Profil Rejser

Thomas B.
27.10.2014
4,0/10 10,0/10 10,0/10

Vi er lige kommet hjem fra en fantastisk luxusrejse til Maldiverne, Constance Halaveli, arrangeret af [..] Profilrejser. Vi var to familier i alt 10 prs. Det har været en super oplevelse på alle måder. Vi fløj med Turkish Arlines, som var en rigtig god oplevelse. Videre fra Mali til Halaveli med vandflyver. Ved landing med vandflyet stod hele Haleveli management linet op. Hver dag var både morgenbordet og aftenbordet dækket specielt op med div. spændende bord dekorationer lys m.m.

Hver dag var der lavet forskellige flotte udsmykninger med håndklæder, rosenblade og palmeblade på vores værelser – både på sengene og i badekarrene. Hotellet inviterede os på et sunset cruise, hvor vi så solen gå ned og stjernerne blinke mens der blev serveret champagne. Vi giver [..] Profil Rejser et flot 12-tal.

#17
Torsten B.
08.09.2014
6,0/10 10,0/10 10,0/10

Det er en fornøjelse at planlægge rejse med Profil Rejser. Personlig og meget kompetent behandling. Hurtig service og fin vejledning/rådgivning.

#16
Helge S.
27.02.2014
4,0/10 10,0/10 10,0/10

Den bedste ferie vi har haft til dato.

Alt klappede fra 1. til sidste dag.

Perfekte hoteller, blev hentet og bragt mellem hotellerne helt som aftalt, hver gang til tiden og i små luksus minibusser.

Alt hvad Profil rejser [..] havde lovet blev hold 100%, nogen gange næsten mere.

Det er ikke sidste gang vi skal til Thailand og næste gang bliver også med Profil Rejser.

#15
Rosa Sigsgaard
16.08.2013
5,0/10 10,0/10 10,0/10

Vi er lige kommet hjem fra en fantastisk 3 ugers-rejse til New York, Hawaii og San Francisco som Profil Rejser havde arrangeret for os. Det havde de gjort super godt og vi takker dem for en helt igennem dejlig oplevelse.

Hotellerne, som de havde valgt, var rigtige gode og lå meget centralt placeret. Alt passede bare så perfekt til os.

Vi kan og vil til enhver tid anbefale Profil Rejser på det varmeste.

De yder en virkelig fin service, og er søde og meget hjælpsomme.

#14
Pernille F. Kristensen
04.10.2012

Vi er lige kommet hjem efter to uger i Thailand, arrangeret af Profil rejser. Vi fløj direkte til Bangkok lufthavn hvor der stod en chaffør klar til at køre os til vores hotel Rembrand i Bangkok. Vi havde to dage på egen hånd til at udforske Bangkok. Alle vegne vi kom rund var folk utrolig søde og hjælpsomme og vi vi set rigtigt meget. På 3. dagen blev vi hentet af en guide som skulle følge os på vores 5 dags tur nordpå. Vi blev meget overrasket da vi fandt ud af at det kun var os som skulle afsted, da vi havde troet at det skulle foregå i bus med en masse andre. Det var ren VIP tur, og vi fik af vores fantastiske guide NING set og lært meget mere end der stod i programmet. På turen mod Shaing Mai overnattede vi på de smukkeste hoteller. Vi fik oplevet at komme ud på de lokale skoler og se børnene synge nationalsangen til flaghejsning. Vi lærte hvordan man bliver velsignet af munkene. Vi red på elefanter i junglen, sejlede i speedbåd ved den gyldne trekant og meget meget mere. Efter 5 dage og 1400 km fløj vi retur til Bangkok, hvor vi igen blev hentet af en chaffør, og derfra kørt til en dejligt bungalow hotel i Hua Hin. Vi var så fyldt op af oplevelser så de næste 6 dage nød vi sol, strand og masser af massage. Der er masser af ting at opleve i Hua Hin om aften. Der er nat markedet, rigtig gode fiskerestauranter, langs vandet. Et hav af skrædder, som alle gerne vil sælge dig noget. Vi valgte til sidst at få syet et jakkesæt, 5 skjorter og en flot kjole, til ca. 2.000 kr. i alt. Vi er helt klart ikke færdige med Thailand, og er blevet mødt med så meget venlighed, god mad, og en masse spændende oplevelser. Vi kan varmt anbefale Profil Rejser, og det er bestemt ikke sidste gang at vi lader dem arrangerer vores rejse.

