P. Franke

#1
P. Franke
1 bedømmelse
26.07.2013

Jeg kan simpelthen ikke advare nok i mod Call Me.

[..] Jeg indgik en aftale om et abonnement hos Call Me uden binding, såfremt de ikke havde dækning på min adresse. Der var ingen dækning i mit område og nummeret skulle derfor flyttes med det samme, det var den 11/3 2013 - så langt så godt. Derefter begyndte et rent helvede.

Call Me forhalede helt bevidst overførelsen af mit nr:

1) Først ændrede de sim kort nr. så det ikke kunne overflyttes, det tog 3-4 uger inden det var bragt i orden.

2) Omsider fastlagde de en ny overflytningsdato, men nu 1 mdr. ude i fremtiden. Jeg indklagede at nummeret skulle straksoverføres.

3) Før Call Me havde accepteret dette, var der pudsigt nok gået, ja næsten en måned.

4) Da dagen for overførelsen omsider oprindt, skete der ikke en pind! Men efter utallige rykkere til Call Me, bad de om en ny fuldmagt før de kunne foretage sig yderligere. Det tog i alt 2 uger.

5) Kære læser: spring tilbage til punkt 2 og gentag cyklus!

Efter 3,5 måned er endeligt sluppet ud [..]. Nu står der blot tilbage at diskutere en masse forkerte regninger, på forbrug og abonnement.

Jeg har aldrig tidlige bedømt virksomheder på nettet, men Call Me fortjener simpelthen ikke at andre forbrugere lokkes i deres fælde.