Post Danmark

Post og fragtfirma

2,6/10
#69
Erik Funder
11 bedømmelser
09.02.2019
1,0/10 3,0/10 2,0/10

Det er desværre blevet alt for dyrt at sende et brev og det tager urimeligt lang tid.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#68
Martin J.
2 bedømmelser
14.06.2017
3,0/10 2,0/10 2,0/10

Rigtig god app, resten af L...

0
0
Del | Svar | Rapportér
#67
Fatema A.
1 bedømmelse
15.07.2016

Posten er ikke hvad det har været. Når man skal modtage eller sende post tager det op til 10 dage. Og når man så modtager posten kan det være kvæstet, og ser gammelt ud. Efter min holdning synes jeg ikke at postens system skulle ændres. Posten var god før det blev ændret.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#66
Ole B.
1 bedømmelse
12.03.2016
3,0/10 3,0/10 3,0/10

Har nu flere gange oplevet at til trods for at afsenderen har betalt den urimelig dyre takst for A-post, og forsendelsen derfor (i følge Post Danmark selv) skulle være fremme næstfølgende hverdag, har jeg først modtaget forsendelsen efter 2-4 dage, DET ER FOR DÅRLIGT.

Forøvrigt har vi opdaget, at vi helt bogstaveligt aldrig nogensinde modtager post på en mandag, det virker som om Post Danmark (eller deres medarbejdere) holder forlænget weekend.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#65
Aase R.
1 bedømmelse
21.12.2015
5,0/10 5,0/10 2,0/10

Jeg har i sin tid bedt om at mine pakker blev lagt i et skur ved siden af hoveddøren, under carporten. De første gange blev pakkerne også leveret der, men de sidste par år er pakkerne blevet lagt i en gammel garage i indkørslen. Det er utilfredsstillende, for det første kan det ses fra vejen at der står en pakke, for det næste bliver pakken våd når der er lidt fugtigt vejr. Jeg får heller ingen meddelelse om at der står en pakke til mig, hvilket jeg forøvrigt også har oplevet når jeg selv skulle hente pakken på posthus/ udleveringssted.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#64
Steen T.
1 bedømmelse
10.07.2015
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Havde bestilt en vare i Tyskland som kom til post center Havdrup ok tak, men fik ikke nogen besked om at den var. Så blev den sendt retur og jeg kontaktede så post dk men de gad slet ikke hjælpe men sagde det var mit problem og jeg måtte selv kontakte afsender om videre forløb. [..].

0
0
Del | Svar | Rapportér
#63
Hannadea B.
1 bedømmelse
03.05.2015
4,0/10 2,0/10 1,0/10

Jeg får en sms vi kommer med din pakke den 4. maj 2015! Den 2 maj 2015 kommer en sms. Vi er på vej med din pakke! Jeg kan ikke være hjemme, jeg ringer til post danmark, får den besked: Hvis du ikke er hjemme, må du selv hente den, ellers koster det 50. kr. at få den leveret. Den vejer 9 kg. Jeg har ikke bil eller nogen der kan hente den for mig. Det er mangel på respekt.

Jeg syntes post danmark trænger til at blive skiftet ud.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#62
Gitte M.
2 bedømmelser
28.02.2015

Jeg har købt hos manilo og alle gange har jeg modtaget en besked med hvad dag den kom, men den 27-2-15 kom der 2 pakker fra manilo uden at jeg havde fået besked, så nu skal jeg have en til at hente mine pakker

Det er ikke ok, når jeg betaler for at det skal komme til min dør og så får jeg ikke besked på det.

Jeg var gået 15 min før de kom, men havde jeg vist at de kom var jeg jo blevet hjemme.

Det er ikke i orden. Er meget skuffet over dette.

0
0
Del | Svar | Rapportér
Gitte M.
2 bedømmelser
02.03.2015
 

Jeg troede at man ville få et svar fra postdanmark, men det gider de nok ikke.

Er noget så skuffet.

#61
Kristian A.
1 bedømmelse
06.01.2015
1,0/10 2,0/10 1,0/10

Jeg har betalt for pakke med omdeling. Den bliver ikke omdelt. Jeg har ringet til kundeservice efter 45 min var jeg stadig ikke komme igennem. Det er det dårligste ringeste mest forbandede service jeg til dato har oplevet ved firma.

Postdanmark lad et andet firma tage over. [..].

