Nete Pedersen
Jeg kan sagtens leve med ventetiden, men at være tvangsindlagt til musak og reklamer imens, er ubærligt. Jeg søger en udbyder, hvor man kan slå musakken fra, mens man venter. Det kan lade sig gøre i visse store firmaer, hører jeg.
Desuden har jeg nu ringet op 6 gange for at få fravalgt automatisk telefonsvarer når jeg samtaler, og får fat i medarbejdere som ikke gir rigtige oplysninger, fordi mit ønske måske har været specielt for dem. Ret hårdt, når jeg hver gang, har brugt al min tålmodighed på at trykke mig igennem mange muligheder samt musak, for at nå frem.
Jeg har haft tdc i 37 år, men jeg er på udkik efter en udbyder hvor jeg kan blive fri for musak, hvis det findes. Og hvis det gør, vil jeg gerne betale mere for den service.
Men det positive er at jeg ikke har indtryk af, at andre tele selskaber er særlig meget bedre, og da jeg synes de medarbejdere som tar telefonerne er flinke og ventetiden for det meste har været kort, blir jeg nok hængende indtil videre.