Onfone

Teleselskab

#/
3,9/10
Senest bedømt: Feb. 2014
168
Onfone er nu en del af YouSee, så vi henviser til profilsiden for YouSee.
# 166

Jeg havde et abonement jeg købte sammen med en telefon.

Ummidelbart gik alt som det skulle, men efter at have betalt telefonen ud og skulle afmelde abbonementet var en krig på omkring 6 måneder før det kunne lade sig gøre med utallige opkald og mails mm.

Før det havde jeg købt endnu en telefon med abbonement, som blev betalt i min mors navn, som senere fik skiftet betalingskort, og pludselig begyndte Onfone at hæve penge på min fars kort, de er ikke gift og bor heller ikke sammen.

Min far har af mange omgange ringet til onfone får at høre hvad han betaler for, men det kan eller gider de ikke fortælle ham, vi vil selvfølgelig have at de begynder at trække fra den rigtige person igen, men det kan ikke lade sig gøre åbenbart.

Han får sig så et nyt kort af den grund og der begynder onfone så igen at hæve penge på, han har ringet ind mange gange uden held.

Kan hverken forklare hvem der har bestilt hvad og hvad der bliver betalt for, og afmeldes kan man heller ikke.

Det er godt nok for RINGE!

# 165

Jeg er blevet så træt af onfone at jeg har valgt at skifte.

Hver md skal jeg ringe og håber hvorfor de trækker så mange penge uha det fordi der blevet brugt meget data. Hver gang under jeg mig over det for bruger de samme hjemme sider som jeg plejer og for et halvt år siden brugte jeg det meget mere og lige pluslig bruger man dobelt så meget. Og man får bare af vide man kan købe mere til. Nu står jeg der igen at der er blevet trukket 1300 kr og ved ikke hvor jeg skulle have brugt de penge for har ikke brugt data rigtig da jeg køre over trådløs net hjemme og på skolen. Er det kun mig der har det problem?

Den gang jeg købte onfone var fordi de kunne give mig fri af det hele og lige pluslig har de ikke sagt det. men de laver os bare om på ens abonent. og så når man ringer og siger sit navn ligger de på. Har derfor valgt at printe alle det de har skrevet og nu gået til forbruger klage nævnet.

# 164

Det er utroligt, man kan få en rykker på sin telefon på kr. 236, og så gå ind på mit onfone og se at saldoen er i plus. Tillige har de den frækhed at skrive om rykkergebyr. Vi har gentagende gange skulle gentilmelde vores kort for automatisk betaling, og det er IKKE fordi, der ikke har været dækning. Det har været totalt umuligt at få en forklaring fra onfone.

# 163

Elendig dækning simpelthen, blev hele tiden smidt på 2G nettet og så i et kæmpe yousee område, den går bare ikke, om igen. Ellers en god service og brugerflade, og hvis du ikke behøver dækning.

# 162

Hvordan kan i med 12 timmer taletid og 7 timmer internet kræve 50kr en til to go. I ugen indkræve 50 kr i straffelovens og slukke for min datters telefon gang på gang? Der er masser af tid tilbage? Dette var ikke faldet i Onfone regi. Forklaring udbedes.

Nr. 2185143
Ray Tollefsen

# 161

Jeg har skrevet og modtaget ca. 14 mail over 2-3 uger til Onfones support og har stadig ikke kunne få et svar der vedr. mit spørgsmål/problem.

Jeg har et abonnement der inkluderer YouMusik. På Onfones site står, at man skal bruger samme login til YouMusic som til Onfone. Jeg forsøger at logge ind på YouMusic, via min pc Imac pro. Får meddelse "Login fejlede"

Jeg syntes selv det er et simpelt og klart formuleret spørgsmål.

Er der en derude der kan hjælpe mig, Onfones support giver ikke svar på mit spørgsmål.

# 160

Jeg synes at det er for dårlig at Onfone ikke kan finde ud af at slette et nr.

Det var vdr. et dødsfald og jeg sendte dem en mail, hvor jeg bad om at få nummeret slettet. Det skete ikke så ringede jeg derind og bad dem om at få slettet nummeret, det skulle de nok gøre. Nu halvanden måned efter kan jeg stadig logge mig på et nr til en der er død og ikke nok med det så står der at den er i minus med 100 kr. Da jeg afmeldte den var der +44 kr. Jeg ringede derind igen og forklarede sagen der blev lovet at de ville ordne det. Jeg ventede ved tlf. mens det blev ordnet, efter kort tid blev der sagt at nu var det ordnet, men nej man kan stadig logge sig på et nr til en afdød, den står bare på kr. 00,00. Vedr forbrug så kan man bruge google croom så kan man se det hele.

# 159

Den selskab er utrolig ansvarlig og uprofesional. Jeg var på et tidspunkt i gang med at opsige dem, men jeg kunne ikke. Så snart får jeg kundeservice i linjen (har valgt en mulighed for at opsige det), bliver forbindelse afbrudt. Da jeg alligevel fik mulighed at snakke med en fra kundeservice, sagde han, at jeg skulle opsige abonnement skiftelig via mail. Det gjorde jeg og fik aldrig svar.

Onfone ændrer noget næsten hele tiden, men de underretter ikke sine kunder. Når de skal trække penge, er de altid "ansvarlig". Jeg vil fraråder til alle at tage den tele-selskab.

Onfones hjemmeside er uoverskuelig....Jeg har fastnet nummer hos Onfone og for en eller 2 uger siden er deres hjemmeside er gået ned (www.onfonefastnet.dk). Hvornår og vil det overhovedet opstå den hjemmeside, er det uklart. Og hvad skal man gøre, hvis man vil tanke op på sin konto....Når man ringer til kundeservice, får man "uklar" svar. Ingen hjælp. De er bare ligeglade. Hvis man har tilmeldt sig, sådan at penge bliver automatisk trukket fra, kan man ikke se, hvorfor der er trukket pågældende beløb. Og man ken ikke se sin forbrug. De er bare uansvarlige og uprofessionale. For 2 år siden tilbød de også bredbånd og IP telefoni i sammenarbejde med en anden selskab, så gik den "bredbånd" selskab til konkurs, og i ca. 2 måneder kunne vi ikke bruge Internet og efterfølgende fastnet, fordi det drejer sig om IP telefoni. Så fik vi et tilbud fra Onfone, at Skyline skal være vores Internet selskab fremover. Så gik Skyline også i konkurs. Og hvis man ønsker bredbånd fra et andet selskab, skal man først opsige den første. Man kan ikke have bredbånd i sit hjem fra to selskaber. Og hos Onfone er det næsten umuligt at opsige.

Kan man blive tilfreds ved denne selskab?

Jeg kan ikke, men det er svært at opsige det. Næsten umuligt. I hvert fald vil jeg gå til en advokat for at høre nemmere, hvad jeg skal gøre eller kontakte Anklage myndigheder (eller hvad det hedder)....Fraråder til alle.

# 158

De sender helt uhyrlige regninger på data, og der står i deres betingelser at man til enhver tid kan følge sit forbrug. DET PASSER BARE IKKE.

Mit forbrug viser, at der indtil den 29/10 ikke var noget data-forbrug som skulle takseres, men pludselig skal der betales fra den 24/10

Og de gider ikke svare på gentagne henvendelse, både på mail og telefonisk

Hej Sebastian,

Jeg kender desværre til din situation, men som udgangspunkt kan du følge dit forbrug. Vi i oktober en fejl på systemet der gjorde at der ikke blev opdateret forbrug, hvilket var super træls fordi man pludseligt havde brugt forbrug for over det man måtte.

Det er en beklagelig fejl, som skyldes en server hos TDC der var gået ned.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 157

Generalt tilfreds.
Der kan ske små ting her og der men ellers ikke det stor overraskelser.

Jeg er dog små træt af den spærrings gebyr på 50kr hvis ens onfone konto har været i minus over 4 dage. Men det er i små tings afdelingen.

Onfone er et fantastisk selskab. Det at jeg kan ringe gratis til udlandet i min tale pakke er bare fedt. For at jeg vil give fuld point til Onfone kræver det to ting som skal forbedres.

1: de 70 lande som er inkl. Skal justires så mange irelvrnte lande bliver erstættet med nogen andre som kunderne er mere intteresseret i.

2: data pakkerne er for små i forhold til konkurenterne. Opgradering er nødvendigt.

Hvis disse to ting sker så er onfone DKs bedste selskab.

Hej Senan,

Tak, for dine roser.

Jeg vil starte ved de 50 kroners spærringsgebyr, dem kan du undgå ved at tilmelde dig til PBS "BetalingsService" på din personlige Onfone-side. Så vil din regning automatisk blive trukket den 1. i hver måned.

Jeg vil prøve at foreslå vores udviklere at vi får kigget lidt på de 70 lande som er inkluderet, men tror generelt at vores kunder er tilfredse der.

Indrømmet, pakkerne er for små. Ved ikke om der sker en ændring i dem her 1.1.2013 hvor vi kommer til at være en del af Yousee. Men information om dette kan du få på vores facebook-side og vores hjemmeside når vi er kommet ind i det nye år.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 156

jeg har nu hele tiden været glad for onfone.

da penge altid har været små har min tlf været spærret tit og altid er den blevet åbnet inden for en time når regningen var betalt. jeg syntes det er skønt man kan ordne så meget fra sin side på internettet.

havde en dårlig oplevelse da man skulle have nyt simkort pga skiftende udbyder. mit simkort var forsinket så jeg ikke have tlf i 3 uger, hvor efter jeg valgte at skifte til m1 skulle dog bruge nogle oplysninger fra onfone. da jeg ringede til onfone for at forklare hvad jeg skulle bruge, fik jeg fat i en virkelig flink ung mand, der tilbød mig en ekstra times tale for at jeg blev. brokkede mig så lidt over at skulle betale for et abbonement jeg ikke havde kunnet bruge i 3 uger, hvor efter de slettede den regning. den unge mand var virkelig undskyldende og gav mig hans private arbejds email hvis der skulle ske noget i fremtiden. mit nye simkort var i postkassen dagen efter.

så alt i alt har jeg været meget tilfreds med onfone.

Hej Sarah,

Vi har oplevet mange problemer med simkort som ikke er kommet frem - specielt nano-simkort.

Hvis fejlen ligger hos os, kompensere vi også for fejlen.

Er glad for at du valgte at blive hos Onfone.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 155

Jeg har ALDRIG haft problemer med dem. De er ihvertfald blevet løst 100% dem jeg har haft. Både mig og min Kæreste. Har henvist mange til Onfone, og synes det er det bedste selskab i DK.

Hej Kasper,

Jeg håber at vi også i fremtiden kan hjælpe dig med at løse problemer.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 154

Hold jer for gudsskyld væk fra Onfone!

Hej Michelle.

Må jeg hører hvorfor er kunder skal blive væk fra os?

Har du haft en dårlig oplevelse?

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 153

Jeg er stort set tilfreds, men Jeres kunde service er under al kritik, med den vente tid I har, og hvor mange gange man ikke bliver afbrudt undervejs

derfor er der ikke mere end 5 stjerner til Jer, det er svært at forstå at I ikke gør noget ved det, det er meget utilfredsstillende.

Hej Elisabeth.

Desværre er vores ventetid alt for lang, vi er udemærket klar over det og søger også derfor også nye kollegaer så vi kan få ventetiden ned.

Hvis du kender nogen i København så de se ledige stillinger på vores hjemmeside.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 152

Har 4 mobiltelefoner i familien hos onfone. Har været tilfredse hidtil men i fredags skulle de opdatere deres systemer og så gik det galt. En fejl i deres systemer satte pludselig 2 af familiens mobiltelefoner ud af drift idet telefonerne blev spærret da automatisk optankning var sat ud af drift. Ved en henvendelse til Onfone fik vi af vide at vi blot manuelt skulle gå ind på hjemmesiden og betale så der derved kom penge på kortet. Det gjorde vi men i forbindelse med opdateringen blev telefonerne først åbnet natten til mandag.

