Mads C.

#1
Mads C.
1 bedømmelse
16.08.2014

Stofa er ikke til at hugge eller stikke i og levere generelt ikke et særlig godt produkt. Deres medarbejder i kundeservice er flinke at snakke med, men det er virksomhedens overordnet politikker jeg ikke bryder mig om. Det koster gebyr hvis man vil ændre noget. Det trådløse internet er ustabilt og har mange udfald, formentlig pga. den router som de sender med, hvis man ringer til stofa siger de at man selv må gå ud og købe en bedre router som kan sende et ordenligt trådløst signal. Web-tv virker stort ser ikke.

Vi bor i Vejle og vil bare gerne nøjes med at have internet. Vi ser kun lidt TV og det gør vi ofte på en computer hvor vi ser netflix eller dr.dk. Vi bruger derfor ikke TV signal og ønsker ikke at betale for det, men hvis man vil have internet hos stofa så skal man også købe en tv pakke. Det kan ikke passe at det rent teknisk ikke kan lade sig gøre at levere internet uden tv. Som minimum burde stofa kunne lave en tv pakke til nul kr som kun indeholder dr's kanaler eller ingen kanaler.

Ud over det så skal man også selv betale for porto når man opsige sit abonnement og skal sende deres udstyr tilbage.