Carsten Kromann
Hej Jonas G.
Vi er naturligvis kede af din oplevelse i vores forretning, at I ikke kunne få lov at prøve bilen.
Vi sælger 400-500 om året dette kan vi ikke uden at bilerne bliver prøvekørt.
Men som en seriøs forretning så har vi nogle retningslinjer vi følger og en af disse er at vi ikke bare sender "test piloter" ud at køre i vores biler, uden at vi er enige om basale ting som byttebil/evt. finansiering og andet der gør det muligt at sælge bilen.
Vi har hver gang en bil er ude at kører en omkostning med dette samt en risiko for at der sker skade/defekt med omkostninger til følge, derudover er vores erfaring at vores kunder ikke har interesse i at købe en bil som har haft 30-40 forskellige "test piloter" i dens tid på vores lager.
Nedenstående er det brev, som Nordania har sendt til Suzanne Juul.
Så enhver kan se at jeg er uforskyldt i denne sag. Det er selvfølgelig dybt fustrerende og den slags fejl burde ikke kunne ske.
[..]
Nordania Finans A/S
Bregnerødvej 94
3460 Birkerød
Telefon 45 12 12 12
Telefax 45 14 92 12
nordania@nordania.dk
www.nordania.dk
6. december 2012
Sletning af pant i din bil
Vi har modtaget en henvendelse fra Carsten Kromann, CK Bilcenter A/S. Han beder os få bragt en misforståelse ud af verden med hensyn til aflysning af et gammelt pant i din bil.
Ansvaret for den mangelfulde og alt for sene aflysning ligger alene hos os, og skal derfor ikke lastes CK Bilcenter A/S. Vi beklager naturligvis dybt den ulejlighed og det besvær, det har medført for dig.
For en god ordens skyld, kan vi bekræfte, at der ikke længere er pant i bilen.
Hvis det er muligt at trække den dårlige, offentlige omtale af CK Bilcenter A/S tilbage, vil vi bede dig om det.
Har du spørgsmål eller ønsker en dialog om forløbet, hører jeg gerne fra dig.
Med venlig hilsen
Nordania Finans A/S
Anne Antonisen
Kundeservicechef