Sanne Kristensen

#1
Sanne Kristensen
1 bedømmelse
08.08.2010

Jeg vil så lige tilføje min meget dårlige oplevelse, med [Happiimobil].

Mega dårlig kunde service. Jeg skriver til Happii, den 24-7, at jeg gerne vil skifte fra Bibob, (som jeg aldrig har haft dårlige oplevelser med, men jeg ønsker at skifte da Bibob ikke altid har dækning der hvor jeg er). Happii skulle have bedre dækning. d 31-7 får jeg en mail, med oplysninger om at mit nummer ville blive aktiv d 3-8. De "glemmer" åbenbart bare at sende et sim-kort til mig. Jeg kontakter kunde "service" d 3-8, da mit nummer er opsagt og inaktiv hos Bibob, Happii kunde-"service" siger til mig, det er afsendt, og det er Post Danmark, der er langsomme, det kommer nok i morgen. Men, nej nej, det kom heller ikke d 4-8. Jeg kontakter igen kunde-"service", men de pålægger igen Post Danmark skylden. D 5-8 modtager jeg det længe savnet sim-kort, brevet fra Happiimobil er dateret 4-8, (det brev som Happii i 2 dage, har [..] påstået, at det var Post Danmark, som var for langsommde til at levere). Fy for pokker Happii kunde-"service" i burde skamme jer, at tørre jeres fejl af på andre som. Men det sim-kort var bare inaktiv (men det er så om Happiimobil ikke også er inaktive). Jeg kontakter igeeen Happii, de lover at afsende et nyt sim-kort, som jeg modtager d 7-8. Hurra det er aktiv. Jeg vil så lige se min saldo på hjmmesiden, og opdager nu Happii f... trukket 50 kroner for et nyt sim-kort. Så er det min vudering er helt i bund, kunne den gå minus havde lagt på -10.