Jensens Bøfhus Holbæk

Restaurant, Holbæk

3,6/10
#22
Nicole S.
1 bedømmelse
20.11.2023

Den dårligts opleves
Var nede og købe mad igår den 19-11-23

Jeg havde bestilt min mad over nettet da jeg kommer og henter det har de lavet forkert mad så skal stå med halvdelen af mit mad og vente på det andet ikke nok med det da jeg så kommer hjem mangler der mad jeg ringer til dem og de vil ikke komme med noget nyt eller ej give mig penge tilbage

Og nu ligger vi en familie på 6 med madforgiftning

Skal Aldrig nogen siden spise der igen

0
2
Del | Svar | Rapportér
#21
Rico C.
1 bedømmelse
05.05.2023

Lørdag d 29/4 2023 spiste vi (4) mennesker i Holbæk kom kl 18:30 bestilte mad kl 18:45 2 skulle have kødet gennemstegt 2 skulle mellem stegt kl 19:30 kom maden kødet var rødt hos alle 4 sovsen og promf. var kolde så fik vi en ny gang mad kl 8:00 det samme gentog sig uden tagen promf. der var lidt varme . Bestyreren var ikke kunde venlig fik nogle dumme svar. Fik lov til at gå uden at betale. Da hun undskyldte med at der var 2 kokke som ikke kunne enes. Det er sidste gang at vi spiser i Holbæk. Hvor vi ellers har kommet 5 gange

0
0
Del | Svar | Rapportér
#20
Michael L.
1 bedømmelse
02.03.2017

Altid lækker mad , og personalet er altid smilende og hjælpsomme, vil altid komme der

0
0
Del | Svar | Rapportér
#19
Hans K.
1 bedømmelse
18.09.2013

Tog ind for at spise på Jensens Bøfhus, får anvist et bord og konstaterer, at bestikket er møg beskidt - kødrester på kniven. Får udleveret nyt. Bestiller to cola og to bøffer. Får serveret colaer, som lugter jordslået, hvilket jeg aldrig har oplevet før, så jeg beder tjeneren om at lugte til glasset. To tjenere er enige i, at colaen lugter fælt. Jeg får naturligvis en ny cola, som denne gang lugter bedre, men stadig jordslået. De forsikrer mig om, at rengøringen af ismaskinen bliver udført efter anvisningerne. Så kommer bøfferne, som er gennemstegte og ikke medium som bestilt og grøntsagerne er udkogte. Samlet regning på over 500 kr. for en helt igennem dårlig oplevelse. Håber ikke, at Gordon Ramsey kommer forbi en dag, for så er jeg sikker på, at både mad og drikke vil ryge en tur i havnen.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#18
Jeanne Johansen
1 bedømmelse
09.08.2013

Dårlig og meget sur betjening, kold mad som man har en fornemmelse af har været serveret før, også selv om man skal vente meget længe på at få sin mad. Dyrt i forhold til det der bliver severet. Den ene stjerne får de på grund af beliggenheden.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#17
Cecillie Hansen
1 bedømmelse
21.07.2013

Jeg besøgte jensens bøfhus i Holbæk 21 juli 2013, har været der i alt 3 gange og kommer ALDRIG igen..

Uacceptabel lang ventetid på vores mad, kolde kartofler, halvtom salatbar, og til min store væmmelse fandt jeg en orm i mine råstegte grøntsager, da jeg gør opmærksom på det får jeg en besked om, at det er fra fabrikken hvor de bestiller poserne med frosne grøntsager, så det kan de ikke gøre noget ved og det er ikke deres fejl... Magen til dårlig service skal man sku lede længe efter.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#16
B. Jørgensen
2 bedømmelser
12.03.2013

Elendig betjening
Elendig Salatbar
Elendig kød enten får man skamstegt kød eller halvråt kød

Det eneste positiv er beligenheden og udsigten

0
0
Del | Svar | Rapportér
#15
Charlotte Degn
2 bedømmelser
14.08.2012

Beliggenhed: 10* - service: 7* - råvarekvalitet: 4* - temperatur på maden: 2*

Prisnivau: 5* Alt i alt en blandet fornøjelse, men et rart sted at komme, men meget forskelligt alt efter hvilken menu man vælger. Får altid kolde pommes/kartofler, og der er tit sener i kødet........

