Brian P.

#1
Brian P.
1 bedømmelse
28.07.2017

Jeg skriver på vegne af min virksomhed, da vi har været forbi én af Designas nye køkkener Ny Carlsberg Vej (vi tilbyder vandskadeservice).

Da de ikke havde evnerne til at tilkoble et køleskab korrekt, var der løbet vand ud i det nyopførte køkken, og vi blev tilkaldt akut. Mindre end 2 timer senere var det hele ordnet og vi sender en regning på under 1200,- inkl. moms for vores arbejde

Da den mail vi har fået oplyst ikke fungerer, sender vi den med posten. De betaler ikke. Så sender vi rykker 1. Ingen respons. Derefter rykker 2 og slutteligt rykker 3 med inkassovarsling. Vi har naturligvis tjekket adressen, og den er korrekt. Stadig ingen respons. Slutteligt sendes regningen videre til inkasso. Endelig hører vi fra Designa Brønshøj. Inkassovirksomheden har sjovt nok kontaktet dem via samme adresse, som vi har benyttet. De ønsker kun at betale hovedstolen. 80 % af det beløb går til inkassovirksomheden, men jeg gider ikke at slås i retten med en virksomhed for et så tåbeligt, lille beløb.

Vi har altså ventet mere end 1 år på betaling for en lille regning, som de selv har været skyld i. I min verden totalt uacceptabelt. Jeg håber at de betaler deres andre leverandører, og er blevet bedre til deres arbejde i mellemtiden.