Christina S.

#2
Christina S.
2 bedømmelser
25.08.2016

Jeg har værre bredbånd kunde hos dem i 4 år, men i april miste det mig som kunde. Jeg blev virke træt af deres kundeservice og deres ligegyldighed overfor deres kunder. Jeg har op til flere gange værre i kontakt med dem fordi jeg ikke forbinde. Først er jeg altid blev mødt af en sur medarbejdere der har lyd som om af de var træt af jeg ringe. Det værste er at i den sidste uge før jeg opsige det påstået de havde løs det (jeg havde stadvæk ikke forbindes) og efter flere måned forsøg på af få dem til af få det til af virke ringe jeg og opsige det. Da jeg pænt spøg medarbejdere da han sige jeg skulle sende udstyr til om det sendt mig en kasse så jeg kunne sende det til dem var svar mange Nej vi sender ikke noget. Så måtte køre helt til Næstved fra Falster for at afleveres den til dem de gide ikke gang gøre noget for at få deres udstyr tilbage 😡

#1
Christina S.
2 bedømmelser
25.08.2016
3

Top kundeservice Jeg har opleve en kundeservice hos 3 som jeg ikke har opleve hos de selvskaber jeg ellers har værre bredbånd kunde hos. Efter 2 år som mobil kunde hos 3 beslutte jeg mig for at blev bredbånd kunde hos dem også. Den 7 juni i år jeg bestille jeg så bredbånd hos dem det viste sig dog at forbindes ikke virke optimalt og efter 2 måneder hvor jeg selv havde forsøgt af løs problem ved af flytte ruter rundt i min lejlighed dog ude held. Forbindelsen var stadvæk mange lav eller også var der ikke nogle forbindes. Skriv jeg til kundeservice som skriv af de genre vil følge min forbindese et par dage for at se om de kunne afhjælpe. Jeg modtog efter et par dage en mail fra dem som overraske mig noget de kunne godt se forbindese ikke virke som de havde forvent det skulle og derfor vil de lad mig komme ud af min binde allerede nu ude afregne for de sidste 4 måneder. Jeg må værre ærlig og sige jeg ikke havde forvent det jeg havde minimum regne med af jeg skulle betal for at kom ud af bindening før tid 😊