Post og fragtfirma
Bor i gilleleje hovedgade 23 3250. Nummeret eksisterer ikke ifl jeres irriterende hjemme side og den acceptere ikke at jeg selv taster husnummer 23 ind. Iflg jeres hjemmeside er er ingen højere husnumre end 6a-b, men der er adskillege flre husnumre. Meget irriterende når nu i har overladt alt forarbejde til kunden.
Jeg køber for 60 kr fragt med kvittering til en vigtig pakke til Holte fra Esbjerg. Min gamle mor skulle bruge indholdet hurtigt med special medicin . 2 hverdage fra mandag altså ankomst tirsdag hos min bror i Holte, der skulle fragte videre. Fredag eftermiddag var den ikke kommet og blev efterlyst. Den lå på depot i Tåstrup, og der kunne han selv hente den. Eller også kunne den komme mandag, da de ikke kører i weekenden. Der blev IKKE lagt seddel i postkassen, så de kunne hente pakken i nærheden. I kiosken bad de ikke om mobilnr eller mail,så man havde ingen kontaktinfo. Hvorfor i alverden lægger chaufføren ikke en seddel?????????? Det er nemt, men er det sløseri eller dårlig service. Det er en ommer og jeg beder om en gratis Firsendelse næste gang. Øv . De får en chance til. Har brugt gls til at modtage pakker ved, og det virker. Har før sendt uden problemer......men lige netop denne vigtige pakke blev væk uden info og reaktion om at genlevere fluks og ikke sende til depot og bede folk selv hente. Dårligt........postnord ville have været hurtigere!!!!!!
Jeg sender en brevpakke på ca. 300 gram, som har mål til en LILLE brevpakke. PRISEN er 60,-kr... Den skal fra Rønne til Amager og efter 3 dage ringer kunden til mig for at høre hvor den bliver af. Jeg giver ham nummeret på pakken til track and trace og der kan vi se at den er forsøgt afleveret men der var ingen hjemme, men at chauføren har lagt en seddel. 7 dage er nu gået ingen pakke er afleveret, ingen seddel i postkassen og efter 17 minutter i kø på tlf. får jeg en sød pige der beklager og pakken kan hentes på AMAGERBROGADE..... det var sidste gang jeg sendte noget med GLS.
Jeg kommer hjem samme dag som pakken skulle være leveret ifølge deres trakId, står der intet ved min hoveddør. Jeg skriver så inde på boligkompleksets facadebookside, om nogen har set pakken - men ingen har set den. Jeg kontakter så GLS og får at vide at pakken er leveret og jeg bliver nødt til at kontakte Nemprint (pakken er nemlig en rapport/portfolie). Men de kan jo bevise at pakken er sendt. Så jeg kontakter igen de folk på min svalegang, denne gang ved at banke på og spørge om folk har set en pakke ved min hoveddør, men ingen har set en pakke. Pakken kan umuligt være stjålet, da den er ubrugelig for andre end mig (det er jo personligt print), dernæst har ingen set at der har stået en pakke på noget tidspunkt af dagen, men alligevel frataget GLS sig alt ansvar og vælger at tro deres chauffør istedet for kunden... jeg bruger aldrig det firma igen... rapporterne havde kostet over 500kr og det tab står jeg nu selv med, fordi deres chauffør har lavet en fejl. Jeg er så skuffet og firmaet har bare lukket for sagen nu.
Extrem dårlig service.
2 gange i træk. Har de haft store problemer m leveringen af pakken.
Udover de bare smidder en seddel i postkassen uden at checke om der er nogen hjemme.
Den her gang har min pakke ligt 4 dage i deres terminal uden at bevæge sig overhovedet.
Eneste svar v mit opkald var de ville se på sagen.
Det er sidste gang jeg nogensinder bruger dem. De leverer langtfra hvad man betaler for
Begge forsendelser smadret! Yder ikke erstatning.
2 separate kasser á 6 flasker alkohol blev sendt uafhængigt af hinanden. Alle flasker var pakket ind i plastik, og kassen var forsynet med plastic i bunden og i siderne. Derudover er begge kasser forstærket med gaffatape i top og bund.
Resultatet er nu at begge forsendelser, uafhængigt af hinanden er smadret. Glasset er ekstremt tykt, og smadre ikke nemt. Da dette aldrig er sket med andre fragtfirma'er må jeg konkluderer, at deres fragtmænd har kastet med pakkerne i en grad, som ingen flasker/glas vil kunne overleve. GLS frasiger sig selvfølgelig al ansvar.
Ærgerlig oplevelse, og jeg kan derfor ikke anbefale at benytte GLS, hvis du skal have sendt skrøbelige artikler, eller generelt bare ting, som ikke skal gå i stykker undervejs i transporten.
Advarsel: GLS erstatter ikke når de laver transportskader!
Jeg har brugt GLS til at sende pakker fra min virksomhed til mine kunder, men er stoppet med at bruge dem, da de ikke VIL stå til ansvar for deres egne handlinger.
