Gunnar Geertsen
Vil lige tilslutte mig rosen til UnoTel, har haft mobil hos dem i 1/2 år. Kritikken af, at de ikke bombarderer os med tilbud, forstår jeg ikke. Det er for mig netop en af kvaliteterne, men det vigtigste er, at mine to abonnementer har været fuldstændig problemløse. Enkelt, velfungerende, forståeligt, billigt. Som mobilselskab giver jeg dem 10, jeg synes derimod, at deres hjemmeside hvad angår bredbånd er rodet og svær at forstå, men det er en anden sag.
TDC er absurd. Når jeg taler med en medarbejder tænker jeg tit, om det er et morsomt program i radioen, som er i gang med noget satire om TDC. Det tager normalt 10-15 minutter at komme igennen, medarbejderne er uvidende, hvilket de ikke vil indrømme, så de siger bare noget forkert, og det man aftaler, kan man ikke stole på. Pga deres akkordsystem skal de have så mange ekspeditioner som muligt, så pludselig siger de "et øjeblik", hvorefter man kommer sidst i køen og skal vente 10 minutter igen, og så begynder det hele forfra med en ny uvidende medarbejder. Grotesk.