0
0
Del | Svar | Rapportér
#60
Christine N.
1 bedømmelse
28.12.2014

Har her i december 2014 mistet ikke færre end 3 forsendelser. 2 julekalendere og en gave til Lasse, min kærestes søn. Da alle 3 forsendelser er sendt som brev, vil Post Danmark ikke hjælpe eller noget. 3 forsendelser på 1 måned! Har aldrig oplevet lignende og ved Post Danmark virkede de ligeglade og ville intet foretage sig! Man kan ikke regne med posten kommer frem hvis man sender med Post Danmark.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#59
Frede R.
1 bedømmelse
23.11.2014
3,0/10 2,0/10 2,0/10

Har Adskillige gange modtaget forkerte forsendelser både pakker og brev - og manglet post. Der er bestemt ikke brev hver dag og tit kan man se på stemplet at de er afsendt flere dage i forvejen. Forstår godt kommunerne går over til E-boks der er mere sikkerhed. Selv det lidt besværligt for os brugere der skal tjekke flere postkasser hver dag. Nu e-boks, mail, brev kasse, pakkepost leverings sted. For ikke altid modtager Flex sedlen når i postkassen.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#58
Gerthie B.
1 bedømmelse
09.10.2014
3,0/10 5,0/10 3,0/10

Har nu ringet til 70707030 to dage 12 gange. Det er komplet umugligt at komme igennem. Kan man da ikke ringe til sin egen postomdeling, fremfor man skal igennem hele systemet, som åbentbart har vældigt travlt. Det er ualmindelig dårlig service.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#57
Tonny N.
1 bedømmelse
01.09.2014

Pakkerne forsvinder og kunderne taber.

FØJ føj post dk.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#56
Ulrik T.
1 bedømmelse
14.05.2014

Pakke blev leveret til postbutik og ikke pakkeboks som anført. Pakke kunne sagtens være i pakkeboks, og ved kontakt til Post Danmarks kundeservice blev jeg mødt af en særdeles ubehøvlet medarbejder der på ingen måde havde lyst til at hjælpe. Efter at have konkluderet at medarbejderen ikke havde lyst til at hjælpe, valgte hun derefter at lukke den chat hun skulle servicere, og måtte herefter konkludere at vi åbenbart var færdige, hvilket ikke var tilfældet.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#55
Erik Friis
1 bedømmelse
04.09.2013
2,0/10 1,0/10 1,0/10

Vi får efterhånden kun post 2-3 gange om igen - hvis vi er heldige!

MEGET dårlig service.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#54
Anne-Sophie Mark Hass
1 bedømmelse
08.08.2013
2,0/10 1,0/10 1,0/10

Jeg skulle have modtaget en pakke d. 6/8, hvor jeg var hjemme hele dagen. Der kom ingen pakke, selvom jeg på track & trace kunne se, at den skulle være under omdeling.

D. 8/8 får jeg så et brev fra postdanmark om, at de har forsøgt at levere min pakke den 6/8, men at jeg ikke var hjemme til at modtage den. Det er direkte løgn - og det er ikke første gang, det er sket. Jeg er så træt af Postdanmarks ekstrem dårlige service, som man ellers betaler så rigeligt for.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#53
Maiken G.
2 bedømmelser
07.08.2013
1,0/10 2,0/10 2,0/10

Jeg har bestilt en pakke, den skulle leveres hurtigst muligt! Efter 3 dage er den stadig ikke ankommet. Har kunne følge den med Track&Trace, og den har opholdt sig i Taulev i 1½ døgn i stedet for post danmark sender direkte fra KBH til nordjylland på det pågældne posthus. Har været i postbutikken at spørge efter pakken hver dag, og damen er så sød at sige: "Nej den er ikke kommet. Kom igen i morgen." (hver dag). Så er spændt på hvor mange dage mere jeg skal "komme igen".

2
0
Del | Svar | Rapportér
#52
Henrik Juel Hansen
1 bedømmelse
03.08.2013

For andet år i træk melder vi i god tid til postDanmark ændring af postadresse i juli fra vores faste adresse til sommerhusdestination. Og for andet år i træk bliver halvdelen af posten alligevel leveret til den faste adresse, så postkassen hober sig op og uvilkårlig inviterer til ubudne gæster. Og når vi er retur på den faste adresse, så bliver der fortsat sendt post til sommerhus adressen. Det er bare ikke godt nok!

1
0
Del | Svar | Rapportér
#51
Bodil Madsen
1 bedømmelse
08.07.2013
3,0/10 5,0/10 1,0/10

Bor i et sommerhusområde på Nordsalling med postomdeling fra Roslev. Her er af gode grunde hastighedsbegrænsning på 20 km i timen, hvilket ikke tages alvorligt af omdeleren. Trods adskillige henstillinger, "racer" bilen rundt i området til stor gene for beboerne. Hvad gør vi? Vil nødig involvere politiet! Kun hastigheden er utilfredsstillende, ellers fungerer omdelingen upåklagelig.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#50
Tina Larsen
1 bedømmelse
14.03.2013
2,0/10 1,0/10 1,0/10

Dårligere kundeservice skal man lede længe efter. Det som alle andre kan få til at fungere kan de ikke. AT ens post bliver leveret et andet sted er da ikke deres problem. At der er registreret en på adressen som ikke bor her og som heller ikke står i folkeregistreret er heller ikke deres problem.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#49
Torben Snedker
1 bedømmelse
15.01.2013

Vi skulle have modtaget et aflæsningskort til vand i november/12, hvilket vi ikke gjorde.

I går d. 14/1-13, modtog vi en rykker for aflæsning med svarfrist d. 13/1!

