Jens S.
Total uacceptabel og uprofessionel behandling hos Lægerne ved Botanisk Have
Jeg skriver for at klage over en stærkt grænseoverskridende og uacceptabel oplevelse, jeg netop har haft med en af jeres sygeplejerske udgav hun sig for(sekretær) mage til uacceptabel uprofessionel opførsel.
Jeg henvendte mig med et akut og alvorligt problem i fuldt udbrud, som er både fysisk smertefuldt og akut behandlingskrævende og havde brug for akut hjælp og vejledning. I stedet blev jeg mødt af en sekretær, som optrådte aggressivt, flabet, talte nedladende, afbrød mig gentagne gange og ikke på noget tidspunkt udviste forståelse for eller lyttede situationens alvor.
Hendes tone var irritabel, kortluntet, hård, afvisende og præget af en komplet mangel på respekt og professionalisme. Ubehagelig og dårlig oplevelse, efterladt uden den hjælp, jeg havde akut brug for.
Det er i mine øjne fuldstændig uacceptabelt, at man som patient i en så kritisk og sårbar tilstand bliver mødt med den slags attitude og behandling, særligt i et sundhedssystem, hvor tillid og tryghed burde være fundamentale værdier.
Jeg håber på at denne kritisable og uprofessionelle akut håndtering bliver taget alvorligt og behandlet seriøst internt. Den pågældende sygeplejerske bør efter min mening slet ikke være i kontakt med patienter, før der er taget hånd om hendes opførsel og evne til at vurdere akut situationer. Kritisk og alarmerende type.