0
2
Del | Svar | Rapportér
#14
T. M. Pedersen
1 bedømmelse
27.08.2011

Min far går normalt ikke ud for at spise, men nu havde han fået et gavekort til Jensens Bøfhus, som han glædede sig til at besøge thi Jensens Bøfhus har altid fulde huse, og det må jo være pga. den gode pris og de gode bøffer.

Vi bestilte bord til tre (min mand, min far og jeg). Det var en fredag aften, og restauranten var fuldt booket. Vi ventede nogle minutter på vores bord. Ventetiden var ok. Indretningen i restauranten minder meget om et cafeteria i et varehus eller MacDonalds om du vil. Dækkeservietterne kom på bordet, og var papirlapper med Jensens' tilbud på is og bøffer. Helt på MacDonalds niveau, der manglede bare en blå plasticbakke nedenunder. Larmen var også på niveau med en fastfood restaurant.

Efter 25 min. havde vi stadig ikke fanget en tjener vi kunne aflægge bestilling hos, så jeg rakte til sidst fingeren i vejret, lige som man gør i skolen. En tjener så det, og jeg bad om at få lov til at bestille. "Ikke hos mig" svarede [..] prompte, "men jeg skal sige det videre til en anden". Så gik der 5 min. mere inden vi endelig fik bestilt. En bearnaisebøf til manden, en US bøf til den nette sum af 220 kr. til mig, og en Jensens favoritbøf til min far.

Efter 30 min. kom maden. Min bøf var neutral i smagen og uden spor af stegeskorpe, men den var mør. Den var ikke rød som bestilt men medium. Tilbehøret var en bagt kartoffel, whiskeysovs og salatbar. Min mands bøf var varm, men grøntsagerne var ikke tilberedt længe nok, dvs. de var rå og så var de ikke en gang lunkne mere. De var piv-kolde. Vi gad ikke klage. Min fars bøf var ok, men for den pris forventer man lidt mere end 150 g tykstegsbøf, en portion friturestegte kartoffelskiver og en kande spandesovs med ketchupsmag. That's it. Salatbar til en Favoritbøf koster 40 kr. ekstra.

Salatbaren havde et stort udvalg, men alt var hældt direkte op i skålene fra spande og glas. Ingen havde stået og snittet salat her, og jeg stod og begyndte at savne salatbaren fra min kantine på jobbet, som ligger niveauer højere end det Jensens kunne tilbyde.

Sodavandene kostede 54 kr. pr. stk., og der var ikke essens nok i colaerne, hvilken er en skandale til den pris.

Vi spurgte min far om han kunne tænke sig en dessert, men han var så skuffet over maden, larmen, betjeningen, atmosfæren... Ja alt, at han gerne ville væk hurtigst muligt. Regningen sneg sig op på 800 kr. for 3 bøffer, 2 sodavand og 1 øl. Alt for dyrt i forhold til kvaliteten. Regningen blev betalt ved skranken, da det var umuligt at fange en tjener ved bordet.

Før hen var Jensens Bøfhus kendt som en sted med gode bøffer til lave priser. Det er slut. De lever stort på, at de tjener kassen på al deres færdiglavede mad, og har loppet priserne op i et urealistisk leje i forhold til kvalitet.

Jensens Bøfhus er avanceret junk i mine øjne. Jeg kommer der aldrig mere, og jeg synes det er synd og skam for andre restauranter i Holbæk der laver bedre mad til billigere penge, at de må kæmpe for at overleve, fordi Jensens Bøfhus har penge til at reklamere, og dermed hive kunderne hjem.

En stor bøf af oksefilet med hjemmelavede frites, hjemmelavet bearnaiase og en stor skål frisklavet salat, fås til samme pris på en hyggelig kro med stor gastronomisk niveau nær ved. Om jeg begriber hvorfor nogen synes kroen er dyr, men gerne betaler det samme for en junk-bøf hos Jensens.

