Jimmy Sigenstrøm

Aalborg SØ

#4
Jimmy Sigenstrøm
4 bedømmelser
21.10.2010

Håbløs selskab [..]. Deres kundeservice er direkte arrogante og nedladen i deres attitude og det er aldrig deres udstyr der fejler noget. Ikke et selskab der kan anbefales!

#3
Jimmy Sigenstrøm
4 bedømmelser
08.06.2010

Jeg skiftede til HK da jeg valgte at skifte branche, men desværre blev min nye karriere kort da jeg kom ud for en ulykke.

Så da kommunen valgte at se stort på love og regler, havde jeg brug for hjælp fra min fagforening.

Og det har jeg fået, der har ikke været nogen problemer med at få dem til at gå ind i min sag. Modsat mange andre man hører om i de billige fagforeninger.

Hvor HK foruden den lovmæssige hjælp, også har været en god støtte når det gik en på.

Så kan da klart anbefale dem.

#2
Jimmy Sigenstrøm
4 bedømmelser
08.06.2010

Jeg skiftede til Kristian tilbage i 2000, da jeg var træt af den overbetaling jeg måtte betale hos Ford.

Og siden da har han stået for alt på mine biler, og jeg har da så absolut ingen planer om at skifte ham ud.

#1
Jimmy Sigenstrøm
4 bedømmelser
08.06.2010

Jeg har i forbindelse med at vore grundejerforeningen skulle have sat nye målere på, stiftet bekendtskab men denne virksomhed.

Det har langt fra været en behagelig oplevelse.

Ved deres første besøg, ringede han på døren og da jeg åbnede døren var hans melding "Jeg skal ind her og skifte måler"

Ikke noget med at præsentere sig selv eller noget lignende.

Hvor jeg så forklarede ham at jeg skulle ikke have den måler sat på, da min gulvvarme var lavet på returen.

Til det blev han fornærmet og nedladende, og sagde det skulle han. Han fik dog ikke lov.

En ½ time efter kommer han igen og er igen uhøflig og nedadende, mens han endnu en gang vil diktere hvad jeg skal i mit hjem.

Men den blev heller ikke denne gang monteret.

Da han så kom tredje gang med en anden, kunne han lige pludselig godt spørge pænt om han måtte komme ind for at kontrollere at det var koblet på som jeg troede og sagde.

Det viste sig så at gulvvarmen ikke var koblet direkte på returen, hvor han så igen provokerende fik fyret af at jeg skulle have monteret en måler.

Til det svarede jeg at det kunne jeg ikke forstå da det ikke var det jeg havde bedt om da jeg fik det lavet, men jeg ville kontakte min håndværker. Og at jeg selvfølgelig skulle have en måler monteret og betale for min varme som alle andre hvis det viser sig det var korrekt.

Så da han gik ringede jeg til det firma som have lavet det for mig.

Og de forklarede at det var lavet på returen, men ikke som jeg troede og det var derfor korrekt jeg skulle have en måler på.

Fint nok jeg havde misforstået tingene, og jeg skulle selvfølgelig have en monteret.

Men inden jeg når at få fat i foreningens bestyrelse dumper der en mail ind fra bestyrelsen, om at jeg har nægtet ham at skifte den måler jeg har.

Hvilket jeg ikke har, da jeg dagen før netop havde fortalt ham at jeg selvfølgelig skulle have en monteret hvis viste sig at det ikke var lavet som jeg mente det var.

[..] gad så vide hvad de ellers kan finde på i det firma. Men der er dog en positiv ting ved det, jeg lærte dem at kende inden jeg selv havde hyret dem og skulle betale regningen de fandt frem til.