Midtgaards Automobiler

Autoværksted, Måløv

2,8/10
#8
Niklas S.
1 bedømmelse
07.03.2017

Skulle sælge min skoda octavia.

Kørte til Midtgård og fik budt 50.000 kroner - hvis jeg købte en ny.

Giv derefter hjem, tog nogle billeder og satte bilen på autocom - salgspris på 1 døgn: 88.000 kroner, og der var flere forhandlere der bød over 70.000... dette var vel at mærke ubeset og uprøvet!!

1
0
Del | Svar | Rapportér
#7
Martin J.
1 bedømmelse
09.09.2015
2,0/10 3,0/10 2,0/10

Problemet med Midtgaard Auto er de simpelthen er ualmindelig dårlige til at oplyse og vejlede.

Tror ikke jeg har oplevet at det de siger, er sådan det bliver og derfor bliver det altid meget, meget dyrere end de de oplyser. Så vær derfor ekstrem opmærksom på hvad de siger til dig og skriv det ned, så du har dokumentationen i orden.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Mikael P.
1 bedømmelse
04.02.2015
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Vores Hyndai I20 skulle til sit første service 20.000 km.

Jeg var forbi værkstedet for at høre om pris og bestille tid, jeg fik oplyst at det første service på min I20 vil være 2.100 kr.

Jeg blev ringet op da bilen var færdig, der var ikke noget ekstra ud over det normale service, men det skulle der heller ikke være på en 1 år gammel bil.

Ved afhentning fik jeg en regning på over 3.800 kr. jeg fortalte at vi aftalte en pris på 2.100 kr. men fik bare besked på at den pris er uden olie og filter.

Det er ikke kun regningen der var problemer med, der var heller ikke skrevet i servicebogen, ved karosseri check, skrev de heller ikke noget om en rustplet der var ved den ene dør.

Jeg kan på ingen måde anbefale det værksted,[..] de virker fuldstændig ligeglade når man ikke er enige med dem, gør jer selv en tjeneste og find et andet sted at handle.

Midtgaard er bare endnu et værksted rækken der giver den branche et dårligt ry.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#5
Thomas B.
1 bedømmelse
13.09.2014

Jeg havde bestilt tid til en prøvetur i en Superb 14 dage før og havde fået bekræftelse på det. Da jeg kommer er der ikke styr tingene. Sælgeren kan ikke finde min bestilling, da den er bekræftet af en kollega. Nå, han finder nødtvungent en superb frem til mig på prøveplader. Jeg spørger ham, om han kan præsentere bilen for mig, da den jo står i udstillingen. Han kigger lidt skævt på mig og fortæller nærmest ingenting om bilen. Jeg opgiver samtalen, og kører en tur i bilen, som er klar til min familie og jeg. Køreturen var det eneste opløftende den dag. Jeg har besluttet mig for, at vi skal købe en skoda Superb, men jeg holder mig langt væk fra midtgaard automobiler i Måløv, da de tilsyneladende ikke er interesseret i at sælge biler, og bestemt har plads til forbedring på deres service.

Jeg var rystet over, at have fået ringe en service men kørte dog hjem med en glæde over at have prøvet en god bil.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Erik H.
1 bedømmelse
12.07.2014

Kører nu med vores 5 skoda.

Har været med fra midtgårds start.

Altid god service og behandling.

0
2
Del | Svar | Rapportér
#3
Samuel G.
1 bedømmelse
11.04.2014

Afleverede til km service. Får bilen tilbage og nu hakker den i tomgang. De hævder at jeg har takket nej per telefon om at få det ordnet. Efter at ha blevet råbt ad af manden i kassen, får jeg en lånebil i to timer for 250 kr imens de kigger på det.

Jeg tager bilen kører derfra og finder et andet værksted.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#2
Mia Poulsen
1 bedømmelse
19.01.2012

Købte en Skoda Octavia hos Midtgaards Automobiler den 16.09.2010 [..].

Da bilen kommer hjem, viser det sig, at der IKKE er kommet en fabriksmonteret PDB-alarm i, som jeg har stående i min købekontrakt og betalt for.

[Midtgaards Automobiler] anbefalede netop den alarm, da jeg pointerede at jeg skulle have hund i bilen. Det var en alarm med bevægelses og niveausensor til 4495.

Men nej, da bilen kom hjem havde [Midtgaards Automobiler] i stedet selv monteret en Meta-alarm i bilen, og det undlod [Midtgaards Automobiler] selvfølgelig at oplyse mig om. Alarmen svarer ikke til det, jeg har behov for. Jeg kan for eksempel tænde for bilen og køre med alarmen tændt, uden den går i gang.

Jeg har nu en bil, hvor jeg ikke kan have min hund i uden alarmen er slået helt fra. Det vil sige, at den ikke er tyverisekret. Jeg har den endvidere stående på gaden i et kvarter, hvor der sker mange sjove ting med bilerne.

[Midtgaards Automobiler] har heller ikke udleveret mine papirer på bilen, det eneste jeg har fået er min midlertidige indregistrering og instruktionsbogen.