2
1
Del | Svar | Rapportér
#13
Maria Larsen
1 bedømmelse
23.08.2011

Dårlig.. Første gang vi var der var ok. De to næste gange fik vi frygtelig kød, også da vi havde brokket os. I dag kom vi hjem med en dårlig oplevelse der gør, at vi aldrig tager på Jensens Bøfhus mere, der var hår både i min og min mands mad, og da vi sagde det fik vi svaret: Når det var da ærgeligt.

10
1
Del | Svar | Rapportér
#12
Søren Gersløv
1 bedømmelse
07.04.2011

Vi har været en del gange på Jensens Bøfhus i Holbæk og har været tilfredse hver gang. Lørdag den 2. april var dog en klar undtagelse.

Vi havde bestilt bord til 5 personer nogle dage i forvejen kl. 18.45.

Da vi ankom var der en kæmpe kø og vi ventede ca. 20 minutter inden vi kunne få vores bord. Vi blev så anvist et bord som absolut kun havde plads til maks 4 personer og sad som sild i en tønde og på en måde så man skulle have albuerne ind til siden for ikke at skubbe til sidemanden ved nabobordet. Da vi så skulle bestille vores mad var alt udsolgt i den American Strib bøffer som ellers er den mest populære. Vi prøvede først om vi kunne få et andet bord men nej og så valgte vi dybt skuffede at forlade restauranten igen og blev enige om at successen åbenbart er så stor at man maser alt hvad der stoppes ind i restauranten og åbenbart heller ikke har styr på varelageret. Derfor må vi advare andre om at besøge denne restaurant også selv om der er bestilt bord i forvejen. Sørg i hverfald for at have en klar aftale om hvor I vil sidde.

Bedre held næste gang Jensens og pas på at successen ikke stiger jer til hovedet for så mister I hurtigt mange kunder.

5
3
Del | Svar | Rapportér
#11
Lone Havmand
2 bedømmelser
09.02.2011

Rimelig mad til rimelige penge. Drikkevarer nok i den halvdyre ende, men det er jo en forretning som alt andet, så det er nok ret naturligt.

Rigtig fin salatbar med varieret udvalg og ikke kun iceberg og tomater.

Alt i alt - man får hvad man betaler for, og kan derfor få et udmærket måltid mad efter prisen.

4
5
Del | Svar | Rapportér
#10
Steen Pedersen
1 bedømmelse
20.11.2010

Det positive var at vi fik meget i rabat, men gud fader bevares for dårlig service og bøfferne var nærmest rå (ikke medium i hvert fald) og pommesfrites var halvkolde plus flere blev glemt under serveringen eller fik det forkerte. Synd for de damer der gik og serverede. Der må godt nok herske total kaos i det køkken. Sad i næsten 2 timer for den dårligste omgang mad og service jeg nogensinde har fået og jeg har været mange steder. Vi var 9 i alt og skuffelse hele vejen rundt. Vi blev tilbudt dessert gratis, men valgte at tage ungerne med på McD og give dem en McFlurry. Tillykke i vandt 1. prisen for det mest elendige jeg nogensinde har oplevet på alle leder og kanter undtagen de arme tjenere der gik rundt og prøvede at hygge om folk og vi var ikke de eneste utilfredse kunne man høre. Grunden til at pilen ikke går under minus er de søde tjenere der kæmpede forgæves. Det var virkelig en once in a lifetime oplevelse og jeg kommer ikke der mere. Kan da lige nævne at for nogle år siden var vi 8 stk på Roskilde bøfhus og det var nøjagtig som at spole en film tilbage. Det er sgu en ommer hvis i vil have andre end engangskunder.

3
2
Del | Svar | Rapportér
#9
John Christensen
1 bedømmelse
08.07.2010

Vi har spist på Jensens Bøfhus en del gange og holdt 3 fødselsdage. Vi har altid fået dejlig mad, og har der været en lille misforståelse er det blevet rettet med det samme. Vi har kun godt at sige om restauranten.

6
3
Del | Svar | Rapportér
#8
Jeppe Sehested
1 bedømmelse
04.06.2010

Min kæreste, lille dreng på 11 måneder og jeg selv var i dag på spontant besøg på Jensens Bøfhus i Holbæk med forventningerne i top på den gode udsigt og en terrasse plads. Det var så også de eneste forventninger der blev indfriet og det var ikke engang fordi de var så høje i forbindelse med maden. Er godt klar over at der ikke er tildelt Michelin stjerner til Jensens for nylig, men forventede dog lidt mere end McD. standard.