Mange hilsner
Pernille & Jan Kristensen

#13
Niels Lund
20.08.2012

På hele familiens vegne vil jeg gerne sende dig en tak for en rigtig godt tilrettelagt tur til Bali. Vi havde en fantastisk tur, hvor alt fungerede meget tilfredsstillende.

Vi blev hentet i lufthavnen og kørt til vores hotel i Ubud, undervejs blev vi godt orienteret om Bali og fik udleveret en kuvert med beskrivelse af aktiviteter fra Asien Travel og besked om, at der ville komme en repræsentant fra selskabet næste morgen kl. 09:00. Repæsentanten kom til tiden og kune oveni købet en del dansk. Han solgte os nogle ture bl.a. en rafting tur som var helt fantastisk og en tur til Christal Bay med katamaran. Ikke alle syntes lige godt om det, vi havde ikke regnet med det ville vippe så meget, for nogle gik det galt med søsygen, men for de fleste var det en fantastisk tur, på hjemvejen fik de søsvage et par søsygepiller, det hjalp. Men en fantastisk oplevelse var det. Vi sejlede og så ud og så delfinerne, vi fik massage flere gange, også på stranden.

Desuden slappede hele familien godt og grundigt af, nogle havde et større behov for afslapning end andre. Men som familieferie var det en rigtig god tur. Alle var enige om, at vi havde oplevet en masse og set meget. Vores guide, Dewa, på vores transfers ture, var rigtig god til at fortælle om Balinesiske forhold og seværdigheder.

For 10 personer unge og gamle kan der jo let opstå nogle forskelligheder, men alle var godt tilpasse og nøde både oplevelsen og samværet. For os gamle var det en kæmpeoplevelse, og det var det også for vores børn.

Det vil vi gerne sige dig tak for, både for den måde du rådgav os på ved bestillingen, de mange mails frem og tilbage, og den måde tingene var arrangeret på derude.

Vi vil helt klar anbefale Prifilrejser i fremtiden til andre.

#12
Karin Jensen
20.08.2012

Hermed en lille tilbagemelding fra os, som har oplevet "Cast Away" og "Bounty-øer" på nærmeste hold.

Vores drømmerejse til hhv. Lombok og Bali har været en uovertruffen oplevelse, hvor bare alt klappede perfekt.

Trætte, men opstemte af en lang flyrejse, landede vi på Bali, hvor vi blev modtaget af en super venlig guide, som kørte os til Ubud.

Selvom vi jo var fremmede for hinanden, faldt vi hurtigt i snak med guiden på en nærmest kammeratlig måde.

Hotellet Beji i Ubud var lige efter kataloget. Rent og pænt og servicen helt i top. Dog havde vi lidt svært med at affinde os med at blive vækket mega tidligt om morgenen af en hane, som sad i et bur lige uden for vores værelse :o). Men så fik vi jo en god, lang dag ud af det.

Transferen fra Bali til Lombok gik også helt efter planen. Vi anede af gode grunde ikke, hvad vi skulle opleve mht. sejlturen til Lombok. Heldigvis fandt vi ud af, at både min mand og jeg er forholdsvis søstærke. De relativt små både nærmest flyver hen over bølgerne, og det går virkeligt op og ned hele tiden.

