Karin Jensen

#1
Karin Jensen
1 bedømmelse
13.10.2009
TDC

Ualmindelig svære at komme igennem til. Man tvinges til at høre TDC's egne reklamer for fx tv-pakker, kundeundersøgelser mv. Skal gennem det ene trykknapvalg efter det andet - for tilsidst at havne i en kø - uden at vide hvor lang den er! Og med en forfærdelig musik-tvang oveni. Har derfor forsøgt at maile en fejlmelding af min tlf. som dør under samtaler. Dør sommetider 4-5 gange i træk. Jeg har forsøgt at få løst problemet siden 16.09.2009 - dvs. en hel måned. Har været i kontakt med en medarbejder, hvor telefonen også gik død midt i samtalen. Så ku' de da høre, at det var rigtigt. Men de har ikke løst problemet, og jeg kan pt. ikke komme i kontakt med dem. Har sendt en klage - og meddelt, at jeg vil opsige abonnementet, hvis ikke jeg hører fra dem, og det har de heller ikke reageret på. Har ellers været tilfreds kunde i 26 år hos TDC - men har nu mistet tålmodigheden.