Da vi ankommer i døren bliver vi bedt om at at vente lidt på at blive anvist siddepladser, hvilket i mit hoved er ok når man ikke har bestilt bord, men ventetiden blev alligevel lidt for lang. Så dog ikke ud til at være specielt travlt, så det bliver første spørgsmålstegn.

Da vi så bliver anvist bord kan man jo kun sidde og nyde den gode udsigt og lyden af bølgerne der slår ind under terrassen. Intet mindre end pragtfuldt at sidde bogstavelig talt oven på vandet og indtage sin mad.. Nå nej, vi havde jo ikke fået bestilt. Det går der lige de første 20 minutter med i ventetid.

Endelig kommer der en tjener og tager imod vores bestilling. Min kæreste og jeg bestiller begge Bøf Bearnaise med fransk bearnaise, samt en snackkurv til forret. Min dreng skal have en af deres børnemenuer. Hertil bestiller vi to sodavand, mig en stor og min kæreste en alm. Så går ventetiden ellers i gang igen. 20 minutter må vi vente på vores drikkevarer og yderligere 15 på forretten og juniors mad. Allerede her befinder vi os langt under McD. standard. Endelig kommer den første omgang mad, hvilket er ok i kvalitet, men heller ikke mere. Der skal virkelig meget til at f.... mozzarellasticks og hot wings op. Da forretten er konsumeret sidder vi igen og venter og det bemærkes her at personalet et par gange kommer skrup forvirret med tallerkner i hånden og kan ikke finde ud af hvem der skal have maden. Vi må også på et tidspunkt pænt give udtryk for at det ikke var det vi havde bestilt og derfor sende dem videre på deres meget besværlige færd.

Så kommer maden "endelig". Nøj hvor er skuffelse virkelig en "kill mood". Bøffen var sej, gulerødderne nærmest rå og kartoffelskiverne kunne jeg have lavet bedre selv med en pose fra Netto til 10 kroner, hvilket muligvis er der de kommer fra, selvom Jensens nok får dem billigere når de køber i paller. Da vi begynder at spise er der efterhånden gået så lang tid at vi har drukket vores drikkevarer og vi bestiller derfor to nye. Disse når ikke at komme og da vi har spist op vælger vi at afbestille og bede om regningen. Da regningen er betalt dukker colaerne ironisk nok op, hvilket vi vælger at ignorere og går vores vej.. for altid!

Denne "restaurant" kan ikke anbefales på andre områder end udsigten som har fået en karakter. Softicen havde muligvis også fået en karakter, hvis vi ikke allerede havde været der i 2 en halv time og derfor valgte desserten fra. Den sidste karakter kommer derfor til det gode vejr og de fine sejlbåde på fjordens spejlblanke vand.

17
3
Del | Svar | Rapportér
#7
Kim S. Magnussen
1 bedømmelse
24.05.2010

Følgende mail er d.d. sendt på info@jensens-bofhus.dk:

Så måtte vi prøve det, børnene (4, 6 & 8 år) ville så gerne prøve en "rigtig" restaurant, frem for MD eller et pizzeria. Vi har prøvet Jensens (Roskilde og Axel Torv) mange gange uden børn, og huskede det som om at kvaliteten var god ift. pris..

Vi bestilte bord i Holbæk til fem (2 voksne og 3 børn) til i dag, 2. pinsedag kl. 12. Vi ankom kl. 11.55 til en restaurant med 4-5 besatte borde. Vi blev lidt overraskede, da vi blev "tildelt" det vel nok dårligste fire-personers-bord i restauranten, ude midt i restauranten. Et bord der på ingen måde var gjort klar til ankomst, men hvor der blev sat en stol for bordenden og hvor vi ville skulle sidde så tæt at det ville blive et irritationsmoment for os alle. Vi gjorde opmærksom på at vi havde bestilt et bord til 5 og ikke 4 personer.