Da jeg konfronterede [Midtgaards Automobiler] med det, var [..] svar at [Midtgaards Automobiler] da havde mine papirer. Hvorfor har [Midtgaards Automobiler] så ikke udleveret dem til mig? Har endnu ikke fået dem, selvom jeg har bedt om dem.

Jeg har en kontrakt, hvori der står at den bestilles med fabriksmonteret PDB-alarm.

Hvordan kan det være at en forhandler som er medlem at Danmarks Automobilforening kan være sådan [..].

Sagen fortsætter:

Jeg synes, at Midtgaard Automobiler i Møløv/Ballerup er et svindelfirma. Jeg er blevet snydt så det basker.

Han skulle ommontere min alarm på min nye bil til 300.000 iflg. Bilklagenævnet. MEN jeg har stadigvæk ikke fået mit garantibevis, regning og pris. Jeg har heller ikke kunne få at vide, om der er tippefunktion på den nye alarm han har monteret. På den farriksmonterede Skoda alarm er der en tippefunktion. Han har udleveret en manual til en Cobra alarm med et andet nummer, end den der er blevet monteret i bilen. Hvorfor?? Jeg har undersøgt, hvad den nye alarm koster, og den fås på nettet til 128 Euro. Jeg har betalt 6,500 kr. for den fabriksmonterede alarm, men Claus Midtgaard mente ikke, det var nødvendigt, at give mig en regning. Gang på gang lover han noget, og dermed bliver sagen trukket i langdrag. Til sidst regner han vel med at man opgiver. Men NEJ jeg vil ikke snydes, så jeg forsøger nu ad rettens vej at få mine rettigheder, da jeg jo er beskyttet (eller er jeg???) af købeloven. Midtgaard har handlet i ond tro, da han undlod at fortælle mig, at han selv havde eftermonteret en alarm.

Sagen er nu trukket ud i 1,5 år. Hvor længe endnu Claus Midtgaard? Jeg synes ikke, man skal snyde folk man i forvejen tjener penge på. I sidste ende kan det jo være du mister kunder, da jeg i hvert fald ikke vil anbefale din forretning. TVÆRT I MOD!

4
1
Del | Svar | Rapportér
#1
Lars Rolighed
1 bedømmelse
07.08.2010

I forbindelse med et nyligt opstået problem med mit mekaniske vinduestræk (Skoda Fabia), kontaktede jeg Skoda Ballerup (Midtgaards Automobiler A/S, Måløv Byvej 25-25, 2700 Ballerup) og fik tid til eftersyn/reparation 5/8-2010.

Under telefonsamtale tidl. på ugen fik jeg oplyst, at jeg kunne komme til kl. 08.00. Eftersynet/reparationen ville tage ca. 1 time og man ville sørge for at bestille en ny vinduestræk-enhed hjem, i tilfælde af at denne skulle udskiftes. Jeg husker ligeledes tydeligt, at jeg sagde, at jeg ville vente på at bilen blev færdig (da reparationen jo kunne foretages på ca 1 time).

Jeg møder op på adressen (½ time og 19 km fra Vanløse hvor jeg bor), bilen bliver indskrevet og kørt ind på værkstedet - og jeg tager plads i venterummet. Nu finder man imidlertid ud af, at man endnu ikke har modtaget den hjembestilte enhed, så man kan ikke gå i gang med opgaven.

Jeg får så valget mellem at vente til op på formiddagen på en reservedel som måske vil dukke op eller betale for en lejebil (250,-). Det lader i den sammenhæng til at være et stort "issue", at der på "booking"-sedlen tilsyneladende ikke er anført, at jeg havde i sinde at vente på reparationen af min bil (som jeg jo havde sagt tidligere), så af den grund kunne der ifølge medarbejderen ikke være tale om kompensation - evt. i form af fri leje af erstatningsbil.

Medarbejderen virkede fuldstændig uantastet og ligeglad ved situationen og der var ingen antydning af fornuftig forklaring eller undskyldning for ikke på forhånd at have undersøgt om reservedelen var modtaget (det må da være en selvfølge) og for efterfølgende ikke at have underrettet mig i tide. Jeg kørte selvfølgelig min vej og følte mig dybt krænket ved at have spildt dyrebar arbejdstid på denne udflugt.

Da jeg på trods af flere henvendelser pr. mail endnu ikke har modtaget nogen tilbagemelding, ser jeg mig nu nødsaget til at udbrede kendskabet til min lille møde med Midtgaards Automobiler A/S (Skoda Ballerup), så potentielle nye kunder undgår lignende oplevelser. Jeg vil fortsætte min søgen efter en pålidelig Skoda-forhandler (Storkøbenhavn) og i fremtiden fraråde familie, venner og bekendte at benytte sig at Skoda Ballerup's service (som jfr. ovenstående kan ligge på et meget lille sted).

33
22
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Midtgaards Automobiler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Midtgaards Automobiler det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.