PostDK oplyser at det ikke er deres problem og at vandværket må have udsendt rykker for sent i forhold til modtagelse! Vandværket oplyste derimod at man sendte rykkeren for ca 2 uger siden.

Man er fanget mellem 2 instanser men jeg betaler "bare" et gebyr og så er alt glemt! Gad vide hvor jeg skal sende min regning hen??

PostDanmark har ingen problemer (og heller ingen service)

1
0
Del | Svar | Rapportér
#48
Rolf R.
1 bedømmelse
07.01.2013
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Har flere gange været ude for at de ikke leverer pakken selvom jeg har været hjemme hele dagen. Men blot smider en seddel i postkassen med besked om at pakken kan hentes.

De skulle levere pakke i fredags men det gjorde de ikke. De leverer ikke pakker lørdag mere og jo heller ikke søndag.

Det er desværre ikke altid muligt at vælge dem fra .....

1
0
Del | Svar | Rapportér
Hans Henrik R.
1 bedømmelse
26.01.2013

Det er nok mere fordi, at man kan vælge at sende en pakke med omdeling og så uden omdeling, og med den uden omdeling, der lægger de bare en seddel i din postkasse/brevsprække ;) så du har nok fået pakker uden omdeling skal du se ;)

#47
Kim Andersen
2 bedømmelser
17.12.2012
0
0
Del | Svar | Rapportér
#46
Helle Buje
1 bedømmelse
06.12.2012

I går den 5/12-12 modtog jeg 4 breve, som alle var dateret den 30/11-12.

Det ene brev var afsendt som B post. De andre 3 var A post. Kan det være rimeligt at de 3 som var afsendt som A post var så længe undervejs?

Det ene brev var et møde, som jeg skulle til næste dag kl. 9,00. Jeg skulle have fat i en bil så det var knebent man kunne nå det.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#45
Susanne L.
1 bedømmelse
02.11.2012

Ingen service at hente - de har smidt min pakke væk, men ingen kan svare på, hvor jeg skal henvende mig eller jeg kan regne med den dukker op. Betalt ekstra for at den skulle komme frem hurtigt = slet ingen pakke! :-(

0
0
Del | Svar | Rapportér
#44
Ib-René Nonbo
1 bedømmelse
26.06.2012

Jeg har købt frimærker fra Post Danmark på nettet, og betalt med dankort med det samme. Post Danmark har modtaget pengene, godkendt ordren, (den var jo betalt), derefter sendt pengene væk, ingen ved hvor de er, og nu ryger jeg i Ribers fordi, jeg ikke vil betale frimærkerne 2 gange.

Post Danmark = Pest Danmark.

Hvis jeg udførte mit arbejde med samme ildhu, ville jeg nu være arbejdsløs.

4
0
Del | Svar | Rapportér
Erik Andersen
3 bedømmelser
03.12.2012
 

Du kan være ganske rolig, det er ikke lovligt at true med Ribers, og hvis du gør indsigelse må de slet ikke registrere dig der.

#43
Kim Andersen
2 bedømmelser
04.06.2012

Jeg fik en mail fra postdanmark, der fortalte hvornår min pakke ville blive leveret til døren. Jeg havde heldigvis fri den dag den ville komme, og så tilfældigvis 2 pakkepostbiler uden for døren, hvor to postdamer stod og talte sammen. Der blev leveret pakke til naboen, men de ringede ikke på hos mig, og kørte videre uden at aflevere den lovede pakke.

Man kan på ingen måde regne med postdanmark. Det er elendig service til dyre penge!

3
0
Del | Svar | Rapportér
#42
Brian Larsen
1 bedømmelse
29.05.2012

Postdanmark du godeste. Det burde nedlægges. Det behandler ens vare som fodbolde når man så sender pakken ind til deres klage afdeling får man først pakken retur, der efter sender man den ind igen 14 dage efter får man at vide de har sendt den retur til afsender og den besked får man fra afsender.

Så for det ikke skal være løgn bruger man 1 time i tfl med dem og de fatter absolut nada og kan intet forstå. Postdanmark spar penge og ansæt chimpanser i stedet så kan det være i giver bedre service til kunderne.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#41
Martin Monsrud
1 bedømmelse
31.03.2012
 

Uhyggelig dårlig service. Post Danmark har smidt et rekommanderet brev væk indeholdende pas og vigtige dokumenter. Servicen efterfølgende har været umådelig ringe.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#40
Mohammad Selahadeen
1 bedømmelse
01.03.2012

Skulle har modtaget en pakke fra dem. Kom tidelig hjem fra arbejdet. Var hjem 20 minutter efter post manden besluttede at sende pakken retur

15:54 Modt. nægtet, retur til afsender 2774 Pakkedist. København

Har prøvet og ring til dem, og de siger at de kan ikke gøre noget ved det. Pakken er bare på vej mod Sverige igen..

