Birgitte Sørensen

#3
Birgitte Sørensen
3 bedømmelser
29.01.2009
 

Meget meget meget dårlig service...... Har prøvet at få min fastnet telefon fra tdc til yousee.. Jeg riger til yousee for at høre hvornår vores telefon er på deres net, jeg får afvide at jeg nu er kunde hos yousee og at jeg er på deres net nu, men at jeg selv skal ringe til tdc og opsige mit abonnement, hvilket jeg stillede mig meget undrende overfor, for vi havde jo fået afvide at yousee ville afmelde tdc, nå men jeg ringer så til tdc men får afvide af tdc, at hvis de lukker for telefonen, har vi ikke nogen telefonforbindelse for vi er ikke tilmeldt hos yousee!! jeg ringer igen til yousee og der får jeg en anden medarbejder, som fortæller at jeg slet ikke er tilmeldt... hvad fanden sker der for dem!!! Og der er altid problemer både med kabel tv, net og telefon.. Det er sku ik besværet værd.. Så nu er i ADVARET, HOLD JER VÆK!

#2
Birgitte Sørensen
3 bedømmelser
29.01.2009
3
 

Ringe service, for høje regninger, det den ene medarbejder siger, modsiger den næste medarbejder du snakker med... Sendte stadig regninger 4 mdr. efter at jeg havde skiftet selskab. ADVARSEL!!! HOLD JER FRA DETTE FIRMA

#1
Birgitte Sørensen
3 bedømmelser
29.01.2009

Hele min familie er kunde hos telmore, og har været det igennem mange år... Medarbejderne er altid søde og rare, dygtige og meget hurtige til at betjene deres kunder. Bestiller du udenlandsk telefoni, fri sms eller meget andet, står der at det kan tage op til 24 timer, før det virker på din telefon. Men nej, det virker sku altid med det samme.... Det er genialt og bare rigtigt fedt! Hilsen de meget tilfredse kunder