Christoph Bastrup

#14
Onfone
Christoph Bastrup
08.01.2013
 

Hej Sebastian,

Jeg kender desværre til din situation, men som udgangspunkt kan du følge dit forbrug. Vi i oktober en fejl på systemet der gjorde at der ikke blev opdateret forbrug, hvilket var super træls fordi man pludseligt havde brugt forbrug for over det man måtte.

Det er en beklagelig fejl, som skyldes en server hos TDC der var gået ned.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#13
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Michael,

Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#12
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Jan,

Vi er lidt underbemandet, og derfor søger vi også hele tiden nye kollegaer.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#11
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Vagn,

Jeg vil gerne beklage at du har haft en dårlig oplevelse, dette er bestemt ikke Onfones hensigt.

Normalt må vi ikke fra Support stille telefonen videre, da vi er oplært til alt (bortset fra opsigelser). De problemer vi ikke selv kan løse får vi hjælp til at løse hos en supervisor eller hos vores teknikkere.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#10
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Kristina,

Nu er jeg desværre ikke inde over den nævnte sag, men vil da gerne se på den.

Har du et ordrereferencenummer, så kan jeg slå den op og se hvad Telecare har konkluderet.

Vi har den samme købelov som resten af landet.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#9
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Samim,

Vi godtager desværre ikke opsigelser på mail, da vi gerne vil have dem telefonisk.

Jeg vil beklage at den ikke blev opsagt som aftalt, men husk at du altid skal modtage en bekræftelse før en aftale er iorden.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#8
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Torben,

Beklager du havde havde problemer med at opsige.

Vi tillader kun at vores kunder opsiger pr. telefon.

Må jeg spørge hvorfor du valgte at opsige?

De bedste hilsner
Teknisk Support

#7
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Majid,

Fik du os til at fejlsøge på dit problem, for har ikke oplevet at vores kunder har haft disse problemer.

Er du stadig Onfone-kunde og har du stadig problemet?

De bedste hilsner
Teknisk Support.

#6
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Lars,

Ganske korrekt var der problemer med betalingerne, men fejlen lå hos DIBS (Dansk Internet Betalings System).

Som udgangspunkt yder Onfone ikke kompensation hvis der er fejl hos en trediepart, hvilket også står under vores vilkår.

Vi beklager de gener det må medfører.

De bedste hilsner
Teknisk Support.

#5
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Kasper,

Jeg håber at vi også i fremtiden kan hjælpe dig med at løse problemer.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#4
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Elisabeth.

Desværre er vores ventetid alt for lang, vi er udemærket klar over det og søger også derfor også nye kollegaer så vi kan få ventetiden ned.

Hvis du kender nogen i København så de se ledige stillinger på vores hjemmeside.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#3
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Michelle.

Må jeg hører hvorfor er kunder skal blive væk fra os?

Har du haft en dårlig oplevelse?

De bedste hilsner
Teknisk Support

#2
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Sarah,

Vi har oplevet mange problemer med simkort som ikke er kommet frem - specielt nano-simkort.

Hvis fejlen ligger hos os, kompensere vi også for fejlen.

Er glad for at du valgte at blive hos Onfone.

De bedste hilsner
Teknisk Support

#1
Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Senan,

Tak, for dine roser.

Jeg vil starte ved de 50 kroners spærringsgebyr, dem kan du undgå ved at tilmelde dig til PBS "BetalingsService" på din personlige Onfone-side. Så vil din regning automatisk blive trukket den 1. i hver måned.

Jeg vil prøve at foreslå vores udviklere at vi får kigget lidt på de 70 lande som er inkluderet, men tror generelt at vores kunder er tilfredse der.

Indrømmet, pakkerne er for små. Ved ikke om der sker en ændring i dem her 1.1.2013 hvor vi kommer til at være en del af Yousee. Men information om dette kan du få på vores facebook-side og vores hjemmeside når vi er kommet ind i det nye år.

De bedste hilsner
Teknisk Support