste dag, af Sun Tours fik bekræftet, at det var hjemsendt og behandlet, så vi kunne tage det op når vi kom hjem.

Så kan Sun Tours kun i mail fra dem, bekræfte at have, gjort, men ikke ment at det betød noget. Men min advokat [..] kører nu sagen mod Sun Tours, og mine skuffede teenage børn, som er på Facebook med de unge fra vores hotel, må jo så lige løbe, reminder igennem, så den her gang slipper Sun Tours ikke fra, at dyrt solgt vare, helt, ikke er leveret.

Altid tidligere rigtig godt tilfreds, men det var jo heller ikke Sun Tours.

#2
Jette Nielsen
18.01.2010

Jeg har været på en fantastisk ferie med Sun Tours i julen år 2009. Turen gik til Gran Canaria nærmere betegnet Hotel Eugenia Victoris i PLaya del Ingles. Super hotel og super guider. Helt igennem perfekt ferie.

#1
Troels Fiig
26.10.2009

Vi har flere gange rejst med Sun Tours på flycamping og det har været en fornøjelse… næsten hver gang. Rejseformen passer os godt og Sun Tours byder på mange spændende destinationer i Europa. Vi har altid følt os godt behandlet og både campingpladser, serviceniveau og priser har været i orden.

I 2009 besluttede vi os igen for at tage på sommerferie med Sun Tours men denne tur kunne desværre slet ikke sammenlignes med nogle af vores tidligere rejser med Sun Tours. Vi havde valgt endnu en tur til den fantastiske ø Sicilien, men denne gang skulle det blive meget anderledes.

Da vi ankom på Camping La Pineta i byen San Vito Lo Capo kl. 12.00 var der allerede godt gang i musikken fra poolområdet. Det var ekstremt højt og Sun Tours lejren var placeret lige ved siden af musikken. Da vi bemærkede den meget høje musik over for vore naboer, der havde været på pladsen en uge før os, var bemærkningen blot: "så skal I bare vente til i aften. Husk at købe rødvin, det tager lige toppen af larmen".

Jeg skal love for vores kære naboer fik ret. Efter kl. 21.00 blev der lagt et støjtæppe af buldrende musik ud over Camping La Pineta. Sådan fortsatte det faktisk i de 14 dage vi var på stedet. Musik fra Poolområdet fra kl. 10.00 til 19.00 kun afbrudt af siesta. Herefter var der aftenunderholdning fra kl. 20.00 til kl. 01.00.

Vi klagede naturligvis på stedet og har ligeledes klaget over forholdene efter vi var kommet hjem men Sun Tours havde ikke meget til overs for vores klager. Det eneste vi fik ud af klagen var et langt brev med 13 punkter, de beklagede dybt. Kompensation kunne der under ingen omstændigheder blive tale om. Begrundelsen var at de havde gjort opmærksom på at der var aktiviteter og aftenunderholdning på campingpladsen, så de mente helt klart at havde gjort opmærksom på larmen. Sun Tours meddelte os ligeledes at de ikke havde indflydelse på hvor deres telte kom til at ligge på pladsen.

Vi er ikke sarte og det er første gang vi nogensinde har klaget over en ferie og vi har haft gode oplevelser med Sun Tours; men jeg kan kun advarer mod en tur til Camping La Pineta med Sun Tours. Støjen er gennemgribende og det er værd at bemærke, når Sun Tours skriver aktiviteter og aftenunderholdning i deres udbudsmateriale kan det meget vel betyde gennemgribende larm hele dagen – det er deres eget udsagn. Det er første sæson Sun Tours har på pladsen og det virkede ikke som om Sun Tours havde prøvet pladsen af, før de sendte de første danske "testpiloter" af sted på sommerferie.

Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Sun Tours til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Sun Tours det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.