Zohair Azzouzi

København V

#3
Tandlægerne Enghave Plads 6
Zohair Azzouzi
16.05.2013
 

Kære Michael

Jeg vil som det første beklage det manglende prisoverslag på rodbehandlingen, som støder til midt i dit behandlingsforløb. Det betragter vi som en alvorlig fejl. Vi er altid meget omhyggelige med at udarbejde en behandlingsplan og et overslag, som vi foreligger vores patienter, inden vi påbegynder en behandling.

Den konkrete årsag til den høje pris i netop dit tilfælde er, at der var påkrævet en rodbehandling af seksårstanden i overkæben, som er den vanskeligste tand at rodbehandle. Du blev derfor henvist til vores rodbehandlingsspecialist, der har ekspertise i at rodbehandle med et såkaldt "endo-mikroskop". Herefter er der så opstået en fejl i klinikkens interne kommunikation.

At prisen dog ville være den samme eller højere hos andre tandlæger, er selvfølgelig ingen undskyldning for det manglende prisoverslag inden behandlingens start, og det beklager jeg.

Vi har taget din utilfredsstillende oplevelse til efterretning, og har efterfølgende udarbejdet tiltag i vores interne kommunikation for at undgå at dette gentager sig.

#2
Tandlægerne Enghave Plads 6
Zohair Azzouzi
11.10.2011
 

Da vi modtager et stigende antal henvendelser fra studerende, har vi nu indført studierabat på ALLE frie ydelser. Det vil sige, at du nu mod fremvisning af gyldigt studiekort, sparer 15% på alle ydelser uden overenskomst-fastsat pris. Du vil altså nu få 15% rabat på de fyldninger du nævner. Rabatten omfatter ligeledes bla. kroner, broer, bedøvelse, rodbehandling og fjernelse af tænder.

#1
Tandlægerne Enghave Plads 6
Zohair Azzouzi
31.08.2010
 

Jeg er ked af, hvis du har følt dig dårligt behandlet men vi har tidligere haft nogle negative erfaringer, hvor vores afdragsordninger er blevet udnyttet, således at vi ikke har fået betalt vores tilgodehavender. Derfor er vi meget påpasselige.

Men selvfølgelig kan du få delt regningen op i rater når du har været en trofast patient gennem længere tid.

Vi gør meget ud af, at alle føler sig godt behandlet, og det giver vores mange tilbagevendende patienter da heldigvis også udtryk for.

Der må desværre være sket en smutter, og det beklager jeg meget.

Hvis du ikke allerede har fundet en ny tandlæge, er du naturligvis velkommen til at komme tilbage og "teste" os igen..