Håbløst

1
0
Del | Svar | Rapportér
#39
Arne Middelhede
1 bedømmelse
15.02.2012

Bestilte varer på nettet med omdeling post danmark. Leverandøren siger han har sendt med omdeling, post danmark nej jeg skal selv hente pakken. Jeg bor på ø uden posthus. Jeg ved ikke hvem der snyder? Men varen går retur og jeg vil ikke bruge post danmark mere.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#38
Glenn G.
1 bedømmelse
11.02.2012

Fik en seddel i postkassen om at min pakke var kommet - efter en måneds ventetid. Kommer derop og får så beskeden at de har smidt min pakke væk og de ikke yder erstatning for det er da ikke deres ansvar. Og dette er ikke engang første gang en pakke er blevet "væk" for en af deres pålidelige omdelere.

Tak for en dyr fornøjelse. Aldrig igen.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#37
Lone Kejser
1 bedømmelse
30.01.2012

Har mistet en pakke... som var scannet ind, endda 2 gange på samme sted Århus pakkedistribution. Forklaringen lyder; jamen det kan ske, det er jo mennesker vi har med at gøre & der kan ske fejl. Ja, det kan der, men øh hvorfor dukker den så ikke op? Det er jo ikke en fejl, men tyveri... indenfor egne rækker. Har hørt så mange historier efterhånden om "forsvundne" pakker, har I overvejet at ændre jeres procedure.

Undre mig over at Post Danmark, ikke har nogle problemer med at holde styr på, hvis man har underfrankeret et brev 25 øre. Der modtager man et udførligt brev med billedbevis, beskrivelse osv & en opkrævning på ca. 40.- . Måske I skulle bruge denne effektivitet, andetsteds & levere den service man betaler for. Dårlig service til en dyr pris, udover pakkens værdi er der jo al den tid man bruger på at kontakte jer, når en pakke forsvinder.

Har skiftet til GLS nu & vil bruge dem fremover.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#36
Mahina Goudarzi
1 bedømmelse
24.01.2012
 

Det er ringe service i Post Danmark.

Alt forsvinder og eller brev m.m. smides hos naboen.

Helt dårlig er post danmark.

Er så træt af det! Pyha... :((

1
0
Del | Svar | Rapportér
#35
Lars Molbæk
1 bedømmelse
18.01.2012

Det er en ualmindlig dårlig kundeservice i postdanmark ekstrem dårlig.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#34
Jens Lerdorf
1 bedømmelse
03.10.2011

Et mere privatejet "grønt" post Danmark er måske løsningen m.h.t. et bedre landsdækkende post service koncept, for som det er nu søger folk væk fra Post Danmark p.g.a. en slap sjusket firma arbejd motivering, i stort set alle service afdelinger man prøve at kontakte i Post Danmark, med et jo stærkt forringet postservice produkt til følge.

11
0
Del | Svar | Rapportér
#33
Teddy Mikkelsen
1 bedømmelse
14.09.2011

10-20% sådan cirka af alle mine pakker når aldrig frem. Jeg bruger post dk flere gange om ugen...

7
5
Del | Svar | Rapportér
#32
Michelle Fahlmann
1 bedømmelse
13.09.2011

Jeg modtog som sædvanlig en blanket, hvorpå der står jeg har post til afhentning.

Der var skrevet at der kunne hentes 2 breve på posthuset, intet om hvilke afsender eller noget.

Jeg gik derefter på posthuset på aftalte dato, men de kunne ikke finde mine breve.

Posthuset har ledt i over 3 uger nu uden held og ringet rundt til samtlige posthuse på fyn. Jeg måtte endda selv finde ud af hvilke afsendere det var der havde sendt brevene. Men stadig kunne de intet gøre. Jeg har mistet 2 breve med en værdi på 500 kr. hver.

Det kan bare ikke være rigtigt, at man ikke får nogle erstatning!

8
1
Del | Svar | Rapportér
#31
Dasha Nissen
2 bedømmelser
13.08.2011

It stinks. Post Danmark på grund af sin monopol, sender reklamer jeg ikke ønsker. Desuden har den afskåret posten i 2 måneder til mig efter jeg har klaget til dem med en retssag hvis de fortsatte med deres uønskede aflevering af reklamer.

Det er Sydamerikanske tilstanden i dette land!

Hvem siger at alt er godt i dette land?

Heldigvis har jeg e mail så jeg kan skrive uden om post danmark, som er ret dyrt!

10
3
Del | Svar | Rapportér
#30
Michael Enevoldsen
1 bedømmelse
20.05.2011

Jeg har nu adskillige gange været udsat for, at Post Danmarks pakkebude ikke gider at ringe på og aflevere ens pakke, selvom man vitterligt er hjemme. Jeg skiftede derfor over til døgnpost for at undgå at skulle hente min pakke på posthuset hver gang. Men med døgnposten har jeg flere gange været ude for, at pakken ikke kommer til tiden. Sidste gang skrev jeg en email og forhørte mig hos det firma på nettet, hvor jeg havde købt varen, og de sagde, at pakken var sendt og burde være nået frem. Så ikke engang døgnposten kan man sætte sin lid til. Post Danmark skraber godt nok bunden efterhånden. Hvorfor er det ikke muligt at fravælge Post Danmark, når man bestiller varer på nettet? Jeg betalte endda gladeligt lidt ekstra for det.