Vores store søn skulle med skoleklassen til Berlin på tur. Vi kunne nu ikke opnå kontakt på hans telefon da den fortsat var spærret til trods for at der var betalt. Han måtte således låne kammerats telefon når der skulle ringes hjem.

Onfone beklager blot men foretager sig ikke yderligere til trods for at de har kludret gevaldigt i det!!!!!.

Havde håbet på lidt kompensation fra selskabets side da vi nu må afregne lidt med den kammerat hvis mobiltelefon vores søn har benyttet 3 gange fra Tyskland og til Dk.

Hej Lars,

Ganske korrekt var der problemer med betalingerne, men fejlen lå hos DIBS (Dansk Internet Betalings System).

Som udgangspunkt yder Onfone ikke kompensation hvis der er fejl hos en trediepart, hvilket også står under vores vilkår.

Vi beklager de gener det må medfører.

De bedste hilsner
Teknisk Support.

# 151

I starten var onfone bare det bedste, mest pålidelige og ikke mindst den bedste. Desværre er onfone i dag forfærdelig, hvad der angår signal og data. Utrolig dårligt især når man ringer til andre onfone kunder. Her forvinder lyden og til tider lægges på af sig selv.

I starten troede jeg og min kæreste, at det nok Bear fordi vores telefoner er blevet dårlig. Men siden vi begge har fået nye telefoner, så må man desværre konstatere at det er signalet der er noget galt med når man ringer gratis til hinanden.

Hej Majid,

Fik du os til at fejlsøge på dit problem, for har ikke oplevet at vores kunder har haft disse problemer.

Er du stadig Onfone-kunde og har du stadig problemet?

De bedste hilsner
Teknisk Support.

# 150

Ringede for at opsige et abonnement jeg ikke længere brugte, men blev smidt af flere gange. Endte med at maile flere gange for at opsige abonnementet, mente at det var juridisk bindende? Men de fastholder at abonnementet skal opsiges pr. telefon.

Har efter telefonisk henvendelse besluttet at opsige/flytte alle mine abonnemneter (4Stk).

Hej Torben,

Beklager du havde havde problemer med at opsige.

Vi tillader kun at vores kunder opsiger pr. telefon.

Må jeg spørge hvorfor du valgte at opsige?

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 149

Jeg har forsøgt 2x mail opsige hos Onfone, uden svar fra dem, efter jeg selv ringede til dem, blev lovet opsagt 30 dage efter. Hvis det sig pågældende medarbejder var ikke længere hos Onfone. Opsigelsen var ikke i orden efter 30 dage. Jeg ville mene en skriftlige opsigelse var mere sikre end tlf samtale.

Hold langt væk fra Onfone!

Hej Samim,

Vi godtager desværre ikke opsigelser på mail, da vi gerne vil have dem telefonisk.

Jeg vil beklage at den ikke blev opsagt som aftalt, men husk at du altid skal modtage en bekræftelse før en aftale er iorden.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 148

Har købt en tlf. hos Onfone i dec. 2011. Den har været til "reparation" 3 gange hos Telecare og 1 gang hos Onfone.

Begge selskaber hævder telefonen intet fejler. Der er ingen af dem, der har haft skilt den ad, for at se efter løse forbindelser.

Har skrevet til direktøren, men det brev er tilfældigvis gået tabt i posten.

Telefonen kan ikke modtage opkald, mms eller sms, samt der er diverse andre fejl og mangler.

Nu afdrager jeg på en dyr smartphone, som ikke kan noget som helst.

Hele familien skifter nu teleselskab.

Lad for guds skyld være med at købe telefoner hos Onfone, de har en anden købelov end resten af samfundet.

Hej Kristina,

Nu er jeg desværre ikke inde over den nævnte sag, men vil da gerne se på den.

Har du et ordrereferencenummer, så kan jeg slå den op og se hvad Telecare har konkluderet.

Vi har den samme købelov som resten af landet.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 147

Det her er uhygelig læsning. Dette selskabs ledelse er kriminelt dårligt, hvis man ringer kan man efter en halv times venten, være heldig at få forbindelse med en medarbejder som taler dårligt dansk og ikke kan vejlede. Han sender dig videre og efter en ny halv time får du en fra regnskabs afd. Det var en teknikker vi skulle bruge, ny viderestilling ny halv time, og så kommer ham igen som ikke forstår dansk. Smed sku røret på. Jeg har skrevet 5xEmail over en uge man har endnu ikke fået svar. Hold jer langt væk fra OnFone, som burde hedde OFFone. Brug de lange ventetider til at klage til medierne over dette latterlige selskab.

Hej Vagn,

Jeg vil gerne beklage at du har haft en dårlig oplevelse, dette er bestemt ikke Onfones hensigt.

Normalt må vi ikke fra Support stille telefonen videre, da vi er oplært til alt (bortset fra opsigelser). De problemer vi ikke selv kan løse får vi hjælp til at løse hos en supervisor eller hos vores teknikkere.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 146

Har købt og betalt mobil bredbånd. 2 uger efter (og utallige rykkere til support) har jeg ikke modtaget koden til at åbne sim-kortet.

Utallige ubesvarede opringninger til Support, de tager ikke telefonen, så efter ½ times vente-muzak må jeg opgive.

Der er kun én løsning: Find et andet selskab.

OK, - ret skal være ret. Efter utallige opkald til Support og ventetider på ½ time hver gang indtil opgivelse, er jeg endelig kommet igennem til Support, og en mega-sød pige løste mit problem med manglende kode på under 1 minut, -og jeg kom op at køre på mobilt bredbånd straks.

Konklusion: Dårlig ledelse, men dygtige og søde medarbejdere, der åbenbart er overbebyrdede. Den stakkels pige tog det endda med godt humør...

# 145

Sjofel kundeservice.

Onfones betalingsgateway har været ude af funktion i 2 dage nu, og det har således ikke været muligt at foretage indbetalinger. Idag er vores telefoner spærret, vores konto er debiteret med lukningsgebyrer, og da det endelig lykkedes os at komme igennem, var beskeden at sådan er betingelserne hos Onfone!

Gebyrer skal betales, og numrene kan ikke genåbnes førend indbetaling er foretaget! Vi kan jo ikke komme til at betale for pokker!

Det er en sjofelhed af dimensioner, og vi er fra idag ikke længere kunder hos Onfone!

# 144

Er kun intresseret i at sælge produkter og ringer mindst hver dag fra et blokeret nr.

Har haft kontakt til One-fone men medarbejderen ville ikke løse problemet, så der er kun en ting at gøre - jeg finder et andet mobiltselskab.

# 143

Man skulle tro onfone hader nye kunder.

Jeg vil gerne kunne ringe gratis til min kones onfone, ud over at have en top up ordning. Så jeg tilmelder mig onfone.

Onfone giver 100 kr hvis man tilmelder sin familie eller venner, men hovsa det koster jo også 100 kr at tilmelde sig.

Nå men så blev det oprettet om end opretteren først sagde det ikke kunne lade sig gøre at ringe gratis med top up ordning. Så jeg sagde nej tak til at starte med og ville beholde mit cbb, pludselig kunne det godt lade sig gøre at jeg kunne ringe gratis til min kone, ok jatak.

Så testede vi, og jeg kunne ringe gratis til min kone... troede vi.

5 minutter efter fik jeg en sms fra onfone, at min konto stod på -0,15 øre... Dafuq.

Vi ringede ind og brokkede os, og fik at vide det var en fejl skulle nok blive rettet. Min min konto stod stadig i -0,15. Så de havde sendt en advarsel, om at hvis jeg ikke satte penge ind senest 24-06 så ville jeg få et eller andet gebyr, I kender taktikken...

Jeg satte så en 50'er ind søndag selv om det var deres fejl at min konto stod i minus. Og hvad sker der, de sendte en mail at jeg var blevet advaret og de nu satte et gebyr på, så min konto stod i -50,15 nu.

Vi ringede ind og brokkede os igen, jammen det var de da kede af, de skulle nok rette fejlen.

I dag... 26-06 tjekkede vi så om der stod penge på min konto OG NEJ de havde sq ikke rettet fejlen endnu. Vi måtte ringe til dem igen, tro det eller ej, og brokke os en gang til.

Man skulle tro de hader nye kunder hos Onfone.

# 142

Nu har jeg ikke selv haft de store problemer med OnFone, tværtom fik jeg en god service, da jeg skiftede adresse, og oplevede dårlig dækning, jeg fik på et par dage nyt simkort, som løste problemet. Ingen roser uden torne: I kunne godt begrænse ventetiden når man ringer. Tak.

Hej Jan,

Vi er lidt underbemandet, og derfor søger vi også hele tiden nye kollegaer.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 141

Forstår simpelthen ikke hvordan folk kan side og give topkarakter til Onfone. Lad dig ikke nare... find for guds skyld et andet teleselskab og lad være med at spilde din tid med Onfone.

Bare et eksempel, deres seneste reklame hvor at de fortæller at de ingen gebyrer har. Det kunne jeg konstatere IKKE er rigtig, da jeg fik min regning. Ringede ind (ventede i små 20 min, som sædvanligt) fik så at af kundeservice fortalt at det bare er... ingen SKJULTE gebyrer :-)...

Dette er blot en af mange årsager til jeg ikke anbefaler Onfone. [..] kommer man sku ikke langt med i længden.

Kan nikke genkendelse til de fleste kritikpunkter beskrevet af andre utilfredse kunder.

Lortefirma, og så det sagt.

Hej Michael,

Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse.

De bedste hilsner
Teknisk Support

# 140

I 2011 da skiftede jeg til onfone også med at få det startet op. Da jeg prøvet og ville få fat i en af deres onfone medarbejde der tog det ca. 25 min. før jeg kunne komme igemmen og det syndes jeg det var lang tid. Fik det hele til at køre bredbånd 79 kr./md, mobil 199 kr./md trukket automatisk hver måned en - to måned efter så opdaget jeg nu for 3. gang 27/4 2012 at din konto er overskredet på 243 kr. og så har de lukket for min mobil. Der blev jeg godt nok vred da jeg så det. For det kan slet slet ikke passe

at man skal betale ekstra udover bredbånd og mobil aftalen. De skulle skamme sig sku de og få en lang næse. Så jeg må overveje om jeg skal skifte til et andet teleselskab.

# 139

Et mere håbløst lortefirma skal man lede længe efter...

# 138

Ja må da sige at jeg kom igenem hurtig både på tlf og email supper god kunde betjening og de løste de problemmer jeg havde hurtigt uden problemmer supper.

# 137

Jeg har været kunde ved Onfone i omtrent 10 dage. Mit telefonnummer er end ikke flyttet endnu og jeg har allerede fortrudt mit valg.

Onfone gemmer adgangskoder til online selvbetjening i plain-text format. Tilmed kan jeg på nuværende tidspunkt ikke ændre min adgangskode på nogen måde.

Om de så tilbød gratis telefoni ville jeg ud fra ovenstående fraråde enhver, at blive kunde hos Onfone før firmaet får rettet den frygtelige fejl. Onfone har ikke givet svar på mine personlige henvendelser.

# 136

Kan kun varmt anbefales især til dem som har familie i udlandet. Man ringer gratis til sine kære til fastnet og taler til man er tør i munden. Har aldrig betalt mere end 400 kr i regning og havde en 10 timers abonnement som jeg ikke engang kunne tale helt ud, med gratis sms osv. Dejlige unge mennesker i kundeservice hjælper og er kompetente. Hjemmesiden er fantastisk opbygget - man kan få nem adgang til alle informationer og ikke mindst kan se hvad ens forbrug ligger på og hvorfor. Ingen mærkelige gebyrer for ting man ikke ved hvad er. Fantastisk!

# 135
# 134

Ret skal ret.
To indlæg nede skriver jeg at jeg er blevet opkrævet uforstående beløb.

Det viser sig nu at onphone ikke trækker det faste abonnement automatisk fra ens konto.

Man betaler kun det beløb der bliver meddelt via mail.

Så jeg undskylder min uvidenhed, der beror på at jeg ikke har været ude for lignende telefon abonnement.

# 133

Behøver ikke sige mere, jeg er bare så godt tilfreds, og anbefaler jer til dem jeg kender.

