David Zivanovic

60 år, Glostrup

#5
David Zivanovic
5 bedømmelser
22.10.2015

God og hurtig service når de skal kontaktes telefonisk. Meget gode priser når du befinder dig i udlandet samt dækning. Kan varmt anbefales.

#4
David Zivanovic
5 bedømmelser
06.12.2012
1,0/10 1,0/10 1,0/10

HOLD JER LAAAANGT VÆK FRA DENNE "SMED".

[..] har brændt mig af 2 dage i træk, velvidende om at jeg har gået en laaang tur fra min løsdrift, og ned til stalden, med 2 heste, i minus grader og sne. (mindst 10-15 min. gang, hver vej, i minus 9 grader, med 2 heste.) [..] lod mig stå i en kold stald fra helt tidlig morgen, til sen eftermiddag. Måtte vende hjem med hestene igen. Deres tålmodighed var fuldstændig opbrugt, efter flere timers udskyden. [..] ignorerede mit opkald, men så snart min far ringede til [..], fra et nummer, som [..] ikke kendte. (Altså mit fars nummer.), så tog [..] telefonen. Det viser at [..] "stikker af" fra sine "problemer". [..] sagde til min far, at [..] var i banken og ville være der om 25 minutter. Men [..] kom aldrig. [..] sendte mig en sms efter 2 timer, og skrev at [..] alligevel ikke kunne komme. Så først var [..] flere timer forsinket, derefter lovede [..] at komme indenfor 25 min. Men kom som sagt aldrig. Mine heste og jeg stod hele dagen, på staldgangen og ventede på denne smed som aldrig dukkede op. Mine heste ville bare hjem, til sidst. [..] turde ikke en gang at ringe til mig, [..], istedet sendte [..] mig en besked, efter flere timers forsinkelse, hvori der stod, at [..] alligevel ikke kunne komme. [..] vidste at jeg havde en syg hund hjemme, som lige havde fået konstateret meningitis og brok i hjernen, og jeg var forsinket med hendes medicin, eftersom at [..] holdte mig henne i timevis, for anden dag i træk. Da jeg modtog [..] besked, ringede jeg [..] op, men [..] ignorerede mit opkald. Så jeg måtte vende hjem, med to heste, som var mega ivrige for at komme hjem.

#3
David Zivanovic
5 bedømmelser
09.04.2012

Dårlig samarbejde og hold jer væk fra dem.

Jeg har hjemmeside www.dbf-gulvservice.dk hos skandiaweb og blev desværre nød til at sige den op efter mange år, da den kører meget dårligt og man skal vente længe før den åbner. Jeg har klaget over det i flere mdr. men uden held. Fem af dæres medarbejde gav mig ret i at den åbner langsomt, jeg måtte vente op til flere minuter før der sker noget. De påstod at de har gjordt noget ved det hver gang men uden held. Hvis jeg skulle snakke med den medarbejder som jeg talte med sidst vdr. dette var medarbejder til enten; frokost, syg, stoppede, ferie eller taler med kunder, og han vil forsøge at hjælpe mig med at løse problemet og at de vil give medarbejde besked som jeg talte med sidst om at ringe tilbage men de ringer ALDRIG. Det har jeg oplevet med 6 af deres medarbejder. Der jeg ber om koderne for at flytte min hjemme side til en anden server kan jeg ikke få det, for det er dem der ejer min hjemmeside selvom jeg har betalt for den tusindvis af kroner for design og alt andet. Jeg har lavet ca. 690 links på min hjemmme side, det tog mig ca. 1000 timer og det kan jeg ikke tage med, og skal starte forfra?. Alle andre hjemmeside udbyder kan ikke forstå at man ikke kan tage sin hjemmeside med hvis man er utilfreds. Vdr. SEO betalte jeg kr. 15000,- + moms jeg klagede over dårlig placering, men de siger at min hjemmeside er meget dårligt og de kan ikke gøre noget ved det og at jeg igen skal betale for ny hjemmeside hvis de skal gøre noget ved SEO. Jeg lavede SEO for ca 6 mdr. siden på dette tidspunkt lovede de guld og grønne skove, det skulle de have sagt før man tegner et abonnement.

Skandiaweb A/S er meget fræk!

Efter ca. 45 min jeg anmelder dem hos Trustpilot ringer [de] til mig og igen lover guld og grønne skove og lover, at i løbet af dagen skal de nok ordne min hjemmeside sådan så den kommer op og fungerer igen, og spørger hvad skal de gøre for, at jeg sletter anmeldelsen. Jeg sagde, at jeg ikke vil trække min anmeldelse tilbage og derfor stadig gad de ikke gøre noget ved, at min hjemmeside kom til, at fungere rigtigt. MEN ca. 10 dage efter kontakter de Trustpilot og forsøger, at slette anmeldelse og siger til dem, at de intet kender til mig som kunde. Der kan man se hvor meget de lyver og snyder. De sender mig yderligere regning på noget, som de aldrig udførte samt rykker og samtidig går de rund og påstår, at de ikke kender noget til mit firma? Og på min hjemmeside www.dbf-gulvdervice.dk kan man i bunden se, at hjemmeside er leveret af Skandiaweb A/S. Mystisk!

#2
David Zivanovic
5 bedømmelser
11.01.2011

[..] Jeg fik lavet min hjemmeside og forudbetalt til SEO-business abonnement som koster ca. kr. 10.000,00 om året + hjemmeside (ca. kr. 8.000,00) og abonnement (ca. kr. 4500,00). I to år gjorde de intet. Hver gang jeg ringede til dem fik jeg, at vide, at de ikke havde tid nok eller den medarbejder, som har sagen, er stoppet hos dem (og dem var der 4 af) og derfor gjorde de ikke noget ved min hjemmeside. Jeg sagde mit abonnement til sidst op men kunne ikke få mine penge retur. For god ordens skyld vil jeg påpege, at de lovede mig guld og grønne skove, før jeg gik med til, at tegne abonnementet.

#1
David Zivanovic
5 bedømmelser
02.02.2010

Vi fik klippet vores hund hos Vestvoldens Hundesalon i Rødovre, fredag den 2.01.10. Frisøren fik stukket vores hund i tungen med en saks under selve klipningen, det var så alvorligt, at hun var nød til, at ringe til dyrlægen. Klipningen er heller ikke blevet pæn, total uens over det hele, man skulle tro, at det var en nybegynder, som har klippet den. Den får heller ikke klippet sine negle og da vi betaler og spørger om en kvittering på 500 kr. som hun forlanger for klipningen, får vi et "nej" og som undskyldning bruger hun det, at hun ingen regningsblok har. Heller ikke en underskrift på, at vi har betalt, er hun så meget for!

Vi vil på det kraftigste anbefale folk, at holde sig langt væk fra Vestvoldens Hundesalon i Rødovre for ikke, at udsætte sine kæledyr for det, vores har været udsat for.

Gordana og David Zivanovic

Glostrup