Ankommet til Lombok blev vi mødt af den vel nok mest charmerende guide, Nannang. Ham holdt vi os til resten af vores ferie på øen. Det blev til et nærmest venskabeligt bekendtskab, vi har sendt ham en hilsen fra Danmark med billeder :o). Nannang sørgede for, at vi oplevede Lombok med hele dens historie og natur. Min mand fik også opfyldt sind drøm, nemlig snorkeldykning og flaskedykning. Især det sidste har været en helt uforglemmelig oplevelse, som han mega gerne vil gøre igen.

Den allerstørste wauw-oplevelse fik vi, da vi ankom til Quince Villas Hotel på Lombok. I de 7 dage, vi var på hotellet, følte vi os virkelig som rige mennesker. Et hotel, som vi på det varmeste kan anbefale. Her er billederne på hotellets hjemmeside slet ikke nok til at vise, hvor smukt hotellet er. At sidde helt nede ved stranden og få serveret den lækreste morgenmad med udsigt over det Indiske Ocean - det er bare en drøm. Og om aftenen er der tændt lys, som skinner helt ud over vandet. Jeg kunne blive ved med at fortælle om dette hotel. Og servicen er bare helt uovertruffen. Ikke anmassende, men tværtimod med respekt for gæsten, og med en vis distance.

Transferen tilbage til Bali - igen helt efter planen. Vi havde det dog lidt svært med at sige farvel til Lombok og Nannang.

Segara Village Hotel i Sanur var også helt i top. Her er vi taknemmelig for din anbefaling, Morten - idet du anbefalede os ikke at være i Sanur alt for mange dage. Heldigvis lå hotellet tilbagetrukket, så vi ikke oplevede larmen fra byen. Der var heller ikke de store bademuligheder. Men det var dog fint at opleve Sanur alligevel.

Alt i alt har planlægningen, timingen og alt anden klappet perfekt - og det siger vi tak for. Når man rejser så langt på ukendt terræn, er det vigtigt, at der er nogen som kan guide én og have tjek på tidspunkter osv.

Det er helt sikkert, at skulle vi på et tidspunkt igen have behov for en større rejseoplevelse, så kontakter vi Profil Rejser.

#11
Karin Preiland
19.07.2012

Vi har lige været 15 dage i Thailand, og havde en helt fantastisk tur. Vi er meget tilfredse med den service, vi har fået hos Profil Rejser, hvor jeg har haft rigtig mange spørgsmål, ændringer og tilføjelser til rejsen. Jeg har hele vejen igennem fået en meget fin service og god hjælp og vejledning fra [..] hos Profil Rejser. Og resultatet var som sagt også helt i top, både hvad angår arrangementet, men også hotel, ture m.m.

#10
Hans Ole Hansen
09.05.2012

Alle arrangementerne på vores rundrejse i Vietnam klappede perfekt. Guiderne mødte os som aftalt, vi fik de nødvendige informationer, og ofte langt mere end det. Hotellerne var gode og velbeliggende. Især var det sidste hotel på Mui Ne ved Phan Thiet i særklasse. Aldrig tidligere har vi mødt så venligt, serviceminded og imødekommende personale, som på Coco Beach Resort. Vi kunne ikke engang få lov, at flytte vore solstole selv. Hotellet kan varmt anbefales til andre rejsende. Eneste minus ved at bo på Mui Ne er den ret lange køretur (4-6 timer) fra Saigon.

[Rigmor og Hans Ole]

#9
Henrik O.
19.03.2012

Vi har netop haft 15 super gode ferie dage i Thailand - og inden vi gik i gang med forberedelserne til at booke vores rejse, havde vi ingen kendskab til Profil Rejser overhovedet. Det er vi rigtig glade for, at vi har nu! Kiggede på deres hjemmeside og fandt et "godt tilbud", kontaktede dem telefonisk og fik en super service af rejsekonsulent [..], som vi var i kontakt med et par gange under bestillingen af rejsen. [..] gav en meget professionel og ærlig vejledning hele vejen igennem - og vi følte os i den grad i centrum! Rejsen til Bangkok, den fantastiske tur i husbåden på Lake Safari og dagene i Hua Hin oversteg langt vores forventninger! Alt klappede, super service og godt prisniveau! Vi vil klart anbefale at rejse med Profil Rejser [..] til alle - og det er ikke sidste gang, at vi har rejst med dem. :-)

Anita og Henrik

#8
Karin Koertz
29.02.2012

Er næsten lige vendt hjem fra en super dejlig ferie i Singapore og Thailand.