# 132

De første måneder jeg var skiftet til. Onphone var jeg meget tilfreds, det er jeg så ikke mere.

Onphone bliver ved med at sende ekstraregninger, og nu står der så 0 kr. på regningen ud fra hver post, så man ikke kan kontrollere sin regning.

Ringer man ind, påstår en telefonsvare at de har travlt (selv om der er lukket) så man blive sat på stand by hvis der er åbent, (jeg opgav). Til gengæld kommer man til med det samme hvis man skal have nyt abonnement, men prøver man at få hjælp den vej, bliver man henvist til køen.

Skriver man en e-mail til dem bliver den ikke besvaret.

Ud fra andre bedømmelser, kan jeg se at jeg ikke er den eneste med det problem.

# 131

Har lige bestil flytning til Onfone og starten bekymrer mig lidt da pengene allerede er trukket fra min konto!

Mener at de først må trække dem når varen er leveret?

Nuvel har fået en masse emails om bekræftigelse på flytning og oprettelse.

# 130

Vi har 6 onfone abonnementer og der har på intet tidspunkt i mere de 1 1/2 år vi har haft onfone været noget at sætte fingeren på. God service, har aldrig ventet mere end max 10 min på at komme igennem til kundeservice og har altid fået en god service. Og fået hjælp til og god forklaring på de problemer og spørgsmål jeg måtte have.

Aldrig har jeg haft et teleseskab der har opfyldt mine telebehov så godt. Kan kun anbefale det. :-)

# 129

Har forsøgt at kontakte dem af flere omgange på mail uden at få brugbart svar, da jeg er blevet trukket for SMS udland, selvom vedkommende som jeg sender til er i danmark. Har til sidst ringet til kundeservice men de kan ikke svare på det, skal nu igennem til support og de bliver bare ved at trække udlandstakst. Der har kun været problemer siden TDC overtog.

# 128

Konstant bliver der trukket penge, igen og igen og igen, uden at de kan forklare hvad pengene går til.

Sidste eksempel er, der fire dage efter optankning af 10 timers tale, bliver trukket penge igen, med det argument, at jeg har oversteget beløbet. Jeg finder det yderst mystisk, og går derfor ind for at tjekke. Jeg finder ud af, at jeg samlet har snakket for 29,5 minutter, altså ikke engang en halv time, og allerede mener de, at jeg har brugt over de 10 timers tale...

OMFG... Jeg er SÅ træt af det. Føler hele tiden at man skal være på vagt overfor dem, hvilket er yderst belastende. Nu har de fra min side fået ALLER sidste chance, har kun haft abonnement i få måneder, men er allerede MEGET UTILFREDS !

Derudover oplevede jeg tilligemed en masse bøvl, da jeg i starten skulle have flyttet mit nummer over.

Jeg føler at jeg bliver snydt af onfone, og er derfor slet, slet, slet ikke tilfreds med dem...

# 127

De er umulige og urimelige.

Min råd til alle, som ser on-phone reklamer.

Lad hellere være, du får ikke andet end gebyr ekstra regninger.

Sender forkerte mails med trusler om at komme i RKI-(Ribers) ud til folk.

De svare dig i vest, når du spørger om Øst.

Folk er godt dumme, men hvis de alligevel er ligeglade, og gerne vil betale ekstra for ingenting, så prøv men lad være med at sige du IKKE blev advaret...

# 126

Onfone er det ringeste selskab der findes på denne jord!

Der har ikke været andet end problemer fra starten af.

Forflyttelse af telefonnummer tog en måned, fejlagtig tilmelding af to abonnementer, da jeg kun skulle have et.

Opkrævning for to abonnementer, hvor jeg måtte få dem til at tilbageføre pengene igen.

Den seneste fadæse er så at de har indgivet mig til inkasso pga. af 100 kr.! 100 kr. som de fejlagtigt har opkrævet af mig! 100 kr. som jeg ikke en gang skylder dem!

Nu siger de så jeg selv skal kontakte inkasso!

Det er det mest latterlige i hele verden!

Onfone kan på ingen måde anbefales!

# 125

Blev ringet op igår d 21.10 kl 1730 af en sælger som var rigtig meget ubehøvlet. Snakkede så det ikke var til at få et ord indført. Fik fortalt flere gange at jeg ikke ville skifte teleselskab, svaret var hver gang hvorfor ikke. Til sidst spurgte [..] hvor gammel jeg var, og sagde at jeg måtte være syg i hovedet og klaskede røret på. Jeg har aldrig nogensinde hørt at jeg skulle være syg i hovedet, og man kan altså ikke ringe og optage ens tid for at fortælle noget sådan... Det er meget dårlig reklame, og helt sikkert noget som jeg fortæller mange ,og det kan jeg ikke se man får kunder af. Jeg har selv været i salgs brancen og ved den er hård, men ringe til folk på den måde er helt ud i skoven .Ked af jeg ikke fik navn. Vi var begge rystet har aldrig hørt noget lignende. Meget dårlig oplevelse...

# 124

Jeg har haft dårlig erfaring med deres kundeservice og håndtering af mine henvendelser.

1) Jeg har i 2 mdr. forgæves forsøgt at få ejerskiftet et nummer, på trods af at jeg har sendt en underskreven overtagelsesblanket, hvor både jeg og den som skal overtage har skrevet under. Intet har jeg hørt fra Onfone. Jeg har rykket på mail fra et svar. Kunderådgiveren svarede. Jeg ved ikke hvad der er sket men undersøger det. Det var et svar jeg fik 12. september. Jeg har stadig ikke fået et svar derefter.

2) Min tålmodighed er nu ved at være brugt op, og jeg ønsker nu ikke et ejerskift men blot at de siger nummeret op, da de jo reklamerer med at der ingen binding er og ej heller nogen opsigelsesperiode. 27/9 sender jeg en opsigelse på mail, og får en mail tilbage som blot indeholder et spørgsmål fra Onfone: Hvorfor vil du opsige?

Nu er det 10 oktober og mit nummer er stadig ikke opsagt. det syntes jeg er meget misvisende og ihvertfald langt fra de abonnementsbetingelser der bliver reklameret med. For mig en utrolig dårlig kundeservice. Jeg ved godt at abn prisen er lav og at jeg som forbruger og kunde skal finde mig i sådan en dårlig service, hvor jeg ikke kan få hjælp. Måske skal jeg gå til kontanten for at få hjælp til at få opsagt mit nummer?

# 123

Onfone er det mest amatøragtige selskab der findes på denne jord!

Deres support er mega ringe. Når man snakker med dem afbryder de en konstant og affejer det man siger med at det er en selv der er problemer med.

Deres services er også mega ringe. Mit ene abonnement skiftede over på deres nye netværk. Det var vel og mærke uden at jeg havde fået et nyt simkort så jeg var uden telefon i flere dage. Mit andet abonnement havde de tilmeldt et forkert abonnement så jeg blev opkrævet 3 gange højere gebyr. Det var åbenbart sket ved oprettelsen af der amatøragtige kundeservice medarbejder. Nu kan jeg så ikke få mine penge refunderet fordi de mener det er min skyld. Den må de sgu længere ud på landet med!

# 122

Onfone er rigtig smart - lige indtil man skal opsige sit abonnement. Jeg har prøvet at opsige det siden d. 22 august, og de to gange jeg har kunne komme igennem til deres opsigelsesafdeling, har de sagt at de selvfølgelig opsiger mit abonnement, men der er intet andet sket end at der er blevet hævet penge for september måned og at mit abonnement stadig er aktivt. Jeg har samlet set brugt adskillige timer på at forsøge at komme igennem til onfones opsigelsesafdeling og jeg føler mig efterhånden rigtig dårligt behandlet, så pas på. Det kan godt være det er rigtig godt nu, men når I vil have en ny telefon eller af andre grunde gerne vil væk fra onfone så kan det blive rigtig svært.

# 121

Efter onfone er skiftet til tdc's net; ingen forbindelse det halve af tiden. Det der de har der hedder kundeservice, det er noget de har læst om for der er ikke noget som helst service. Hvis du er heldig at komme i gennen får du en sluder for en slader. Servicen er helt den samme som ved tdc egne selvskab og derfor flyttede jeg fra dem... og til onfone. Så mit nummer bliver flyttet så snart som mulig. Det tele selvskab Onfone er ikke bøvlet værd længere... Kun en masse problemer.

# 120

Jeg fik ikke mit nye sim-kort til tiden, for 4 dage siden kontaktede jeg onfone. De mente at mit sim-kort stadig virkede og jeg blev stillet om til it-afdelingen, efter at have ventet 30 minutter på at komme igennem måtte jeg lægge på og ringe op igen for at snakke med kundeservice. Kundeservice sagde at mit sim-kort ikke skulle virke længere og de garanterede mig at der ville gå 1-2 dage før jeg ville modtage mit nye simkort.

I dag kontaktede jeg dem så igen (4 dage senere) og nu siger de at der vil gå 3-4 dage. Jeg havde over 10 timers tale tilbage på mit gamle sim-kort som jeg nåede at bruge, og har måtte købe taletidskort i den tid jeg har stået uden mobil for at kunne kontakte onfone, alt i alt har jeg snakket med dem i næsten 60 min pga. ventetid. Dårlig service! Jeg skifter klart abbonnement til oister som også er billigere.

# 119

Onfone trækker penge for opkald til f.eks. en slukket mobil.

Onfone opkræver for 3 sekunders (minimum 1 minut = 50 øre) samtale når man ringer til et mobilnummer som er f.eks. slukket.

Dvs. selvom når der har været INGEN samtale - altså 0 sekunders samtale, trækker de 50 øre hver gang. Dette har jeg observeret i minut-abonnement. Så selvom lover de "ingen Opkaldsafgift", trækker de pengene alligevel. Det er slet ikke acceptabelt for mig som en forbruger!

Svar fra onfone email support: "Tak for din henvendelse. Som jeg ser det herfra er du blevet trukket 50 øre fordi din samtale er "startet". Blot fordi en persons telefon er slukket betyder ikke at du ikke bliver opkrævet for samtalen, hvis du bliver stillet igennem."

# 118

Har været rigtig godt tilfreds med Onfone indtil TDC's overtagelse.

Deres net er fyldt med huller, jeg har meget dårlig fobindelse på min bopæl hvilket resulterer i en masse hakkende lyde som er fuldstændig uforstålige.

Vi har 4 telefoner, 2 helt nye, de har alle mistet forbindelsen til omverden, så det er nok ikke telefonen det er galt med (har alle fugeret fint på Telenors net). Prøvede at køre en tur i en radius af 10 kilometer fra min bopæl og mistede fobindelsen adskillige gange.

TDC har åbenbart mere travlt med at lave reklamer for deres produkter end med at få deres netværksdækning til at fungere.

Prøvede at få fat på Onfones support afdeling idag, men efter 49 minutters venten i telefonen opgav jeg.

Skifter nu til "Danmarks bedste netværk" som onfone kaldte telenors net før overtagelsen.

# 117

Efter de har skiftet til tdc har jeg aldrig haft bedre netværk..

Det bare super.

# 116

On-fone burde skifte navn til OFF-fone. Efter deres skift til Tdc har jeg haft et helt ufatteligt bøvl, og en telefon uden forbindelse i 3 uger. Den virker stadig ikke, og jeg er nu tvunget til at skifte selskab, for at få en forbindelse.

# 115

Har haft Onfone fra starten og har altid været Supertilfreds, men efter at de har skiftet netværk er det blevet en ren katastrofe og info fra deres side har være lig ingenting. De burde i det mindste meddele at de har nogle problemer med deres opkaldsregistreringer.

# 114

Da jeg for nogen tid siden skiftede til onfone, var det toppen af poppen. Men som de er blevet større og større er kvaliteten ligesom dalet i takt med deres succes, så er utroligt skuffet. Dog vil jeg sige at onfone til onfone kommer igen, det virker bare ikke lige pt, det burde de have smset folk om. Havde jeg ikke selv kontaktet dem og brokket mig mig over mine 10 timer var brugt på en uge så var der intet sket, og nu kan der gå langt over 24 timer inden jeg får dem igen! Og deres kundeservice stinker rent ud sagt, engang tog der et par minutter at komme igennem, men nu tager det godt og vel en 30 minutters tid!

