Gerd T.

#4
Gerd T.
4 bedømmelser
25.07.2018

et iTselskab som kun sender regninger uden dokumentation for regningen og som ikke lever det de lover

alt kommunikation forga via mails with no reply og ventetiden ved opkald til kundeservice er uakseptabel lang

#3
Gerd T.
4 bedømmelser
23.07.2018

har gode erfaringer med NT efter 15 ar i regionen

+ abningstiderne er naesten optimale

og servicen fint hvis man rammer de rette tidspunkter(undga myldretider)

#2
Gerd T.
4 bedømmelser
19.06.2018

bortset at de roamer via TDC virker det fint hvis du skal bruge data skal du ringe til UK

#1
Gerd T.
4 bedømmelser
19.06.2018

jeg valgte oister i juni 17 og har fortrudt det meget

jeg oplevede mange ubehagelige regninger og manglende services

-meget begraenset servicetider og hvis mitoister ikke giver dig svar

so skal man vente i langtid <30 minuter som du skal betale for

internet virker ikke rigtig i udkanten af Aalborg og du skal roame til 3

automatisk betaling kan ikke anbefales fordi de traekker bare pengene op til flere 100kr

da jeg var vaek i vinteren ville jeg annulere mit abonnement via customerservice

men jeg skulle betale 6 maneder 109kr aligevel!

da jeg kom tilbage viste det sig at de nye aftaler var billigere men jeg kunne ikke aendre det uden omkostninger? jeg fand et anden hos Telmore med god internet(TDC) for 20kr mere

men med 600min EU samtale SMS og 6 GB roaming af de 30GB

overförslen af mit nummer var lige so vnskelig som finde forbrug hos mit Oister

jeg köbte mig et Lycamobil abonnement og brugte ikke oister mere i ventetiden men nu viser det sig

at Oister ville har !079kr for Roamingudgifter for at ringe i 15min til Sri lanka

facit:oister vil bare maelke dig fordi 3 har faet mit nummer i baggrunden

pas pa med deres afregninger