Vi var lidt sent ude i forhold til planlægning og bestilling. Havde kigget en del på nettet selv, men endte med at kontakte Profil Rejser, hvilket vi bestemt ikke har fortrudt.

Der blev virkelig gjort en ihærdig indsats for at vores ferie skulle blive til noget. Vi følte os i den grad sat i centrum og havde tæt kontakt med Profil Rejser både via mail og telefon, indtil det hele var på plads.

Hele planlægningen forløb meget professionelt og med en enorm viden om både Singapore og Thailand, så vi følte os virkelig godt informeret.

Alt klappede som det skulle, Singapore Airlines er et suverænt flyselskab, og vores hoteller var perfekte for os med god beliggenhed og fin service hele vejen.

Absolut intet at klage over og kæmpe ros og tak til Profil Rejser, som vi bestemt ikke vil tøve med at kontakte igen.

#7
K. Tindbæk
28.02.2012

Er lige kommet hjem efter den mest fantastiske ferie til Thailand. Alt var ok, afhentning i Bangkok klappede, perfekt hotel i Hua Hin, gode golfbaner i Hua Hin, fantastisk Lake Safari med søde mennesker, godt hotel i Bangkok, returnering til Lufthavn i Bangkok. Fantastisk service med Thai Airways. Så det kan i kun få ********* stjerner for. Vi rejser meget gerne med jer en anden gang. :-)

#6
Carina Trier
11.08.2011

Nu er det tredje gang min mand og jeg rejser med Profil Rejser, og er virkeligt tilfredse.

Vi snakker med den samme søde rejsekonsulent hver gang, [..] er virkelig god til at komme med ideer til spændende og anderledes oplevelser.

Næste gang skal vi på rundrejse i USA med privatfly(!) Vi anede ikke det var en mulighed med vores budget, men det var ikke engang dyrere end hvis vi skulle rejse rundt på egen hånd... Det glæder vi os til.

Vi kan kun anbefale Profil Rejser, hvis man vil have super service.

Mikkel og Carina

#5
Søren Nielsen
2 bedømmelser
25.04.2011

Tak til Profilrejser for en uforglemmelig rejse med Krydstogt og Miami inkluderet.

Alt var perfekt og som vi havde bestilt, Super service!

Venligst
Søren & Marianne

#4
Uffe Spohr
06.09.2010

Meget højt service niveau. Meget stort kendskab til krydstogter.

Få gange tager det nogle dage at få svar.

#3
Jess Straarup
12.01.2010

I 2006/2008/nu igen 2010 rejser vi til Florida med Profil Rejser. Alting er som sædvanligt planlagt til fingerspidserne og alt virker som det skal på sådan en rejse. Hvergang er vi blevet hjulpet af [Profil Rejser. De] har bare tjek på sit arbejde hvilket er super når man bruger så mange penge. Vi kan absolut kun anbefale Profilrejser.

#2
Jesper Milandt
25.08.2009
#1
Jørgen Buchholt
18.08.2008

Vi rejste tidligere i år til Vietnam (Hanoi) med Profil Rejser. Alting var planlagt til UG, hotellet var i top, udflugterne oplevelsesrige og flyet (næsten) til tiden. Det er bestemt ikke sidste gang, vi rejser med Profil Rejser.

Jørgen og Karen

Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Profil Rejser til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Profil Rejser det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.