# 113

Kan kun sige at jeg har ændret holdning efter tdc har købt onfone, det er godt nok blevet ringe. Simkort virker ikke, lukker kort så man skal af med 50 kroner ekstra, tager penge for at ringe til andre onfone kunder, selvom de skriver noget andet og kunne blive ved. Et godt råd: Hold jer fra dem og tdc.

# 112

Jeg ringede til Nofone's kundeservice, og fik at vide at jeg ville få tilsendt en mail fra dem. Jeg fik så en mail fra Telmore!

Kundeservice aner ikke hvad de har med at gøre... [..] Har selv haft problemer med selskabet siden jeg skiftede til deres nye simkort 18.7, og i dag er det 7.8.2011

Jeg vil opfordre ALLE som påtænker at blive kunde hos TDC og deres andre selskaber (Nofone, Telmore m.fl.), til at finde et andet selskab. I kan checke på selskabets hjemmeside hvem der står bag det.

# 111

Jeg har været kunde hos Onfone længe. Men efter TDC har købt det. Ja så er det bare gået galt.

Jeg har ikke kunne bruge min mobil i 2 dage på grund af deres skift. Det nye sim-kort virker ikke og mit gamle virker selvfølgelig heller ikke mere. Desuden gider jeg heller ikke støtte TDC.

Jeg synes godt man kunne havet fået af vide på mail at det nu var TDC der ejede det og grunden til skift af netværk til dem, kun var for deres skyld og ikke kunderne. (Klart det bliver bedre).

Jeg ved at dækningen ikke bliver bedre her, hvis mobilen kommer til at virke igen.

Ja og det er jo umuligt at kontakte jer om problemet. Man får heller ikke svar på mail.

Jeg skifter nok tilbage til Telenor, hvis ikke jeg finder noget andet bedre som ikke er ejet af TDC.

Tak for den dårlige service der er kommet på så kort tid!

# 110

Har på intet tidspunkt haft nogen form for problemer. Da jeg mistede mit simkort fik jeg et nyt inden for 3 dage, og alt har kørt ubeklageligt. Og at alle får 2 måneders halv pris pga. skiftet til TDC synes jeg også er et udtryk for god vilje. Da der pt bliver flyttet 250.000 numre er der jo et enormt tryk på. Er dog glad for ikke havde mærket noget til dette, og blot kan nyde de 2 måneders halv pris.

# 109

Der har været god forbindelse, og jeg er osså kommet hurtigt gennen til kundeservice, da jeg havde brug for hjælp til pin kode! Så nu må vi se, om det fungerer lige så godt med tdc!

# 108

Det mest latterlige selskab. Kan ikke beskive hvor utilfreds jeg har været med det. Nåede aldrig at ringe fra det da de allerede kludrede i det for start af og nu over et år efter starter de sgu igen om manglende betaling. Tror jeg har brugt 10 timer sammenlagt på at skrive klager til dem og nu skal jeg sgu til det igen. :-( Derudover er det næsten umuligt at komme telefonisk i kontakt til dem medminde man har en halv dag ledig.

# 107

Håbløst det er hvad det er!

Har nu haft Onfone i 10 dage og mobilen har virket i én dag!

Dag 1: Simkortet virker ikke - jeg kontakter dem, de finder hurtigt ud af de har lavet en fejl (oprettet to konti til mig) og retter det (tror jeg) så den virker. Herefter får jeg en sms som ny kunde om at jeg skal forudbetale resten af måneden ellers bliver den lukket. Det er helt normalt og jeg gør det selvfølgelig med det samme.

Dag 2: Jeg får endnu en sms om at foudbetale mit abonnement (dog nu et andet beløb) og jeg ved med det samme der er rod i den derinde, og det har noget med dobbeltoprettelsen at gøre, så jeg skriver til dem med det samme for at gøre dem opmærksomme på problemet. Får hurtigt en mail tilbage hvor der fuldstændig ligegyldigt står, at de ikke kan se de dagen før bad mig indbetale noget, og det er korrekt jeg skal indbetale det idag (var det ikke NETOP det problem jeg gjorde dem opmærksomme på i mailen - jo). Gør samtidig opmærksom på at jeg indbetaler beløbet alligevel for at undgå lukning hvis de ikke når at løse problemet, da jeg dagen efter skal rejse på højfjældet i Norge i en uge og telefonen derfor er vores ENESTE kontakt med omverdenen.

Dag 3: Vi rejser og om eftermiddagen bliver mobilen igen deaktiveret! ARGHHHHH.... her sidder jeg 7 timers kørsel oppe på fjældet alene med mand, barn og jeg er i øvrigt højgravid uden at kunne kontakte nogen hvis noget skulle ske!

Dag 4, 5, 6, 7, 8 og 9: Dagene går og intet virker og jeg har ikke mulighed for at kontakte hverken Onfone eller andre.

Dag 10 (idag): Har kontaktet dem igen og de kan godt se de igen igen igen har lavet en fejl. Det er et helt andet simkortnummer der er aktiveret og "hvis jeg mod forventning ikke skulle havde modtaget det, så kan de sende et nyt; "MOD FORVENTNING." De kan da med 100% sikkerhed selv se det aldrig er blevet sendt, da jeg jo havde fået et aktivt simkort fra dem (hvorfor skulle de sende to). Så nu har jeg bedt dem om at sende en nyt simkort der ER AKTIVT... men lad os nu se, jeg er ikke optimist længere! :(

# 106

Meget dårligt selskab!

# 105

Onfone har en dårlig kundeservice. Da jeg skiftede til Onfone var min mobil i minus. Jeg skulle så betale 50 kr. for at kunne bruge min mobil igen. Det er selvfølgeligt også en måde at tjene penge på!

Mest tilfredste kunder? Det kan jeg ikke tro.

Jeg har aldrig netværksdækning. Sms'er bliver ikke sendt. Opkald bliver ikke modtaget halvdelen af gangene. Der er konstant fejl på netværk. Jeg skal tit gå udenfor, da mobilen ikke virker indendørs. Øv.

# 104

Som så mange andre på denne side har jeg forsøgt at logge på onfone det sidste døgn, det samme med at komme igennem til kundes. ganske rigtigt de er nogle amatører. Skulle aldrig have solgt det til TDC. De er memlig skide ligeglade med deres kunder.

# 103

www.onfone.dk har nu haft en scripts fejl i over en uge. Man har ikke kunnet logge ind og tjekke forbrug mm. Sikke nogle amatører, skifter teleselskab, når jeg kan logge ind, ellers må jeg prøve at få fat i deres "kundeservice", hvilket er meget svært (vente vente vente).

# 102

Dårlig af Onfone jeg skal betale penge men jeg kan ikke. Det står fejl på hjemmeside. Dårligeste.

# 101

Onfone har dårlig kundeservice

Mit nye abonnement hos Onfone skulle virke den 1. april, men af en eller anden årsag var telefonen død.

Jeg skrev en e-mail til deres kundeservice med det samme, men telefonen var stadig død dagen efter, og jeg havde ikke fået noget svar. Derfor ringede jeg til deres kundeservice, som ikke kunne hjælpe mig, fordi det kun var deres salgsafdeling som var åben denne lørdag.

Da jeg ikke får nogen positiv respons på min henvendelse, beder jeg salgs-assistenten i telefonrøret om at få e-mail adressen hos en ansvarlig leder, hvilket jeg heller ikke kan få. Det undrer mig derfor ikke, at Onfone's service er så mangelfuld, når de ansvarlige fralægger sig ansvar, ved af frabede sig henvendelser fra deres kunder.

Jeg har nu sendt tre e-mails til Onfones kundeservice uden held, så derfor vil jeg selvfølgelig ikke blive ved med at sende til en e-mail adresse, som åbenbart ikke bliver læst.

Det er trist at få sådan et førstehånds indtryk af Onfone, da jeg havde håbet, at min købsoplevelse hos dem ville føles lige så god, som deres kampagne lægger op til.

Min telefon er stadig død, det er weekend, og det er 24 timer siden at den skulle virke. Jeg kan se inde på Onfone's "Min side", at der ligger 12 beskeder på telefonsvareren.

Siden sidst:

Jeg har nu fået at vide, at min arbejdsplads har prøvet at få fat på mig, fordi jeg skulle have en vagt i går. Den gik jeg glip af, så nu har jeg mistet løn for 16 timer. Tak Onfone!

# 100

Efter lidt start problemer fungerer OnFone mobil fastpris super. Har klaget til OnFone om mms opsætning og internet og wupti blev jeg kontaktet telefonisk og jeg fik 1 time extra taletid hver måned fremover. Positiv overraskelse! 10 tal til OnFone!

# 99

Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor der var -37 kr. da jeg oprettede abonnementet, da jeg fik sim-kortet med posten var det allerede spærret, og jeg skulle betale 50 kr yderligere for at genåbne telefonen. Og de minus 37 kr. var det ikke nok at betale 37 kr, men det skal rundes på til 50 kr.

Måske har jeg læst betingelserne rimelig hurtigt, men jeg føler mig sgu taget i røven alligevel.

# 98

Simkort lukket uden varsel mens der stadig var penge på kontoen. Dette skete under en ferie i Sverige, så der var ingenting at gøre. Forsøgte at kontakte kundeservice, men de har jo aldrig åbent. 9-17 på hverdage og helt lukket i weekenden.. Service? Det tror jeg ikke. Salgsafdelingen har åbent næsten konstant, så de vil gerne have nye kunder - men ikke pleje dem de har.

Jeg er nødt til at skifte selskab og fraråde Onfone til andre.

# 97

Jeg er bare så tilfreds med mit Onfone, både deres service og søde måde at være på overfor os kunder..

# 96

Skulle skifte fra TDC til Onfone 7. december. Måtte ringe 6. december for at få dem til at sende et modem. Kom så til dagen, hvor TDC lukkede linien. Efter nogle dage (og flere opkald til Onfone) måtte jeg konstatere, at løsningen ikke virkede med TDC erhvervsabbonnement og Netiopia router. Efter en del samtaler med TDC aftaltes det, at Netopia router udskiftes til modem og jeg bruger egen router. Første modem fra TDC kommer ikke og modtager først et modem mellem jul og nytår. Efter en del opkald tll Onfone support konstateres det, at Zyxel modem skal være den første router efter TDC modem. Dette giver så seriøse problemer med VPN opkoblingen til mit arbejde, da linien "hakker" cirka en gang i timen. Endnu et opkald til Onfone, som slår automatisk opdatering fra. Det løser ikke at jeg bliver smidt af VPN. Efter at have diskuteret med Onfone support lover de straks at sende en erstatning for det fejlagtige Zyxel-modem. Efter en uge er det endnu ikke sket. I dag er det den 27. januar og status er, at jeg endnu ikke har modtaget noget fra Onfone, da den person som straks ville sende erstatningen til Zyxel, er syg. Min VPN forbindelse til arbejde er knivstabil når jeg kører direkte fra TDC modem til min router. Nuværende Zyxel er ikke sat til og min IP-telefoni bliver omstillet til en mobiltelefon.

# 95

Stod i telefon kø som nr 39.. Sendte en e-mail og bad dem kontakte mig. Det er over 2 uger siden. Onfone har stadig ikke kontaktet mig!

# 94

Jeg er meget utilfreds med OnFone. I oplyser ikke, at i tager pengene med det samme. Mit abonnement kan ikke blive aktiveret før mit andet udløber den 26/1 2011? og jeg har endnu ikke modtaget simkort eller brev om, hvor de fortæller lidt om firmaet. Så er der ventetiden. Det er jo helt ude af proportioner! Jeg har ikke ringet til OnFone uden der har været over 20 før mig, nogle gange over 40? Har I ingen medarbejdere. Det er totalt uacceptabelt.

