Christoph Bastrup
Hej Sebastian,
Jeg kender desværre til din situation, men som udgangspunkt kan du følge dit forbrug. Vi i oktober en fejl på systemet der gjorde at der ikke blev opdateret forbrug, hvilket var super træls fordi man pludseligt havde brugt forbrug for over det man måtte.
Det er en beklagelig fejl, som skyldes en server hos TDC der var gået ned.
De bedste hilsner
Teknisk Support
Hej Vagn,
Jeg vil gerne beklage at du har haft en dårlig oplevelse, dette er bestemt ikke Onfones hensigt.
Normalt må vi ikke fra Support stille telefonen videre, da vi er oplært til alt (bortset fra opsigelser). De problemer vi ikke selv kan løse får vi hjælp til at løse hos en supervisor eller hos vores teknikkere.
De bedste hilsner
Teknisk Support
Hej Lars,
Ganske korrekt var der problemer med betalingerne, men fejlen lå hos DIBS (Dansk Internet Betalings System).
Som udgangspunkt yder Onfone ikke kompensation hvis der er fejl hos en trediepart, hvilket også står under vores vilkår.
Vi beklager de gener det må medfører.
De bedste hilsner
Teknisk Support.
Hej Senan,
Tak, for dine roser.
Jeg vil starte ved de 50 kroners spærringsgebyr, dem kan du undgå ved at tilmelde dig til PBS "BetalingsService" på din personlige Onfone-side. Så vil din regning automatisk blive trukket den 1. i hver måned.
Jeg vil prøve at foreslå vores udviklere at vi får kigget lidt på de 70 lande som er inkluderet, men tror generelt at vores kunder er tilfredse der.
Indrømmet, pakkerne er for små. Ved ikke om der sker en ændring i dem her 1.1.2013 hvor vi kommer til at være en del af Yousee. Men information om dette kan du få på vores facebook-side og vores hjemmeside når vi er kommet ind i det nye år.
De bedste hilsner
Teknisk Support