E. Clausen
Når nu I er færdige med at læse de 2 foregående bedømmelser har jeg en oplevelse fra den virkelige verden, som det fremgår af forhandlerlisten er der mange erhvervskunder inden for det maritime område der benytter ice-net og der har ice-net ikke noget at prale af - de opfører sig direkte uforskammet.
Gamle abonnementer virker lige pludselig ikke og når man åbner skal man omregistreres hvilket er en meget besværlig proces - trods en vejledning på nettet der skal gentages adskellige gange fordi den administrative del ikke bliver fuldt op af kundeservicen rettidigt.
Kundeservicen er ikke til at få fat i, hvorfor deres erhvervsforhandlere bliver kimet ned, kunderne skal sejle i havn og forhandleren skal bruge oceaner af tid for at genåbne forbindelsen der kan tage helt op til 4 dage.
Der er også konstateret problemer med tildeling af emailadresser, da vi må konstatere 2 brugere med samme adresse (navn@seamail.dk), sender man en email til 1 og han er udenfor dækningsområdet går emailen videre til bruger 2 - som returnerer beskeden som en for ham ukendt indhold og det er yderst uheldigt når erhvervsbruger 1 står og mangler lovbekendtgørelser og ministerielle orienteringer i forbindelse med deres erhverv.
Så derfor er bedømmelsen af ice-net som den er og bliver nok slettet for offentligheden og der er bare beklageligt at firmaet drives af en række personer uden egenkontrol i deres opgaveløsning.
Det var så bare en oplevelse fra den virkelige verden..