# 93

Jeg er som udgangspunkt tilfreds med Onfone. Jeg har været kunde i to-tre år og aldrig haft problemer.. altså før nu. Jeg betaler 249,- for 15 timers sniksnak, fri sms og mms og hvad der ellers hører til. Men senest er de begyndt at trække op til 600,- om måneden (udover de 249,-) uden at kunne forklare, hvad det dækker over. Intet tyder på et forbrug over de 15 timer eller et afsindigt antal sms'er til udlandet. Da jeg så ville ringe til kundeservice, var jeg nummer 44 i køen! Det er eddermame elendig service - og jeg har ellers anbefalet Onfone varmt.. jeg overvejer ihvertfald selv at skifte.

# 92

Hjemmeside funker ikke godt. Til tider kan man overhovedt ikke komme ind.

# 91

Det er da meget godt, at andre er perfekt tilfredse med Onfone.dk - men andre er jo heller ikke på vej derfra.. eller helt væk derfra, vel?

Så længe man er kunde - i mit tilfælde kun mobiltjenesten - ja, så kører det hele optimalt - men når man skal derfra.. hvad sker der så lige en gang?

Man har rigeligt af penge indsat på sin konto, som Onfone.dk som andre teleselskaber lover retur efter 30 dage efter fraflytning, dog minus bonussaldo + minus et gebyr på kr. 50,-.. men man får absolut ikke sine penge retur.. heller ikke selvom man har været i forbindelse med den såkaldte opsigelses-afdeling 4-5 gange, og blevet lovet det.

Som sidste udvej har jeg nu sendt Onfone.dk en signeret mail, hvor jeg bl.a. gør opmærksom på, at jeg desværre ser mig nødsaget til at kontakte Forbrugerstyrelsen, såfremt mine godt kr. 300,- ikke snart dukker op på min bankkonto, som de lover i opsigelses-afdelingen.

Undskyld.. men kan man kalde netop dét for god service? Jeg har aldrig været ude for noget lignende!

# 90

Jeg har både Onfone som hjemmetelefon og mobil, jeg har haft det i lang tid, har aldrig oplevet problemer endnu. Og de bliver ved med at komme med nye tilbud, f.eks. da det blev gratis at ringe imellem alle Onfone mobiler, hvis man har et fastpris abonnement. Det kalder jeg da super. Tak for det Onfone.

# 89

Hele familien er skriftet over til Onfone. Meget nemt, overskueligt og billigt. Har overhoved ikke haft nogen problemer og super service, når jeg har ringet ind til dem.

# 88

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort.. At flytte til Onfone. Er der problemer bliver de klaret med det samme. Super.

# 87

Super selskab. Mangler bare man kan købe nye telefoner engang imellem.

# 86

Forstår slet ikke jer der har så mange problemer med mms osv, jeg gik bare ind og læste på deres hjemmeside, hvordan man skulle sætte den op og wupti så virkede lortet. Næste gang så prøv at bruge 5 minutter på at læse.

Er som sagt super tilfreds, landets billigste, ingen gebyr osv.

# 85

Undertegnede er glad for OnFone, lever fuldstændig op til mine forventninger og mere til. Manden er også gået over til OnFone og sønnen går også snart over. Høj karakter herfra :-)

# 84

Hvis man kan finde ud af at bruge Onfone er det noget af det bedste. Vi er i alt 10 personer som har på forskellige tidspunkter skiftet til Onfone, og det var ikke nogen som helst problemer med det. Jeg selv er kunde hos dem i sidste 7 måneder, og alt fungerer som det skal. Så fra mig en stort 10-tal.

# 83

I det store hele er jeg tilfreds, men men men

Kundeservice ved sjældent hvad de taler om.

Hjemmesiden er kluntet og fungerer ikke optimalt.

Det er nødvendigt at kunne klare sine problemer selv.

Jeg kom fra Telmore hvor servicen er i top.

# 82
# 81

Jeg har kun haft gode oplevelser med Onfone! Det er nemt og billigt. Man får en sms, når der bliver trukket penge på kortet, og det gøres automatisk den første hverdag i måneden - 149 kr. Det er nemt at opsætte MMS. Desuden er det jo ganske fantastisk endeligt at få et abonnement hvor man reelt kun betaler det firmaet foreskriver - 149 kr. hverken mere eller mindre!

Alt i alt, synes jeg det er et fantastisk abonnement! Jeg vil give mine varmeste anbefalinger!

Derudover kan kontoen godt stå i minus de første par dage, efter ens konto er trådt i kraft, men dette udlignes kort efter, når de har modtaget betalingen. Desuden kommer kontoen i minus, hvis man fx køber togbilletter over mobilen, da dette skal betales udover abonnementet på 149 kroner. Hvis dette sker, får man en sms, og pengene bliver trukket automatisk fra ens kreditkort (hvis man har tilvalgt dette). Ellers skal pengene overføres manuelt. Dette informeres man om både på sms og mail.

(Nej, jeg arbejder ikke og har aldrig arbejdet i Onfone)

# 80

Servicen er i top, og der er ingen skjulte gebyrer, alt er incl. og Deres www side gør det nemt og overskueligt. Super selskab.

# 79

Jeg har kun positive oplevelser med Onfone. Jeg har såmænd heller ikke haft brug for så meget fra kundeservice eller lignende, da man kan klare næsten alt selv på nettet.. hvilket også er noget der appellerer meget til mig! Men en enkelt gang eller to med kundeservice er det da blevet til, og det har været positivt. Min email blev besvaret med det samme stort set! Ingen sure miner herfra.. Eneste årsag til vi ikke ryger op på en ti'er er fordi de (endnu) ikke tilbyder billige mobiler med deres billige taletid, data og mms/sms.

# 78

De passer til mit forbrug, og priserne er rimelige, man kan ringe til 70 andre lande, stort plus, kan ikke gøres billigere, og kundeservice er i top. Hvis de skal ha topkarakter, så skal de til at forhandle med mobiltelefoner. Se at komme i gang med det :)

# 77
# 76

Jeg startede hos Onfone kort efter de havde skiftet til Telenors netværk. Der var lidt problemer i starten med opsætninger, men efter en hurtig tur på hjemmesiden under kundeservice, var der ikke længere problemer overhovedet. Kundeservice-emailen bliver også besvaret hurtigt, og hvis der er sket en fejl bliver det rettet inden for kort tid (det længste jeg har oplevet er 24 timer). Jeg har stadig ikke oplevet forbindelses-problemer, og synes desuden det er rart at Onfone giver besked hvis der er nyheder eller driftsproblemer i et område. Hjemmesiden er supernem at finde rundt på, dog kunne jeg godt tænke mig at der var en samlet oversigt over hvor meget data der er brugt i den pågældende periode, men det er jeg overbevist om at der arbejdes på!

10 ud af 10 fra min side!

# 75

Så reklame på TV og syntes at det lyder som noget godt tilbud.

Så valgte jeg at flytte mit nr. til OnFone. Den 15.11.2010.

Så næste dag kom nye simkort. Og den 22.11.2010 bliver mit nr. flyttet og jeg kan bruge mit nye simkort. Samtidig blev der trukket penge fra mit kort for oprettelse af 5 times abonnement med sms udland.

Da jeg logger ind på min konto kan jeg se at der er underskud.. hvordan kan det dog være hvis OnFone har trukket pengene?

Hvordan kan det være at jeg i løbet af en dag 22.11.2010 har allerede brugt 2 timer og 50 minutter (det stå på konto side), hvis jeg kan se på min forbrug på det samme OnFone profil kan jeg se og regne at jeg har kun brugt 8,62 minutter?

Hvor 8 min er brugt til opkald til kundeservice og resten til telefonsvarer?

Hvad sker der med OnFone? Og MMS kan heller ikke få til at virke, hverken sende eller modtage. Jeg fulgte trin efter trin opsætning på jeres hjemmeside.

Jeg overvejer at opsige abonnement, selvom jeg er lige blevet kunde. Det er simpelthen den dårligste service jeg nogensinde har oplevet. Jeg har læst i dag anmeldelser på nettet og det ser ud at dårlig service er OnFone standard, at der er rigtig mange kunder som er utilfredse.

# 74

Det er desværre sådan at vi tit kun skriver anmeldelser når vi har haft dårlige erfaringer.

Mine er tværtimod gode! og synes jeg må rose Onfone som en af de få herinde.

Jeg skiftede i juli 2010 og har haft absolut ingen problemer. Opsætningen på mine iPhones (3G/4) har virket helt uden problemer. Jeg har bare set på deres hjemmeside.

Det er ikke meningen man skal ringe til dem medmindre man virkelig har problemer, som tidligere nævnt så er det billigt derfor skal man selv være aktiv.

Nogen skriver regning? Der kommer ingen regning fra Onfone, er man i tvivl om sit forbrug går man blot ind og ser på deres hjemmeside, der kan man til mindste detalje. Se hvornår og til hvem man har ringet/skrevet/data.

At man betaler forud? Tja? Det kunne ikke slå mig ud.

Samtidig med at mange beklager sig over signalet. Køb jer en bedre tlf eller ring til Telenor for det er deres net, Onfone lejer sig blot in.

# 73

Jeg har skiftet fra Call Me til Onfone for et stykke tid siden, og det har kun pisset mig af.

Min mms er totalt ubrugelig, den kan hverken sende, eller modtage.

Jeg har både skrevet ind og fået et svar der ikke hjalp, og ringet til firmaet hvor en medarbejder prøvede at hjælpe, men det hjalp intet. Jeg er godt træt af det. Undskyld mig, men lortet skal sku kunne virke :S

# 72

Hedder det ikke Off fone?

Vi flyttede 2 nr over til On/Off fone d. 14/10-2010 og min kones nr. virker uden problemer. Men min datters (på 14 år) har været noget af en katastrofe. Telefonen var aktiv i ca. 2 timer da vi skiftede over og så har det været Off fone lige siden. Vi har fået tilsendt 6 SIM kort på 3 uger og ingen af dem har haft nogen effekt. Nu har jeg lige prøvet at aktivere SIM kort nr. 5, da SIM kort nr. 6 ikke stod som mulighed. Så kan man kun bede en bøn og håbe på det bedste, hvis det ikke virker, så er det slut. Når man ringer derind eller skriver til dem, er de søde og rare, men jeg vil hellere have en telefon som virker.

Hvis man sender en mail med diverse spørgsmål og skærmprint og beder dem ringe når de har læst mailen, svarer de, at de ikke kan ringe tilbage, da telefonlinien kun bruges til indgående samtaler. Hva' for noget?

# 71

Magen til bundfanger firma skal selv forbrugerprogrammer lede længe efter. Sender regninger på taletidskort som slet ikke er taget i brug, på beløber de selv opfinder, lige til en politianmeldelse. De er simpelthen ikke til at få fat i, i deres såkaldte kundeservice, men de er super pro til at sende regninger samt rykker og trusler om inkasso pr. mail. De må virkelig tro på nisser, hvis de tror på deres eget koncept. Dette firma går kun en vej, og det er ned, hold jer langt langt langt fra dem.

# 70

Allerede dagen før jeg gik over til OnFone fra Telenor var min konto hos OnFone i minus, hvordan kan det ske? Man kan ikke komme igennem til kundeservice og når man skriver til dem sker der intet! Har aldrig oplevet så dårlig behandling som hos OnFone. Hold jer væk!

# 69

Ja. Jeg er kun enig med de fleste, der gav dårligt karakter til [OnFone]!

# 68

Har været kunde i ca 2 måneder nu. Jeg forstår heller ikke ideen med at man skal sætte penge ind inden de er brugt, men ja nevermind. Når de så er sat ind, forventer man da at man så kan benytte sin telefon med det samme, men næ nej. Optankningen skal først registreres og det kan tage op til 12 timer! Hva' f. kan man bruge det til, de sender ikke en gang en advarsel om at der mangler penge. Pludselig er den bare lukket - ingen tjeneste står der! Hvad bilder de sig ind. Man skulle da som minimum kunne modtage et opkald! [..]

# 67

jeg har haft OnFone i et halv års tid og er super tilfreds. Det hele spiller bare.

# 66

Onfone er et lille selskab som via en kanongod reklamekampagne har fået et kæmpe antal nye kunder ind.

De ansatte knokler for at følge med, og snart vil de kunne følge med. Husk lige på det.