12
4
Del | Svar | Rapportér
#29
Rasmus Nørgaard
1 bedømmelse
16.03.2011

Jeg har store problemer med at få post Danmark til at aflevere mine pakker på min bopæl, kan se over track at pakken er kommet frem til posthuset og må afhente den der.

Dette er selvom jeg har været hjemme på tidspunktet hvor pakke posten skriver de har være der, dagen efter modtager jeg så et brev med min pakke kvittering.

Jeg har talt med posten om dette problem og de ville undersøge dette ved pakkeposten, det skulle jeg aldrig have gjort nu modtager jeg ingen pakker. (Mangler ikke mindre end 3 nu og brug meget tid på at skrive til firmaer for at få dem til at efterlyse).

Så lad være med at klage og lad være med at bruge post Danmark hvis muligt.

9
6
Del | Svar | Rapportér
#28
Dorthe Johnsen
1 bedømmelse
14.02.2011
 

Post Danmark har indtil 2010 været et superfirma med god betjening, men nu er det slut. Skønt jeg har både postkasse og brevsprække, ryger ca. 30% af mine breve retur til afsender med meddelelsen om, at jeg ikke har en postkasse. Trods kontakt til Postdanmark fortsætter budet den praksis. Desuden får jeg naboernes post. Den kan godt leveres hos mig, selv om budet ikke kan finde postkassen - mystisk.

10
5
Del | Svar | Rapportér
#27
N. Sørensen
1 bedømmelse
28.01.2011

Dette er bare et eksempel fra 2011, hvor Post Danmark fejlede som udbringer af pakker.

Fik d. 19 post til afhentning brev, det ankom med postbudet kl. 13.05.

Nedenstående er fra track and trace oplysningerne.

Dato Kl. Registrering

10. januar 2011 19:06 Registreret i udlandet

13. januar 2011 14:31 Afsendt til DANMARK

16. januar 2011 07:46 Ankommet til DANMARK

16. januar 2011 07:47 Under toldbeh. hos Post Danmark

18. januar 2011 09:38 Afgang fra grænsepostkontor

18. januar 2011 17:10 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

19. januar 2011 05:44 Ankommet til omdeling 2750 Ballerup Posthus

19. januar 2011 12:54 Retur til afsender

19. januar 2011 20:38 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

20. januar 2011 19:34 Modtaget til videresendelse til AMERIKAS FORENEDE STATER

Nej, Post Danmarks forsøg på at stoppe forsendelsen, lykkedes ikke. Trods jeg satte hav og himmel i bevægelse for at stoppe den.

Får en del forsendelser fra udelandende, og har ca. 3 grelle sager som denne om året.

Derudover er det stensikkert, at det er et tovtrækkeri at få transport udgifter tilbage fra dem, når de har lavet fejl. Deres standard svar, når der opstår et problem, er at det ikke er deres fejl, men afsender/modtager.

De fleste af mine sager, når gerne til Trafikstyrelsen, før jeg får transportudgifter refunderet.

Bruger engang imellem UPS når det skal gå stærkt. Det er en del dyrere, men har aldrig problemer med forsendelser leveret af dem!

8
3
Del | Svar | Rapportér
#26
Esther Sørensen
1 bedømmelse
18.12.2010

Vi får først post over middag, også om lørdagen, og det selv om vi er et firma. Og avisen er forældet når den kommer. klokken kan godt blive 14-15.

9
3
Del | Svar | Rapportér
#25
Alvilda Pedersen
1 bedømmelse
30.10.2010

Jeg har siddet og kigget lidt på denne side. Jeg har aldrig selv haft nogen problemer med forsendelser. Jeg vil til enhver tid gøre gældende at det ikke på hviler Post DK at emballagen er pakket forsvarligt, det er afsenderens ansvar!

Det er nu ikke alle reklamer Post DK står for, så giv ikke dem skyld for at man modtager feks reklame fra Rema, Bilka osv. Disse reklamer kommer fra firmaerne som er tilknyttet et reklamebereau, som så får private til at udele reklamer.

Ret skal være ret!

9
5
Del | Svar | Rapportér
#24
Thue J.
1 bedømmelse
23.10.2010

Jeg har aldrig haft et problem med Post Danmark og tror tildels det kun er maxi breve der forsvinder, også de fejltastninger hvor afsender glemmer at skrive information korrekt ind.