En kunde henvender sig til mig, da indholdet i hendes pakke er ødelagt. Jeg retter henvendelse til GLS, med fotodokumentation for den skadet vare. GLS efterspørger dokumentation for pakke og vare. Jeg sender pakkelabelsnummer og kundefaktura. Det er så bare ikke nok, for som GLS skriver, så står der jo i den 1831-ord, lange "generelle betingelser", at GLS kan forlange foto af emballagen. Min kunde har smidt emballagen ud, og det bliver jeg så holdt ansvarlig for. Min kunde har læst og kvitteret for mine handelsbetingelser, kan det med rette være rigtigt, at man som webshop, skal linke til GLS 1831-ord lange "generelle betingelser", før en kunde får lov til at købe vare?
Hvordan håndterer GLS så kundernes pakker ? Prøv at skriv "GLS kaster med pakker", på Google eller You Tube.
Min pakke blev indleveret til afhentning men jeg har aldrig set hverken seddel i postkasse eller mail - min pakke strander så på et pakkekontor i Taastrup og er derefter ikke set siden. Jeg opdager pludselig at jeg aldrig har modtaget pakken, kontakter først gls for at få hjælp - de kan ikke finde pakken, jeg skal skaffe afsendelseskoden fra den butik som har sendt pakken. Den får jeg så, kontakter gls igen - sorry, den er bortkommet, jeg skal kontakte afsender og kræve ny varer eller penge tilbage. Bliver lidt rystet, skriver tilbage - og i denne lange korrespondance bliver jeg kastet rundt mellem forskellige 'kunderådgivere' der dårligt nok gider at tage mig seriøst, skriver dårligt og usammenhængende tilbage til mig - jeg troede det var en joke, men nej jeg skal tilbage til butikken, så kan butikken bagefter kræve pengene fra gls, - som jeg er sikker på at butikken aldrig ville få. Aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt, det kommer ikke til at ske igen, hvis I skal bestille hos nogen som bruger gls, så ring til butik og få dem til at sende dig en besked så du har på fornemmelsen hvornår pakken skulle ankomme. Held og lykke, derude.
Varen bliver ikke leveret til min adr. Som betalt for.
Chauffør ringer åbenbart til mig.
Jeg høre ikke min tlf. Men er hjemme..Da jeg ikke tog min tlf ulejliger chaufførens sig ikke til at banke på døren.
Sender i stedet en SMS om jeg ikke er hjemme
Nu kan jeg selv hente pakken. Irriterende og useriøst.
Jeg havde bestilt en pakke fra Harald Nyborg, hvor jeg klart havde skrevet at: Pakken må stilles uden for døren hvis jeg ikke er hjemme.
Jeg kommer hjem og ser at der ligger en seddel om, at de forgæves har forsøgt at aflevere en pakke men, der var ingen hjemme.
Nu kan jeg hente pakken i en pakkeshop der ligger ca. 1,5 km fra Harald Nyborg og ligger ca. 3 km. fra hvor jeg bor.
Det er en pakke til 200kr og jeg har betalt 49kr for at få bragt den ud. Nu skal jeg så med bus som koster 16kr. og må så gå hjem med pakken da jeg ikke må have den med i bussen.
Det er desværre mere reglen en undtagelsen. Når jeg skal have leveret af GLS.
Det er det værste firma i mand minde! UHØFLIGE medarbejdere, BÅDE i kundeservice og i det "virkelige" liv - dvs. chaufførene. De 6 gange jeg nogensinde har fået leveret med GLS, er det gået galt HVER GANG! Jeg undgår kategorisk at handle med internetbutikker der bruger GLS! Pakker bliver væk! Afleveret til forkerte modtagere, som kvitterer for pakkerne. Chaufførerne taler så ringe dansk, at det er umuligt at kommunikere. Det er et rodefirma uden lige!
Min kæreste og jeg bestilte et møbel der vejede over 30kg, og kæresten tog dagen fri for at modtag varen. Det var først da chaufføren ankom at der blev fortalt at de ikke hjælper med at bære varer over 30kg op ad trapper (som er i og for sig forståeligt, men vi ville gerne have blevet informeret på forhånd). Varen kunne ikke stå og fylde hele opgangen og kæresten bad derfor chaufføren vente 2min mens hun hentede telefonen og ringede til mig for at høre hvad vi skulle gøre. Da hun kom tilbage var chaufføren kørt. Varen blev noteret som "nægtede modtaget". Min kæreste og jeg skal nu begge bruge en feriedag til at side og vente på at varen bliver leveret. Alternativt, skulle vi leje en vogn og selv hente varen. Begge scenarier ender med at koste os en del penge.
Da jeg ringede for at tale med kundeservice, prøvede de at tale med chaufføren for at høre om det var muligt at komme tilbage da jeg alligevel var taget hjem fra arbejde. Hertil fortalt kundeservice at chaufføren var irriteret på os og ville ikke køre tilbage samme dag.
Super dårlig oplevelse. Kan på ingen måde anbefale GLS.
GLS har mistet Vores pakke/udleveret den til en forkert person!
Vi har en kvittering på at GLS har udleveret Pakken til en helt anden person (en [..]) end den person som stod på Pakken (en [..]) - og det er IKKE på grund af en fuldmagt...
Men på trods af det - Så vil GLS ikke erstatte Pakkens Værdi - selvom Vi kan dokumentere, hvad der var i pakken - samt hvor meget det kostede.
Bruger ALDRIG det Firma igen.
Del dine oplevelser og erfaringer med GLS Denmark til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give GLS Denmark det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.