Onfone er et godt selskab. Man skal ikke regne med meget service fordi det er meningen man skal klare det selv via sin private side, hvor man logger ind og kan gøre alt selv.

Hvorfor skal man sidde og vente i mere end 15 minutter i telefonen for at få lov at tale med kundeservice? Fordi rigtigt mange tænker, gider ikke selv, de kan klare det for mig. Feks sætte penge ind på sin konto. Gør det selv. Ændre abonnement. Gør det selv. Få opsætning til mms eller gprs. Gør det selv.

Nej, vi er nogle møg-forkælede danskere. Forstår ikke koncepter, som rent faktisk bare burde gøre tingene nemmere og billgere for os alle.

Sammenlign Onfone med dagligvarernes Netto. De kan holde priserne lave og fornuftige fordi varerne er på hylderne, og de ansatte ikke behøver holde kunderne i hånden hele vejen igennem butikken.

Onfone skal godt igang, bare vent. Jeg tror de bliver rigtigt store!

# 65

Onfone er det selskab der hidtil har skuffet mig mest, har kun haft problemer med dem, som alle skriver her inde. Dårlig eller manglende net, ingen kundeservice. Jeg har været kunde i 3 dage, så får jeg en sms om at min konto er i minus med 0,02 øre. Hvordan det kan lade sig gøre når man har et 5 timers tale og fri sms og mms abbonement, og kun har talt en halv time sammenlagt fatter jeg ikke. Jeg nægter at sætte flere penge ind og kontakter kundeservice, først per tlf, jeg får at vide at jeg er nummer 25 i køen. Så kontakter jeg dem per mail, der sker heller ikke en skid. nu er mit nr spærret og der er lagt 50 kr. oveni pga. deres fejl.

Hold jer langt væk fra den sygdom der hedder Onfone.

# 64

Jeg har også haft meget dårlige erfaring med Onfones kunderservice, jeg har en igangværende sag med at de har slettet min kampagne minutter efter de har flyttet mig fra det gamle Onfone mobilabonnement til et nyt. Da jeg har jeg har opdaget det i april 2010 og gør indsigelse, lover de at de vil kigge på de og vende tilbage med et svar inden 1 uge. Men jeg hører aldrig fra dem, har rykker flere gange og gang på gang lover de at de vil tage sig af sagen. Da jeg ikke har hørt noget i august, ringede jeg igen til dem og fik at vide at sagen er lukket uden at give mig besked. De har opfundet et nyt begrundelse der sige at jeg skulle have brugt de minutter inden 3 måneder. De opfordrer mig at sende en klage til selv samme kundeservice og forklare hvorfor jeg ikke er enig i deres behandling. Da jeg er et grundig menneske, har jeg taget alle skærmdump over deres vilkår og vejledning. Der står ikke noget som helst om begrænset tid på kampagne minutter. Alle skærmdumps har jeg sendt sammen med klagen og jeg venter stadig et svar fra dem. Så uanset prisen så vil jeg fraråde enhver der har tænkt sig at bruge Onfone. Dette er et firma der skider på kunder og det har gjort det igennem langtid.

# 63

Onfone er det ringeste tlf selvskab til dato. Mms virker ikke. Alle opkald, der kommer igennem (meget få) vises som ukendt. Når vuggestuen prøver at kontakte en, siger den nummeret ikke eksisterer, men min kæreste kan godt komme igennem. De lover konstant det bliver bragt i orden.

Og så ser man lige denne side, som bevis på det er et møg selskab.

# 62

Jeg vil her midt i kritikken komme med ros til Onfone. Familien på 4 stk. har pr. d. 30.08.2010 skiftet mobilselskab fra CBB til Onfone.

Vi har kun ros, alt er forløbet som det skal. Når jeg har kontaktet Onfone har jeg modtaget en god service. Så en stor buket roser herfra.

# 61

Valgte i forbindelse med flytning at skippe min fastnet telefon og samtidig flytte min mobil over til Onfone, det, efter reklamerne at dømme, fantatiske teleselskab, som kan det hele. Det er kun 2 uger siden jeg traf den beslutning og det er 2 uger med utrolig dårlig service. Det meste af uge 34 har der været driftforstyrreler pga. omlægning af teknik, og pludselig står man så der og kan hverken ringe eller modtage opkald, dybt frustrerende, ikke mindst med alvorlig sygdom i familien. Desuden har jeg modtaget op til flere SMS fra dem, hvor de efterfølgende, på deres hjemmeside, undskylder at disse er sendt ud, at det er en fejl. Skønt mit abonnement startede midt i august er jeg blevet trukket for en fuld måned og nu vil de gerne have en fuld måned til. Forsøger man at komme i kontakt med dem, ender man, i dag fredag, som nummer 18 i køen. Man skal jo selv passe sit arbejde, men kan læse på deres hjemmeside at de har åbent til kl 17:00 også fredag. Ringer igen til dem 16:40 og nu meddeler en stemme, at i dag har man valgt at lukke kl. 12:00 pga. driftforstyrrelser. Lad os sige det sådan, jeg skal ikke forstyrre dem mere. Jeg vil anbefale alle at holde sig langt væk fra Onfone.

# 60

Vi er 3 personer i vores hustand som alle skiftede over til Onfone i sommerferien. Vi valgte et Fast pris 5 timers abonnement til 149kr. pr. måned som så giver 5 timers fri tale, fri sms og mms. Der er meget dårlig dækning. Vores mms opsætninger kom bare aldrig til at virke skønt vi meget nøjsomt fulgte deres vejledning til opsætningen. Mindst 7 gange havde vi kontakt til deres såkaldte kundeservice ang. problemet, som nærmere burde hedde "kundeforringelse".

Hver gang fik jeg at besked om at de var ved at kigge på problemet, det har nu taget 2 måneder. Sidst jeg talte med dem sagde jeg at vi ikke længere gad vente på at de får det løst så vi har opsagt vores abonnementer hos dem og skiftet til et andet selskab, de var fuldstændig ligeglade.

Så vi kan kun anbefale at man holder sig langt væk fra Onfone.

# 59

Onfone startede godt, men sluttede skidt!

Det startede med mit Onfone fungerede hele fint, ingen problemer.

Så skulle jeg skifte SIM kort - OMG!

Så opstod der problemer. Den ellers så udmærkede kundeservice blev da top elendig. Kundeservicen kan godt klare de basale problemer, men lige så snart det bliver lidt teknisk er den skræmmende dårlig. Når Onfone ikke kan svarer/løse problemet bruger de bare "benægt taktikken"

Fx har jeg løbende klaget til Onfone over manglende dækning. Den eneste løsning på mit problem var at tænde og slukke mobilen konstant, for at kunne være i stand til at foretage et opkald.

Jeg modtager sms'er flere timer efter de er sendt. Folk kan ikke ringe til en halvdelen af døgnet - de kan ikke engang komme igennem til telefonsvareren!

Alt i alt er der dårlig dækning og dårlig kundeservice når det bliver lidt svært!

Kan absolut kun anbefale Onfone, hvis du ikke har nogen venner at snakke med!

# 58

Har kun haft negativ erfaring med Onfone! Meget dårlig kundeservice med lang ventetid og medarbejdere der enten ikke har viden eller kompetance til at at løse evt. problemer. Regningerne er ugennemskuelige og passer ikke til forbruget. Dækningen var så ringe, at jeg lige så godt kunne være uden telefon. Har skiftet selskab!

# 57

I dag skiftede jeg over til Onfone. Jeg som troede det var billigt, tog noget af en stor fejl! Jeg kan på hverken nogle måder ringe eller skrive sms'er til nogen som helst. Og nu kan jeg ikke engang ringe til deres skide kundeservice og står med en tlf der er ubrugelig! Ved sgu heller ikke hvordan jeg skal få fat i mine egne kunder når jeg kører service på arbejde! Jeg er kort sagt rasende lige nu!

# 56

Jeg kan slet ikke anbefale OnFone.. Det tog 4 mdr før min mobil og fastnet var flyttet over og siden har der ikke været andet end problemer.. [..] Mit mobile net virker heller ikke og når man sender mails til dem svarer de kun på halvdelen af spm..

NEJ kan klart ikke anbefale dem..

# 55

Jeg har i dag modtaget en mail om, at Onefone trækker 299 kr. den 1., og at det er en fejl, at vi kun skulle betale halv pris også i august. Jeg har skrevet en mail til dem at jeg forventer de overholder gældende lovgivning og trækker det aftalte beløb.

# 54

Betalte kr. 99 for bredbånd hos ONFONE.

Fik ikke det jeg havde betalt for leveret.

Utrolig dårlig kundeservice - når jeg ringede.

Efter 1½ måneds besvær fik jeg mine penge tilbage.

Når det går galt skal man gøre mere for at udbedre fejlen,

der kan være sket hos Postvæsenet eller Onfone.

# 53

Kan ikke sige jeg er tilfreds.

Havde lige vendt mig til at de ikke kunne yde nogen service og at der ikke var den bedste dækning.

Men nu har de så sendt mig et nyt simkort for at sikre at man kunne tilbyde nye og spændende produkter i fremtiden..

Ja tak.. det er spændende, nu har jeg mistet mit 3g signal, GPRS og MMS virker heller ikke, og det eneste de kan sige når man ringer er at det er en fejl hos Telenor og køen er stor, men man skal bare genstarte sin tlf. med jævne mellemrum.

Det er sq ikke ok, jeg er afhængig af min fon når jeg har mine 2 børn hver anden uge og kan ikke bruge til noget at det på et tidspunkt måske kommer til og virke.

Og så er det jo super fedt at man hver gang man skal ringe til kundeservice hænger i kø mellem 20 & 60 minutter, og det bliver trukket som taletid, =( så nu hopper jeg over til en anden udbyder.

Kan ikke anbefale OnFone.

# 52

Det var så fra en bedømmelse på 1 og til en bedømmelse på 10, se tidligere indlæg, hvor jeg havde problemmer med mit nummer.

Efter at have brugt en lidt utraditionel metode, fik jeg fat i en højere oppe i hirakiet, der kunne hjælpe, og samtidig kunne forklare hvorfor, de havde lidt problemer.

En uventet stor tilgang af nye kunder, havde lagt deres service afdeling ned, noget man jo må have forståelse for, men som kundeservice desværre ikke har været god nok til at kommunikere videre.

Nu virker telefonen igen, så må vi se hvad der sker i fremtiden.

Dette er dog et bevis på at et firma kan få et dårligt ry på grund af deres kundeservice, og at det er a&o for et firma at de folk der sidder i kundeservice, er udstyret med de rigtige værktøjer i form af uddannelse.

# 51

Sidder i Tyskland og har et stort kunde møde - men telefonen dur ikke. Selvom jeg ringede før jeg tog til Tyskland og dobbelt checkede at alt var ok - så er der problemer. Deres kunde service er ringe - meget lang ventetid. De indrømmer der er problemer, men på deres hjemmeside er driftsstatus tom. OK til de har et problem - men tag et kommunikationskursus hvordan man informerer ens kunder. Skifter selskab når jeg kommer hjem. Kan absolut ikke anbefales - JP gav dem fine anmeldelser - men den holder altså ikke. Så hellere betale lidt mere hos Telmore - der virker det da i det mindste.

# 50

Jeg havde faktisk overvejet at skifte til dette selskab.

Derfor bad jeg Onfones salgsafdeling om at tage kontakten til mig dog hørte jeg aldrig fra dem igen og det er ved at være 2 måneder siden nu. Efter at jeg i dag har læst andre brugeres bedømmelser kan jeg kun tilslutte mig skaren af personer som ikke har tænkt sig at skifte når det kommer til stykket. Jeg gætter på at der er tale om et firma der har sat kursen mod et isbjerg, og mon ikke kaptajnen og hans nærmeste ansatte er hoppet på redningsbåden med alle pengene i god behold når skuden synker helt til bunds.

# 49

Den dag jeg bestemte mig til at skifte til Onfone, var store kvaje dag.

Det er nok det dårligste valg jeg til dato har gjort.