11
4
Del | Svar | Rapportér
#23
J. Clausen
1 bedømmelse
20.10.2010

Frygtelig besværligt at slippe for uønskede reklamer. Sidst jeg gennemgik hele proceduren fik jeg tilsendt hele 2 skilte med "reklamer nej tak!" Dejligt! Så slap jeg vel for besværet, når jeg flyttede næste gang, for jeg skulle kun bruge et. Men nej, nej. reklamerne væltede ind i min nye postkasse på trods af skiltet. Efter tre forgæves klageture til posthuset, fik jeg et brev fra Post Danmark. Jeg var ikke registreret som "nej siger" i deres database - På med vanten igen og starte helt forfra. Hvad jeg derimod gerne vil modtage i min postkasse er breve stilet til mig. En dag blev jeg ringet op af en venlig medarbejder fra en bank, som jeg ikke har noget med at gøre. Damen sad med et girokort til vægtafgift med mit navn på. Det kunne ikke oplyses, hvem der havde afleveret det i banken. Jeg hentede det selv. Der var hverken konvolut eller det medfølgende brev - kun et afrevet girokort? Hvordan i alverden var det havnet i den bank? Ved telefonisk opkald til kontoret for registreringsafgift for motorkøretøjer blev det bekræftet at girokortet var sendt til min adresse. Mysteriet er aldrig blevet opklaret. Min tillid til Post Danmark kunne efterhånden ligge på et meget lille sted. Den sidste rest forsvandt den anden dag, hvor jeg modtog en af posthusets egne foret brevpakker, hvor indholdet havde fået et grimt hak. Jeg fotograferede skaden, sendte billederne til afsenderen og fik bekræftet, at varen selvfølgelig ikke var afsendt i den stand. Indholdet var en kraftig messingring, som skulle være i stand til at tåle ret meget - men åbenbart ikke en tur med Post Danmark. Da jeg endnu engang tussede på posthuset for at klage min nød, fik jeg en uhørt nedladende behandling. Der var hverken beklagelse eller forståelse. Beskeden var kold og klar: Post Danmark hæfter ikke for skader på den slags pakke. Undskyld! Post Danmark skraber efterhånden bunden, efter min mening. Fremover vil jeg se mig om efter en alternativ løsning.

6
3
Del | Svar | Rapportér
#22
Dorte Madsen
2 bedømmelser
15.10.2010

Dårlig service og alt for dyre priser.

7
3
Del | Svar | Rapportér
#21
Mona Sørensen
1 bedømmelse
01.09.2010

Hver gang jeg har sendt pakker og breve fra Odense Posthus er de aldrig kommet frem. Ja dumt nok at jeg ikke efter første gang tænkte at jeg ikke burde benytte Post Danmark igen. Men jeg har svært ved at forstå det. Jeg gav ekspedienten brevet, som satte porto på, hvorefter han lagde det videre til afsendelse i en kasse. Hvor er det, det forsvinder hen?

Jeg har mistet alle originalkvitteringer på de ejendele jeg har fået stjålet og kopierne jeg har taget duer ikke til forsikringsselskabet.

10
3
Del | Svar | Rapportér
#20
H. Larsen
1 bedømmelse
19.07.2010

Modtagerflex (pakker i skuret) fungerer upåklageligt.

13
4
Del | Svar | Rapportér
#19
Brynja Gudmundsdottir
1 bedømmelse
22.03.2010

Har tabt 2 pakker og 1 brev indenfor 1 år.. Er netop kommet hjem fra posthuset Matthæusgade (Superbest) hvor, selvom jeg har modtaget en anmelding, jeg får det at vide, at de ikke kan finde mit brev, hvor indholdet har en værdi over 800 kr. Da det blev sent som et brev får jeg ikke erstatning for brevets værdi, og heller ikke de 110 dkk som jeg har betalt Post Danmark for deres igen elendige service! Kunne meget godt tænke mig bedre muligheder for at bruge andre leverandører end PostDanmark når jeg bestiller online selvom det betyder højere priser!

16
5
Del | Svar | Rapportér
#18
Kresten Mikkelsen
1 bedømmelse
02.03.2010

Total mangel på service. Kan på ingen måde håndtere pakker og post. Det er simpelhen Danmarks mest inkompetente firma!

17
4
Del | Svar | Rapportér
#17
Palle Winther
1 bedømmelse
19.02.2010

Vi har en virkelig god landpost her, ingen slinger i valsen. Men han kan ikke gøre for, at andre klumrer i det. Efter vor søn er flyttet hjemmefra og har ændret sin addresse, ender en del af vor post i hans postkasse. Klage på det lokale posthus har ikke hjulpet.

Utroligt, at der ikke bliver strammet op internt i Post Danmark, klagerne er utallige.

20
7
Del | Svar | Rapportér
#16
Mads Dyring-Olsen
1 bedømmelse
21.01.2010

Post DK er elendige, de kræver alt for høje takster for forsendelses service og toldopkrævningen er latterligt opbygget, har fået regninger på 200,- for en pakke der blev indkøbt for 87,- dkk.

25
12
Del | Svar | Rapportér
#15
K. Rasmussen
2 bedømmelser
22.12.2009

PostDanmarks indstilling til deres kunder og hele forretningsgang må bedst karakteriseres som afskyelig. Igen og igen oplever jeg at man nægter at udføre den service, man er forpligtet til. Igen og igen bliver man præsenteret for arrogante medarbejdere på posthus og i telefon. Igen og igen bliver post fejlafleveret uden nogen tager ansvar.

