Jytte S.

#3
Jytte S.
3 bedømmelser
20.03.2017

Efter en meget langvarig hospitalsindlæggelse pga alvorlig sygdom blev det tydeligt for mig - og for min mand, at vi virkelig havde grund til at føle os meget priviligeret med vores praktiserende læge. Vi oplevede en meget dygtig lægefaglig behandling, blev mødt med empati og interesse, og følte os altid 100% trygge i forløbet.

Vi er begge dybt taknemmelige for vores personlige læge, denne taknemmelighed gælder i øvrigt også lægehusets søde og dygtige sygeplejersker og lægesekretærer.

#2
Jytte S.
3 bedømmelser
26.06.2014
 

For 2 år siden glemte Air Berlin vores hund, en golden retriever, under en mellemlanding på Mallorca. Da hun 6 timer senere end os endelig kom til København efter 14 timers rejse var hendes transportkasse smadret og kan aldrig bruges mere. Vore 3 kufferter kom først til Danmark 3 dage senere ligeledes totalt ødelagte med afbrækkede håndtag og iturevne lynlåse. Har søgt erstatning hos Air Berlin, som aldrig har svaret på vore utallige mails og breve. Vil du fortælle os hvem du har søgt hjælp

hos?
Mange venlige hilsener Jytte og Morten Styrup

#1
Jytte S.
3 bedømmelser
04.04.2013

Glemte vores hund under en mellemlanding

På en rejse hjem fra Faro, Portugal, havde vi en mellemlanding i Palma de Mallorca. Efter et flyskifte spurgte vi besætningen, om vores hund, en Golden Retriever, var kommet ombord, hvilket vi fik bekræftet. Derfor var vi chokerede, da vi efter ankomsten til København konstaterede, at vores hund ikke var med. I øvrigt var vore 3 kufferter ej heller med flyet.

Novia undersøgte sagen, og efter en, synes vi naturligvis, lang tids venten, fik vi besked om, at vores hund var glemt på Mallorca, og man gik i gang med at få hende bragt til København via Berlin. Vi bad mindeligt, om man i Berlin ville tage hende ud af transportkassen og give hende vand.

Kl. 23, 6 timer efter vores ankomst, landede vores hund, og det viste sig, at hun overhovedet ikke havde været ude af sin kasse siden kl. 9 om morgenen, dvs. hun havde siddet i kassen i 14 timer uden vand. Hun slingrede og var dehydreret. Et par liter vand hjalp, men trods sin enorme glæde over at se os, var hun præget af angst. Nu snart et år efter bliver hun stadig bange, når et fly passerer lidt lavt over vores hus, løber ind og gemmer sig, og vores sædvanlige 3 måneders vinterophold i Algarve er slut. Vores dyrlæge fraråder, at vi flyver med hende igen.

Dagen efter viste det sig, at skaderne på hendes transportkasse, en Atlas 70, var meget mere omfattende end først antaget. Ud over manglende hjul, afbrækkede låg og hængsler så kassen ikke kan lukkes forsvarligt, har kassen fået en lang revne i hele topdelen, hvilket gør, at den ikke kan anvendes mere og viser, at vores hund mest sandsynligt i sin kasse er faldet af vognen under transporten mellem flyene på Mallorca og dermed ikke er nået at komme med flyet til København. Air Berlin tilbyder 30 Euro (ca. 225 d.kr.), kasse og hjul koster ca. 2825 d.kr. 2 kufferter er så ødelagte, håndtag brækket af, lynlåse revet i stykker, at de kun er til at kassere.

Har sendt utallige breve og mails med billeddokumentation, har modtaget én mail, hvori Air Berlin tilbyder 30 Euro for kasse og 30 Euro for kufferter, hvilket vi finder helt utilfredsstillende, i øvrigt har de aldrig overført pengene til den konto, vi har opgivet. Aldrig har vi modtaget en forklaring eller en undskyldning for behandlingen af vores hund.

Air Berlin behandler deres kunder med den dybeste foragt og total mangel på ansvar.

Kurt Dvinge
1 bedømmelse
05.05.2013
 

Helt enig

Selskabet mangler totalt format vi har været ude for det samme som jer.