Inger Gaarde

#1
Inger Gaarde
1 bedømmelse
23.03.2010

Jeg er også en af dem, der oplever problemer med Onfone.

Jeg flyttede mit mobil-nummer til dem for en måned siden, fordi de har fri sms/mms og kører på Telenors net, hvilket virker bedst, der hvor jeg færdes.

Tilmelding og nummerflytning gik fint, men ret hurtigt opdagede jeg, at Onfone takserede mig for sms'er til trods for, at jeg fra start havde tilmeldt mig sms/mms pakken.

Jeg ringede til kundeservice, de beklagede, kunne ikke give nogen forklaring, men godskrev pengene.

Problemet er bare, at de bliver ved med at tage penge for sms'er og i sidste uge trak de 100 kr. på mit dankort (automatisk optankning, men det havde slet ikke været nødvendigt, hvis det havde fungeret med sms'erne og hvis de havde taget penge fra min bonus-saldo (100 kr. jeg fik ved tilmelding, men som åbenbart bare er et fiktivt beløb, som de ikke trækker på).

Igen beklagede kundeservice og lovede, at returnere mine penge til min bank-konto, hvilket ikke er sket.

Nu har jeg afmeldt automatisk optankning, mailet Onfone for at få mine penge tilbage i banken og hvis ikke de snart (ved ugens ende) løser det problem med sms takseringen, så er jeg smuttet.