PostDanmark saboterer deres kunder fordi de kan. De har monopol og behøver ikke skele til konkurrenter. Forhåbentlig bliver råddenskaben en dag blotlagt for enhver at se så vi kan få ryddet op og fjernet de personer der sætter en ære i at genere kunderne mest muligt.

20
10
Del | Svar | Rapportér
#14
S. A. Widenborg
1 bedømmelse
26.10.2009

Postomdelingen bliver sprunget over 2-3 gange ugentlig. Og posten er usandsynlig længe om det. Ca. 5-8 dage om et brev fra Nordsjælland hertil (Rødovre).

28
12
Del | Svar | Rapportér
#13
Ingelise Andersen
1 bedømmelse
17.09.2009

Utrolig dårlig post omdeling i det område vi bor i. Posten kommer efter forgodtbefindende og kan være op til 6 dage undervejs. Ligeledes er vores post et UTAL.. af gange havnet i den forkerte postkasse og er kun kommet til vores adr fordi vedkommende der havde modtaget den har været så venlig at aflevere den til os. Alt i alt er vi rigtig dårlig tilfreds med Post Danmark og den mangel på service der er.

32
8
Del | Svar | Rapportér
#12
Karen Margrete Nielsen
1 bedømmelse
19.06.2009

Klage over mangeldne postomdeling - 5 gange på 10 mdr.

[..]

31
13
Del | Svar | Rapportér
#11
Ryan Knudsen
1 bedømmelse
17.06.2009

Jeg er helt og aldeles utilfreds med den manglende service man skulle have og som Post Danmark bryster sig af at have jeg vil fremover ALDRIG bruge Post Danmark [..] og prøver man at komme i kontakt med sit lokale post kontor bliver man stillet ind til nogen der ikke aner hvem eller hvor man kan få at vide hvor ens post forsvinder kan kun konkluder udfra dette at de røde postkasser ikke er til post men blot nogle fine røde affaldsspande. Skam jer!

31
10
Del | Svar | Rapportér
#10
Marcus Thaler
1 bedømmelse
08.06.2009

En forsendelse kommer til kbh fordelingscentrale den 29.5.09. Idag er det den 08.6.09. den er stadig ikke kommet til Sj. Odde. Det er 10 dag for 100 km. Post danmark klarer 10 km om dagen. Bravo!

30
6
Del | Svar | Rapportér
#9
Lasse Lykkegaard
1 bedømmelse
13.05.2009

Post Danmark er et afskyeligt firma man desværre ikke ret nemt kan slippe uden om.

Postbudet plejer at mase pakker gennem brevsprækken, hvor de så sidder fast, og dermed ødelægges indholdet når man hiver det retur, ellers lader de det bare blive siddende i døren. Eller gemmer pakker under dørmåtten. hvor man intet andende træder på måtten. Eller aflevere post forkert, undlader at aflevere en seddel, så pakken sendes retur. Eller ringer ikke på når en pakke skal afleveres. Så man kan hente den dagen EFTER. Gemmer brev i noget af alle de lortereklamer man ikke kan undgå, så man smider breve ud. Eller forsinker pakker i den uendelige, Herning og Rønne, når ja det minder jo også meget om hinanden. Tager afskyelige gebyer for deres egne fejl. samt ubluelige priser, med endnu værre prisstigninger og service forringelser.

24
17
Del | Svar | Rapportér
#8
Trine Sørensen
1 bedømmelse
22.04.2009

Post Danmark er under AL kritik. Oplever stort set ved alle pakkeleverancer herhjemme at pakken ikke forsøges afleveret, men der blot smides en seddel i postkassen, breve forsvinder og går tabt i forsendelsen og utrolig mange pakker er forsøgt åbnet eller beskadiget når de skal afhentes på posthuset. Kronen på værket var at en pakke afsendt og betalt ekstra for lørdagsomdeling IKKE lørdagsomdeles og er en uge om at komme frem.

Fremover benytter vi GLS ved ALLE pakkeleverancer! Og dette vil jeg fremover også vælge på mit job, ved alle erhvervsforsendelser.

20
14
Del | Svar | Rapportér
#7
Eigil Johannesen
1 bedømmelse
16.01.2009

Post Danmark er de eneste, som tager imod mine breve og mine pakker.

Post til tiden.

25
18
Del | Svar | Rapportér
#6
Rasmus Byg
2 bedømmelser
04.01.2009

Jeg har ikke haft mange problemer med PostDanmark. Jeg får min post til tiden.

18
21
Del | Svar | Rapportér
#5
Jan Sørensen
2 bedømmelser
19.11.2008

Post Danmark har nået bundgrænsen for service.

Efter at en ejendom med 20 boliger er blevet brand/vandskadet havde vi meldt midlertidig flytning med Post Danmark's flyttebrev. Men efter 1 uge savnede vi vigtig post, ringede så til kundeservice, men der var ikke registeret nogen flytning.

