Majbritt Petersen

#1
Majbritt Petersen
1 bedømmelse
18.10.2010

Jeg var super glad for min nye cykel. Blev betjent med interesse og følte mig forstået. 5 dage senere punkterede den med et brag, da der manglede et fælgbånd. Dette blev dog udbedret. Cyklen har haft mange skavanker, som skulle udbedres ved 3 måneders eftersyn. Jeg har selvfølgelig talt med dem indimellem. 4 dage efter eftersynet kører cyklen ikke længere. Når man træder i pedalerne, trækkes hjulet ikke rundt. mens cyklen står urørt punkterer den igen. Da jeg henter min cykel er det igen til en regning. De står og griner af at jeg mener der er en købelov, der beskytter mig som forbruger og de må udbedre skader uden beregning.

Min konklussion er at Falkon Cykler er en pengemaskine, der formår at lave god service, når det går godt, men griner hele vejen til banken, når kunderne ønsker service, når de har solgt noget der ikke er optimalt.

-deres bemærkning var vi ses om 2 år i retten.