Rebecca Scheuerlein

#2
Rebecca Scheuerlein
2 bedømmelser
10.09.2010

En helt igennem uacceptabel service. 8 ugers levering på barnevogn er nu blevet til over 12 uger og den er stadig ikke i hus nu 1 uge efter termin. Uhyre dårlig vejledning omkring ammeindlæg og amme bh, på trods af kvindelig ekspedient, dette kombineret med en påfaldende ringe interesse i kundens spørgsmål/overvejelser generelt.

Jeg kan kun anbefale BabySam at lukke en dag og tage i Ikea på studietur for at lære lidt om kundeservice!

#1
Rebecca Scheuerlein
2 bedømmelser
19.01.2008

Vi spiste på Provence nytårsaften.

Champagnen blev serveret ekstremt kluntet, østersene var fulde af snavs og havde stået åbne for længe, hummeren var overkogt og serveret i kold cognacsauce på en kold tallerken. Vi måtte selv bede om fingerskål. Saucen manglede salt og der var hverken salt eller peber på bordet og ingen tjener kom og spugte om alt var i orden. Da vi nævnte den kolde mad, da de næsten fulde tallerkener blev taget af, blev dette modtaget med en hovedrysten.

Vi var blevet informeret om at restauranten lukkede kl 23.30 da vi bookede. Kl kvart i elleve kunne vi så nyde kaffen til larmen fra (måske halvfulde) syngende kokke i køkkenet. Vi brugte 1330 kr på en stor skuffelse.