Nicklas Johansen

#1
NJ
Nicklas Johansen
1 bedømmelse
25.10.2010

Jeg har været ved at handle bil der og er utrolig skuffet. Da samme dag jeg købte den fandt jeg ud af at den smed olie og det var meget olie. Heldigvis for mig er købeloven nu sådan at det betegnes som en skjult mangel. Og hvis [Joka Biler] bare havde taget bilen igen uden problemer ville jeg nok ikke synes så dårligt om dem, men at jeg skal sætte sådan en kamp i gang for det. Det dur bare ikke. [Joka Biler] har ingen kendskab til købeloven det er for dårligt.