Det startede med at jeg fik en rykker på minus på min konto med trusler om lukning af nummer, dette 14 dage før nummeret overhovedet var porteret over.

Dette fortsatte med sms og email, på trods af gentagne henvendelser.

Da jeg til sidst havde fået nok, ringede vi for at få stoppet nummerporteringen. Det håndterede de med at sende en opsigelsesbekræftelse, hvad det jo ikke var, de skulle bare stoppe porteringen så jeg blev hos Telenor.

Vi kontaktede dem så igen, med besked på at det ikke var en opsigelse, men at vi bare ikke havde lyst til at være kunde hos dem, når der var så meget kludder.

Nu blev vi så enige om at lade nummeret gå over til dem, da vi ellers ikke viste hvad der skete med nummeret, som jeg også bruger firmamæssigt, så kunne vi altid portere det til en anden udbyder senere.

Hvad sker der nu, den 12.04.10 kommer nummeret op og køre uden problemer, kun for at blive lukket 14.04.10 og nu får kunderne besked på at jeg ikke mere eksisterer.

Vi har gentagne gange ringet til "kundeservice". Jeg er ikke sikker på om de har slået ordet op i ordbogen, men i de år vi har drevet butikker, deriblandt en telekæde butik, betød det, at man ydede kunden en service, noget de åbenbart ikke er i stand til. Med et par enkelte undtagelser, er jeg sjældent blevet mødt med mere inkompetente, hovne og nedladne selvglade ligegyldige personer.

Det er uacceptabelt, at de ikke retter denne fejl med det samme, og samtidig er så arrogante at de ikke stiller videre til en person der har prokura til at ordne sagen.

Det sidste var så at simkortet var aktivt, men var ikke tilmeldt et abonnement. Noget de heller ikke lige kunne gøre.

Nej! Bliv langt væk herfra, de aner intet om hvad de laver.

At sende en klage, Ha, ha LOL, det er jo som at sætte ræven til at vogte får, du sender klagen over kundeservice til kundeservice, vor mange af dem kommer mon til rette vedkommende.

# 48

Jeg kan måske kun være enig i at der simpelthen er for dårlig kundeservice, hvor der er medarbejdere der ved så meget som jeg egentlig gør...

Derudover har jeg kun været glad for Onfone der har et super godt abonnement..

Jeg har oplevet problemer med netværket men en gendannelse af min Iphone var nok til at løse det.

Jeg kan kun anbefale Onfone, fordi det er så anvendeligt og gode priser. Jeg har selv skiftet til Onfone for kort tid siden og anbefaler alle andre at gøre det. Jeg har selv fået tre - fire andre til også at gøre det.

Hvis man kan finde ud af at bruge Onfone er det noget af det bedste.

Det der trækket ned er måske, at man ikke lige kan hive fat i nogen i en butik, men kun gennem tlf. og mail.

# 47

Jeg har haft Onfone siden slutningen af efteråret sidste år, og har som sådan ikke haft nogle problemer med det. Min kæreste bor i Wales, så jeg havde brug for et abonnement som gjorde det billigt at snakke med ham, både på sms og opkald. Jeg var på daværende tidspunkt i Wales hver anden uge, og er nu flyttet herover. Onfone er stadig billigere end deres alternativer da jeg tit ringer til min familie i danmark.

Alt var fint, indtil de sagde at jeg skulle have et nyt simkort da de havde skiftet netværk. Jeg fik tilsendt mit simkort, og på dagen da jeg skulle skifte det, skiftede jeg det, og siden har det ikke virket. Jeg har ingen kontakt til netværket, jeg kan se at der er op til 7 netværk jeg skulle kunne tilknytte til, men ingen af dem vil acceptere mit simkort. Jeg har skrevet til dem flere gange i "kontakt os" men har ikke fået et eneste svar. Skrev til min mor og fik hende til at ringe til deres kundeservice der sagde at det var et normalt problem med nummerskift.

Siden har ingen af os hørt noget selv om vi har forsøgt at kontakte dem igen. Min telefon virker stadig ikke, og da jeg er flyttet for kun en måned siden ventede jeg en del opkald, der nu ikke er i stand til at få fat på mig.

Jeg kan godt lide selskabet, men deres service er elendig, og jeg er nu strandet i Storbritanien uden en telefon at kunne komme i kontakt med mennesker på.

# 46

Hold jer langt væk fra Onfone. Jeg kunne skrive en bog om mine oplevelser med Onfone, [..]. Jeg er ved at gøre klar til at smide min sag til pressen, så kan det være de vågner når vi siger: Velkommen på forsiden!

# 45

Jeg bestilte Onfone til min mobil for ca. en måned siden. SIM-kortet kom i løbet af et par dage og overflytning skulle ske pr. 12.04.

Dagen oprandt og efter at have sat kortet i min iPhone måtte jeg konstatere at jeg hverken kan gå på 3G, MMS'e eller få data-forbindelse.

Jeg ringede op til Onfone's kundeservice (eller mangel på samme). "Du er nu nr. 24 i køen" Arrghhh.. men i løbet af kun 20 min. ventetid, fik jeg beskeden: "Du er nu nr. 1 i køen og vil blive ekspederet af første ledige medarbejder". Herefter gik der yderligere 1 time og 24 minutter! Så mistede jeg tålmodigheden og afbrød forbindelsen! Der var måske ikke flere ledige medarbejdere den dag?

Men for pokker, jeg måtte jo have hjælp til den telefon, så jeg ringede op igen. Samme smøre. Laaaang ventetid, og da jeg var nr. 1 i køen - dut, dut, dut, duuuutttt.. Ingen forbindelse!

På den igen. Samme tur igen - og endelig kom jeg igennem. Til en meget kort-for-hovedet ung dame. "Jamen når du har iPhone skal den jo sættes manuelt op", sagde hun. Jo tak, det var jeg nok klar over, men der ligger opsætnings-vejledninger til rigtig mange telefoner på Onfone's hjemmeside, men til en så populær telefon som iPhone ligger der ingen - hvorfor mon? Medarbejderen mailede mig opsætningsvejledningen - og gæt hvad? Nej, den virkede selvfølgelig ikke! Det var samme vejledning som man kan finde rundt om på nettet - og mon ikke hun var helt klar over at den vejledning er aldeles uanvendelig?

Det som måske undrer mig allermest er, at den mailadresse, som vejledningen kom fra, slet ikke var @onfone.dk - men fra et firma som hedder @mvno.dk

Jeg kan altså mistænke at Onfone benytter et andet firma som buffer for deres (vistnok ret mange) kundeklager!

Utallige forsøg på flere opringninger for at få løst problemet, men det er fuldstændig helt aldeles komplet umuligt at komme i telefonisk forbindelse med Onfone. Heller ikke henvendelse pr. mail har givet respons endnu.

Men mine penge - jo jo, dem har de skam taget. Og gjort opmærksom på at min konto er i underskud, og at der skal indbetales flere ellers bliver telefonen lukket. Og det på trods af at der ikke er eller har været underskud på konto'en.

Så nu står jeg med min fine iPhone, som kun kan præcis det samme som en Nokia 3310. ;-(

Mit råd til Jer brugere derude: Hold Jer langt væk fra det selskab! Og til Onfone - se at få lukket biksen, og betalt kunderne deres penge tilbage, inden I står i lo.. til halsen!

# 44

Hvorfor nej til Onfone, når det er godt. I blander æbler og bananer sammen. Har haft Onfone, virkelig glad for dem. Hele min familie har Onfone, Come back people! I har bare misforstået reglerne. I tænker bare alt skal være med jeres egne tanker, [..]. Onfone life is good. :)

# 43

Jeg er også en af dem, der oplever problemer med Onfone.

Jeg flyttede mit mobil-nummer til dem for en måned siden, fordi de har fri sms/mms og kører på Telenors net, hvilket virker bedst, der hvor jeg færdes.

Tilmelding og nummerflytning gik fint, men ret hurtigt opdagede jeg, at Onfone takserede mig for sms'er til trods for, at jeg fra start havde tilmeldt mig sms/mms pakken.

Jeg ringede til kundeservice, de beklagede, kunne ikke give nogen forklaring, men godskrev pengene.

Problemet er bare, at de bliver ved med at tage penge for sms'er og i sidste uge trak de 100 kr. på mit dankort (automatisk optankning, men det havde slet ikke været nødvendigt, hvis det havde fungeret med sms'erne og hvis de havde taget penge fra min bonus-saldo (100 kr. jeg fik ved tilmelding, men som åbenbart bare er et fiktivt beløb, som de ikke trækker på).

Igen beklagede kundeservice og lovede, at returnere mine penge til min bank-konto, hvilket ikke er sket.

Nu har jeg afmeldt automatisk optankning, mailet Onfone for at få mine penge tilbage i banken og hvis ikke de snart (ved ugens ende) løser det problem med sms takseringen, så er jeg smuttet.

# 42

Simpelthen alt for dårligt, ingen service, mærkelige faktureringer, regninger. Kunde service eksisterer slet ikke! Hold Jer væk!

# 41

Hos Onfone får du en bedre oplevelse.

Ja det skal jeg da love for man får.

Jeg rejser en del til udlandet, så derfor har jeg et taletidskort, når jeg er der. Så jeg på den måde kan have kontrol over forbruget.

Jeg var osse afsted på en udlands tur, med taletidskort.

Jeg får et par smser om at jeg skal tanke op på telefonen, hvilke jeg da osse gør.

Men da jeg kommer hjem, får jeg en sms om at jeg har et underskud på 1880 kr. Hvordan F..... kan man det på et taletidskort? og hvordan kan man få et underskud på 1880, når der ikke er ringet til nogen. Jeg sender kun sms fra udlandet.

Jeg er nu spændt på om de sender mig til inkasso på det. Jeg har aldrig hørt om at man kan få en regning på taletidskort.

Så hold jer langt væk fra dem.

# 40

Har haft IP telefon ca. 2 år ved Onfone og det virker bare. Flere venner har også Onfone. Kun en havde lidt start vanskeligheder ellers er alle tilfredse med Onfone.

# 39

Min telefonlinje har ikke virket i snart 2 år, da Onfones såkaldte kundeservice ikke kan hjælpe mig med at få min gamle boks til at virke, men de lover hele tiden at sende en ny, det sker så bare ikke. Status lige nu er at jeg har stoppet min betaling og de har sendt mig til inkasso. Meld jer ind i min gruppe på facebook som hedder "Hold jer væk fra Onfone" og lad os kæmpe sammen mod Onfone. Planen er at samle så mange så muligt som har problemer med onfone og derefter kontakte forbrugerprogrammet Basta på TV2 og landets største aviser, så vi kan få vores penge tilbage.

# 38
# 37

Har været kunde hos Onfone i et par måneder vedr. mobiltelefoni og et par dage vedr. mobilt bredbånd.

Har aldrig haft bredbåndet igang, allerede inden jeg modtog modem og simkort opstod nogle underlige faktureringer på min konto.

Jeg ville straks afmelde automatisk optankning da jeg blev noget betænkelig.

Det var ikke muligt at afmelde - jo rent visuelt er der mulighed - men i praksis sker der intet som helst.

Valgte så at opsige bredbåndet online - straks efter fremstod yderligere nogle ændringer i faktureringen?

Jeg har valgt at bestille nyt Dankort med nyt kortnummer da jeg er meget utryg ved de mystiske faktureringer kombineret med at jeg intet svar får ved henvendelse.

Yderligere ser jeg så at Onfone er blevet en del af Telenor´s koncept og at de nu anvender Telenor's mildest talt elendige net, hvilket bekræfter at jeg bør afmelde alle mine produkter hos Onfone, da Telenor's net er totalt uanvendeligt hvor jeg bruger telefoner og bredbånd.

# 36

Forsøgte at opsige mit Onfone abon. i august 2009.

De kunne ikke finde mig? Men trækker for 2 numre på min konto hver måned.

Har nu igen sendt dem en opsigelse, hvor jeg oplyser dem om, at jeg stopper betalinger uanset om jeg hører fra dem eller ej. Vil i givet fald bruge min mailkorrespondance som bevis på min opsigelse. Jeg lavede oprindelig et "onefone" abonnement, men den hjemmeside eksisterer ikke mere, og der henvises til Onfone.

