Ole Nielsen

#2
Ole Nielsen
2 bedømmelser
09.03.2023

Vi besøgte i dag deres restaurant for at nyde deres brunch, som var en stor skuffelse.

Da vi ankom var der ikke andre gæster dog kom der er par mere i den time vi tilbragte der.

Vi blev modtaget af en tjener som henviste os til et bord, vi bestilte mad og drikkevarer.

Min kone en rabarber saft og jeg en iste og en stempelkande kaffe.

Maden bestod af flere ting på tallerkenen og dertil var der brød og i det tilbud som vi havde købt skulle der være hjemmebagt brunsviger som vi havde set meget frem til, den var blevet erstattet af en meget tør vanilie kage som mest af alt virkede som om den var produceret af Dan cake, brødet som vi fik serveret var meget tørt og absolut ikke frisk, smøret smagte og havde konsistens som minarine, kaffen var lunken og meget tynd.

Temperaturen i restauranten var så lav at vi måtte tage vores jakker på undervejs, og vi sad i fed mad os da køkken og restaurant var ud i et vi stank frygteligt da vi gik derfra. Tjeneren kom på intet tidspunkt tilbage til for at følge op på vores tilfredshed eller om vi ønskede noget mere.

Alt i alt en Nul stjernet oplevelse.

#1
Ole Nielsen
2 bedømmelser
25.08.2010

Vi er 3 personer i vores hustand som alle skiftede over til Onfone i sommerferien. Vi valgte et Fast pris 5 timers abonnement til 149kr. pr. måned som så giver 5 timers fri tale, fri sms og mms. Der er meget dårlig dækning. Vores mms opsætninger kom bare aldrig til at virke skønt vi meget nøjsomt fulgte deres vejledning til opsætningen. Mindst 7 gange havde vi kontakt til deres såkaldte kundeservice ang. problemet, som nærmere burde hedde "kundeforringelse".

Hver gang fik jeg at besked om at de var ved at kigge på problemet, det har nu taget 2 måneder. Sidst jeg talte med dem sagde jeg at vi ikke længere gad vente på at de får det løst så vi har opsagt vores abonnementer hos dem og skiftet til et andet selskab, de var fuldstændig ligeglade.

Så vi kan kun anbefale at man holder sig langt væk fra Onfone.