Torben Kallesen

#1
Torben Kallesen
1 bedømmelse
03.03.2012

Jeg har haft fastnet og bredbånd ADSL ved DLG i 5 år. Der var problemer efter 2 år og igen her efter knap 5 år. Problemerne med et ustabilt net startede i januar og siden her jeg flere gange hver uge haft kontakt gennem deres utrolige lange ventetid på deres telefonsluse. Det er jo så TDC's teknikkere der skal løse problemet, og ja det siger jo sig selv at det kan de ikke løse før jeg skifter over til TDC. TDC arbejder useriøst som problemløser for DLG, de skriver bare regninger som DLG's kunder skal være med til at betale!

DLG's opfølgning på sagens gang er rent katestrofal, ingen ingen opfølgning, så nu har jeg efter 1,5 måned set mig nødsaget til at undersøge markedet for telefoni og bredbånd - og forsikring som vi også har ved DLG. Synd at DLG ikke evner at betjene de trofaste kunder.

Nu er der nok en kundechef der dukker op i dette forum og vil vide mere i dette forum,- jeg siger bare læs jeres log og fyr nogle af jeres søvnige medarbejdere! Til TDC - jeres serviceteknikker [..] er jo flink [..] og såmen også alle de andre der har været her.... men tak skæbne hvis evnen til at løse problemer ikke er højere? [..] ham der fandt en næsten knækket ledning som førte til en permanemt halvering af vores upload hastighed. Og ham der permenent fik koblet vores fastnet fra. AK JA ingenting sker der!