# 35

Efter at have ventet i næsten syv uger på at få overført min fastnet forbindelse og endnu ikke fået den, er jeg særdeles utilfreds. Om OnFone har forstand på ekstern kommunikation ved jeg ikke, for øjeblikket er jeg ikke i stand til at bedømme det; men intern kommunikation har de i hvert fald ikke forstand på: Medarbejderne i kundeservice er venlige; men de fleste er absolut ikke kompetente, og der er ingen kommunikation omkring et konkret sag, og forsendelsen af modems er åbenbart indstillet på at sabotere virksomheden.

# 34

Super produkt. Har kørt med Onfone mobil i 1 månedstid nu. Kundeservicen er også super. De svarer på mails et par timer efter man har sendt dem. Kan kun anbefale Onfone.

# 33

Deres gebyrpolitik er mildest talt grov (husk at læse alt det med småt) og deres kundeservice er ukyndig.

# 32
# 31
# 30

Den dårligste ip telefon overhovedet, har ikke kunnet ringe og mit internet, røg hvergang jeg satte min telefon til.

Også dårlig betjening, fik at vide jeg kunne sende min Zyxel boks til dem så ville de se om de kunne få den til at virke, derefter kunne de så sende den til mig igen.. Ikke noget med at låne en anden under reperationen.. Nej nej, det virker bare ikke.

# 29

Den dårligste og utroværdige service, fra nofone. Slette mit telefonnummer uden varsel efter overtagelse af telefin.

# 28

Dårlig ip-telefoni.
Vi har ikke været i forbindelse med omverdenen med vores telefon siden 10. juni, bortset fra et par dejlige dage i juli.

Har været kunde hos Telefin i lang tid, men i starten af juni overtog Onfone selskabet og lige siden har telefonen ikke fungeret.

Kundeservicen må betegnes som ringe.

Får tit ikke svar på mails.

# 27

I forbindelse med overtagelsen af Telefin, er der stort set ikke noget der virker. OnFone kan ikke håndtere flere linier på samme nr, man kan kun ringe ud og ikke ind (de siger at det er Cybercity's skyld). Når man ringer oplever jeg tit at blive afbrudt midt i en samtale. OnFone tager en opkaldsafgift på 20 øre, hos Telefin var der ingen opkaldsafgift. Det holder de fast i, selvom OnFone lover i et velkomstbrev, at alt vil være som hos Telefin, bare bedre. Gab!

# 26

Har ikke haft telefon siden de overtog Telefin. Det de så pænt lovede da de købte Telefin har de ikke villet holde hos Telefin 2 sip nummer OnFone har slettet det ene Telefin 20 Kr pr. måned OnFone har hævet 2 gange 20 Kr.

Selv om telefonen ikke virker, hold jer langt væk fra OnFone.

# 25

Svartider på service er pt 6 dage og det der står i svaret er at de måske svare om 2 dage

# 24

Det virker fint, bæreline fra TDC, samt 4 mobiltelefoner.

# 23

Jeg er fantastisk godt tilfreds med on-fone. Har haft dem siden slutningen af 2007. Det er flinke folk at snakke med når der har været et enkelt spørgsmål.

# 22

Jeg må desværre revidere min positive opfattelse af OnFone [se bedømmelse #14]. Jeg er lidt træt af dem, jeg har haft mange udfald på min telefon og hver gang kommer der en eller anden forklaring om at der skal åbnes for nogle "porte".

Det har jeg så efterfølgende selv måtte finde ud af hvad er. Jeg er spændt på om det virker. Hvis jeg kunne få mit nr med ville jeg skifte til et andet selskab.

# 21
# 20

Dårlig service og dækning. Uigennemskuelige tal på regningen.

# 19
# 18

Jeg tilmeldte mig Onfone i januar 2009, men nummerportering fungerer først fra sidst i februar. Ikke desto mindre opkræver Onfone abonnementsbetaling fra januar, fra det øjeblik man tilmelder sig. Trods gentagne løfter fra adskillige medarbejdere i kundeservice om at bringe det iorden, har jeg til dato ikke fået refunderet den opkrævede uberettigede abonnementsbetaling. Udstyret fungerer nu efter en del startvanskeligheder, bortset fra de dertil knyttede ekstraservices. Det er så fint i annoncen, men fungerer ikke og her er samme manglende villighed/viden til at rette problemerne. Jo medarbejderne er skam meget søde i deres kontakt med en - men der sker ikke noget - andet end en masse tomme løfter. Telefoni der delvis virker.

# 17

Onfone er ok. Jeg har haft det et års tid nu og det kører helt fint. Du skal være klar over at du skal kunne lidt med opsætning mm. hvis du f.eks. har en trådløs rourter, det er ikke bare at sætte stik i og så tro det virker. De er en fin lyd og jeg har forlængst droppet fastnet. Porteringe foregik også fint.

# 16

Vi returnerede udstyret for over et år siden. Vi har aldrig hørt noget fra Onfone siden da - altså lige indtil december 2008, hvor vi får brev fra et incassofirma med besked om at betale 2.618 kr inden 10 dage. Ikke nogen besked om, hvad beløbet dækker eller noget. Vi henvender os til incassofirmaet og spørger hvad det dækker. De kontakter Onfone - og har stadig d.d. intet hørt fra Onfone. Så ikke engang dem der skal indrive penge til dem gider de svarer. Kunne vi give -100 point så skulle de tilfalde Onfone.

# 15

Karakteren burde snarere være -10. Servicen er ekstrem ringe. Jeg har sendt mindst 5 klager via deres kontakformular, men alle forbliver ubesvaret. Jeg har opsagt abonnementet, og så kom problemerne. Telefonen har ikke virket i en uge. Samtidig reagerer de ikke på mit nye teleselskabs prteringsfuldmagt. Havde jeg dog bare læst andres bedømmelser inden valget faldt på onfone, hvis slogan rettere burde være: Telefoni, der ikke virker.

# 14

OnFone fungerer fint teknisk og jeg har indtil idag kun haft få og små problemer med installationen, der altså har kørt godt i 6 mdr. Dog er jeg utilfreds med at man ikke kan betale via BS, men kun via kreditkort. Det synes jeg er virkelig sært!

Jeg kan ikke genkende det billede af OnFone som noget der ikke virker og som man ikke kan få fat i.

# 13

Er foreløbig godt tilfreds med overgang til On-Fone. Havde lidt problemer med instalering, men fik god hjælp fra On-Fone. Har også svaret hurtigt tilbage på spørgsmål.

# 12

Har ikke fået svar fra Onfone på trods af flere mails til dem via deres hjemmeside og har ikke fået deres telefoni til at virke.

# 11

Har lige fåer porteret mit gamle fastnetnr. over og fået koblet husets interne telefonnet sammen med boksen fra Onfone. Det virker perfekt med god lyd og det hele :-)

Onfones servicetelefon udmærker sig ved, at de faktisk tager telefonen og at medarbejderne er i stand til at hjælpe.

Porteringen er forløbet nogenlunde smertefrit - eneste problem har været, at mit gamle teleselskab har været meget langsomme til at frigive mit nr.

# 10
# 9

Er der i det hele taget nogen, der har fået pengene retur fra OnFone?

Jeg returnerede udstyret midt i august 2008, og har i mellemtide intet hørt fra dem. Tværtimod har de trukket kr. 67.- for abonnement.

Det kunne være en sag for "Kontant" eller lignende udsendelse.

# 8

Jeg vil bare sige, at jeg har haft stor succes med OnFone. Jeg har i hvertfald slet ikke haft problemer med, at komme igennem til deres kundeservice. Synes faktisk deres medarbejdere er rigtig flinke:)

Tre ord fra mig: God service, gode priser og et godt produkt:)

kan varmt anbefales fra mig.

# 7

Brugt i 3 dage, men fandt kvaliteten lidt for dårlig. Bruger nu Fonet og Musimi. Lad være med at prøve OnFone. Det er nærmest umuligt at få sine penge tilbage. Jeg venter stadig på 3. måned. Kommunikation med dem, er ren molbo, hvor man kun kan skrive via deres kontaktformular. Den seneste ansatte supportmedarbejder aner ikke hvad den foregående har gjort eller sagt.

# 6

Jeg har haft OnFone i godt et halvt år, og er fuld tilfreds med deres telefoni. Min kæreste har også lige fået OnFone, så vi ringer 100% gratis med hinanden. Mine forældre er også på vej. Synes deres telefoni er rigtig godt, og kundeservicen er rigtig flink og hjælpsom. Jeg kan da kun sige positive ting om OnFone.

MVH
Marlene

# 5

Jeg tilmeldte min OnFone onsdag formiddag via nettet, og allerede fredag ankom udstyret.

Onsdag eftermiddag var jeg kommet på et par spørgsmål, som jeg stillede pr. Email. Svarene kom torsdag.

Jeg har en router, så jeg slukkede for den fredag aften for at få ny IP-opsætning, og lørdag morgen tilsluttede jeg boksen fra OnFone. Det virkede umiddelbart.

Lydkvaliteten kan vi ikke udsætte noget på, og jeg er yderst tilfreds med min personlige hjemmeside.

Indtil videre udelukkende positivt, så måske er OnFone ved at få tilpasset sig deres fremgang?

Jeg har stadig min fastnet-telefon hos Tele2, fordi jeg vil give det her en chance; men den er nok på vej ud...

# 4

Jeg har da haft en god oplevelse med OnFone. Deres telefoni virker perfekt, og det er jo rigtig billigt - så jeg er da glad for OnFone. Har da også anbefalet det til min søster og en af mine venner og de er da også tilfredse.

# 3

Onfone skal i holde jer langt fra.

Jeg vil advare mod alle om der har tænkt sig at være kunde hos onfone.

1. De er verdensmestre i kundebetjening , siger de på deres hjemmeside. Men du kan næppe komme igennem. Enten tager det en time ellers kan du slet ikke få kontakt.

2. Du vil få trukket abonnements gebyret hver måned til tiden , men dem får du intet for.

3. Enten får du ikke din pakke , ellers vil din ip-telefoni ikke vil virke. Jeg kender flere personligt der har haft samme problem.

4. Jeg har prøvet at overføre mit eksisternde nummer til onfone. det kunne det ikke finde ud af i 6 mnd .

5. Efter en lang kamp , aftalte vi at jeg sendte udstyret tilbage og fik mine penge tilbage.

6. Udstyret er sendt , der er nu gået 1 måned , jeg har aldrig fået mine penge.

7. De tager ikke telefonen når man ringer til kundeservice. Ellers bliver den videre stillet til en der ikke kan tage telefonen . og man kan heller ikke ligge en telefonsvar fordi telefon svarern af helt fyldt med sure kunder.

mit råd er : HOLD JER LANGT FRA ONFONE , FORDI MAN FÅR INTET FOR PENGENE

# 2

Jeg har sendt min opsigelse af mit abonnement til Onfone og bliver stadig afkrævet penge for abonnementet og jeg modtager ikke nogle klare svar fra dem om jeg nu kan betragte mit abonnement opsagt, det virker som om de bare trække tiden for at malke mig for abonnement. kan absolut ikke anbefales herfra lydkvaliteten er så ringe at samtalerne må afbrydes.

# 1

Ja håbløs er ordet

Jeg sendte en pakke retur til Onfone for over en måned siden

og skulle have 479 kr retur men siden har jeg ikke hørt noget fra dem

har skrevet flere mail men ingen svar

jeg syntes det er meget dårlig ikke at svare

Onfone
69101010

Om Onfone

I 2013 blev Onfone overtaget af YouSee.

Denne side indeholder informationer om Onfone. Onfone tilhører kategorien teleselskaber, som indeholder vurderinger og bedømmelser af mange andre teleselskaber.

Onfone er bedømt 168 gange. Der er 166 nummererede bedømmelser, og 2 underbedømmelse, som ikke er nummereret. 159 er med beskrivelse. Brugernes gennemsnit er 3.9, og det vejede gennemsnit er 3.9 ud af 10. Der vejes ifht. antallet af bedømmelser.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.