Allan Ravn

#2
Allan Ravn
2 bedømmelser
26.10.2010

Vi skulle flyve fra Kreta til Billund den 01-10-2010 med afgang fra Kreta 20.20. Vi fik besked i bussen på vej til lufthavnen at flyet var ca. en time forsinket fra Danmark. Det har vi været udefor før. Værre gik det da vi havde checket ind og ventet i to timer fik vi beskeden at flyet skulle mellemlande på Cypern 1000 km i den forkerte retning, men håbede på at det måtte være en fejl. Da vi kom ombord på flyveren kl. 22 var det ganske rigtigt vi skulle mellemlande på Cypern fordi de manglede 2 stk. personale på flyet i Cypern. Det resulterede i 1 time og 10 min ekstra flyvning + 30 min i lufthavnen inden vi kom i luften igen. Piloten var mega træls at høre på han blev ved med at fortælle om flyet og alt muligt og vi fik flyvturen gratis. Det var trods alt ret sent og vi var trætte. Vi fik ingenting fra Primera i kompensation hverken vådt eller tørt. En dreng var tørstig på flyvturen fra Kreta til Cypern, men måtte af personalet ikke få noget, da der på denne tur ingen service var.

Det hele endte med at vi landede kl. 04:00 i Billund 5 timer forsinket og ringe service, dårlig håndtering af situationen og ikke mindst utrolig dårlig planlægning af Primera, da de vidste de ville blive forsinket idet de jo havde ekstra personale med fra Danmark. Vi får først besked i lufthavnen. Vi var trætte og kunne faktisk ikke overkomme at køre hjem fra Billund. Jeg synes det dybt uansvarligt af Primera.

#1
Allan Ravn
2 bedømmelser
19.02.2010

Vi havde to krav da vi købte en rejse med Århus Charter til Tenerife Jardin Caleta. Det ene krav var havudsigt det andet krav var at vi kunne spise morgenmad og aftensmad på hotellet, da vi havde vores søn med på 1 år. Det var stort set umuligt at spise aftensmad på hotellet pga. overbooking eller dårlige faciliteter. Et problem der havde været tidligere år, som vi havde hørt fra tidligere gæster. Århus Charter valgte ikke at nævne noget om dette selvom vi spurgte ind til dette. Endvidere kunne vi først spise aftensmad fra Kl. 20-21.30 temmeligt sent for en dreng på et år. De burde have oplyst om dette, såvel når de oplyser om de positive ting. Det var ærgeligt og de har ikke til hensigt at ændre på dette. Mit råd er derfor rejs med Suntours eller Bravotours der har vi aldrig oplevet disse problemer og er generelt billigere.