Sendte så igen en ny midlertidig flytteanmoding, stadigvæk uden resultat. Ringede igen til kundeservice, hvor vi oplyste gammel og ny adresse. Den var registeret, blev der sagt.

Ca. 3 uger efter flytning, kom en samlekonvolut med vores breve. Til stor overraskelse indeholdt den også breve sendt 5 dage før uheldsdagen ? På samlekonvolutten var påklistret den midlertidige adresse, som var trådt i kraft samme dag vi havde ringet til kundeservice 2. gang. Altså har de nok ikke behandlet flytteanmodninger på noget tidspunkt ?

Så kom posten nogenlunde regelmæssig indtil vi opdagede at der igen manglede post. Det viste sig at Post Danmark KUN havde registeret én person der var flyttet, på trods af man kunnne tilføje hele husstanden, med samtlige navne på flytteanmodningen. Det blev rettet og posten kom frem med en lettere forsinkelse på 1-2 uger !

Nu her flere uger efter dette månedsskift mangler vi igen vigtig post, ja i det hele taget mangler der en del. Heldigvis virker vores e-mail, for bank, arbejspladser, skole m.fl. begyndte at spørge hvorfor post kom retur med "Ubekendt på adressen" ? Det var vi ikke helt klar over og på trods af utallige opringninger til kundeservice og samt viderestillinger til driftleder på det pågældende posthus, er resultatet uændret.

Konklusion:

Det er sørgeligt at Post Danmark ikke kan håndtere vigtig post og specielt flytteanmodninger. Det kan tilføjes at del beboere har fundet deres post stående i døråbninger, på trods af at hele bygningen er tom og indhegnet pga byggearbejder.

24
10
Del | Svar | Rapportér
#4
Finn Olsen
1 bedømmelse
17.11.2008

Virker stort set upåklageligt, oplever ikke de store problemer og har aldrig mistet noget

17
15
Del | Svar | Rapportér
#3
Tonny Christensen
16.11.2008

post dk har altid holdt hvad de har lovet... derfor 8 - vil ikke trække den helt pga. alt hvad man har set i tv o.l. men hvis det stod til min egen personlige mening gav jeg dem 10!

16
16
Del | Svar | Rapportér
#2
Solveig Hejl
20 bedømmelser
01.07.2008

Havde bestilt frimærker over nettet og betalt. men men dagen efter kommer et girokort.

En pakke forsvinder i ferien. posten afleverer en seddel. da jeg henvender mig på posthuset er pakken der ikke, og sedlen kan ikke tydes. Ergo må jeg dokumentere fra hvem jeg har modteget en pakke før postvæsenet kan gøre noget. Altså ingen erstatning!!!!!

Desværre har jeg erfaret, at jeg ofte mister post.

7
18
Del | Svar | Rapportér
#1
Mike Hougaard
24 bedømmelser
01.05.2008

Post Danmark leverer jo min brevpost og det har generelt været uden problemer, men på det seneste har jeg haft nogle dårlige oplevelser med dem.

Jeg har de sidste par måneder ventet to vigtige forsendelser: Nogle togbilletter jeg havde bestilt hos DSB Rejsebureau til Tyskland og nogle kort som jeg ved et uheld havde mistet med fik tilsendt pr. post. Begge disse forsendelser har Post Danmark haft problemer med.

Togbilletterne forsvandt hos Post Danmark, ud af kuverten de var sendt i. Jeg modtog kuverten med brev fra DSB, men billetterne var væk og kurverten var lukket da jeg modtog den. Jeg måtte have lavet nye togbilletter (som jeg hentede på stationen denne gang). Nogle uger efter hjemkomsten fra Tyskland, modtog jeg en opringning fra DSB Rejsebureau som var blevet kontaktet af Post Danmark, som havde fortalt, at de havde fundet billetterne. Det er et mysterie for mig, hvordan billetterne alene kunne smutte ud af kurverten (der lå et brev i kuverten som jeg modtog), og at Post Danmark aldrig noterede at kuverten havde været genlukket.

I sidste uge havde jeg tabt nogle kort ud af min pung på en parkeringsplads. En venlig dame havde fundet dem og var så flink at sende dem til mig. Forsendelsen var noget forsinket og jeg en smule utålmodig for at få kortene tilbage. Men da brevet med kortene endelig kom, viste det sig at også dette brev havde mistet dele af indholdet. På dette brev var det godt nok noteret at brevet var blevet genlukket, men nogle af mine kort manglede.

Jeg har mistet en del tillid til Post Danmark, og er ikke særlig tryg ved at bruge dem. Fremover vil jeg forsøge at finde alternativer til at bruge dem for så vidt det er muligt.

Ret og rimeligt skal siges at jeg igennem årene har modtaget mange breve leveret af Post Danmark uden problemer og alligevel er det disse 2 forsendelser jeg fremhæver - det skyldes min forventning om at alt post kommer sikkert frem.

14
16
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Post Danmark til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Post Danmark det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.