Vi spurgte høfligt, om vi ikke måtte få et bord med fin udsigt og plads til 6. Det kunne vi ikke, for: "Vi har jo kun det ene, hvis der skulle komme et selskab på 6 personer". Jeg gjorde høfligt opmærksom på at der faktisk var 3 stk. 6-personers borde. Værtinden kiggede lidt tvivlende på mig og sagde, "Nåh, ja, tre, men tænk hvis der kommer 3 selskaber" Efter lidt snak og et tjek i reservationerne, blev vi tilbudt et 6-personers bord, men så skulle vi også forlade det senest kl. 13.45, for der kom jo andre gæster. Vi accepterede "kompromisbordet", for dér var der trods alt plads til os og eftersom det kun var frokost var der jo rigeligt tid til at spise.

Min kone bestilte en "Round Steak", den var ikke rød som bestilt, men medium. Det lod vi passere, da bøffen var spiselig og "rødhed" jo nogle gange kan diskuteres.

Jeg bestilte en "Byg-Selv Burger", og glædede mig til en burger i topklasse. En burger der skulle "samles" med ingredienser fra salatbaren. Jeg prøvede forgæves at finde bacon, rucolasalat, tomatskiver, løgringe, syltet agurk og andre standardingredienser til en superburger. Desværre måtte jeg nøjes med nogle meget tørre rødløg og icebergsalat. Da der ikke var noget salatmayonaise måtte jeg smøre med kryddermayo og ketchup, i øvrigt er det ikke nemt at smøre med en gaffel og en steakkniv. Det betød desværre så at der ikke var dyppelse til pomfritterne. Nåh, men min forventning var stadig stor da jeg skar den første bid. Brødet havde formentlig aldrig været varmet og bøffen var ringere end de billige papbøffer fra supermarkederne. Den var af så ringe kvalitet, at min hustru, der sad ved siden af konstaterede blot ved at se det overskårne brød, at den så både tør og kedelig ud. Desværre var personalet væk, og ingen havde spurgt: "Hvordan er kødet?" Jeg var nødt til at rejse mig og gå op til skranken for at oplyse om min ringe burger. Tjeneren var meget elskværdig, men var desværre ude af stand til at gøre noget, men hun kunne jo bede sin chef om at komme hen til vores bord. Hun gik og kom tilbage efter længere tid med meddelelsen om at jeg kunne få en ny burger. Dette var jeg bestemt ikke interesseret i, hvis dette var standarden og efter at have talt med sin chef igen, fik jeg besked på at jeg kunne vælge en ny ret. Jeg valgte en "Round Steak" som min hustru, men mindede om at den skulle være rød, og ikke medium, som min hustru havde fået. Efter relativ kort tid kom hun med en bøf, som ikke lignede min kones, men den gled ned, og smagte dejligt.

Vi bad om regningen, og betalte. Stor var min overraskelse da jeg så den dekort vi havde fået ikke var korrekt, vi havde fået krediteret 49 kr. og ikke de 74 kr., som min BSB burger var debiteret til. Jeg fandt vores tjener, og hun kom over til vores bord. På "konfrontationen" svarede hun: "Det var det, min chef sagde jeg skulle gøre." Jeg bad om at tale med den chef, de 25 kr. i difference var ligegyldige, men hvis man ligefrem beder de ansatte om at kreditere forkert, så synes jeg at det er problematisk. Derefter blev jeg gjort opmærksom på at jeg jo havde fået en bedre bøf, som jeg ikke havde betalt ekstra for. Jeg gentog at jeg havde bestilt den samme slags bøf som min hustru, og kun bemærket at den jeg fik heller ikke var rød. Jeg bad endnu en gang om at tale med hendes chef, hun gik. Hun vendte tilbage med en besked fra chefen om at det var den korrekte dekort eftersom jeg havde fået den burger jeg havde bestilt, og den levede op til de kvalitetskrav de stillede og jeg havde taget imod tilbuddet om en ny ret. (Skræmmende I ikke stiler højere, og at McDonald faktisk har en væsentlig bedre kvalitet på deres burgere der koster under det halve). Igen måtte jeg insistere på at tale med chefen som hun hentede.

13 minutter senere kom hendes chef, med bemærkningen om at: "Jeg forstår at du ikke mener, at du har fået nok i rabat!" Det gjorde mig en smule vred. Da jeg forklarede situationen, blev jeg mødt med en stribe argumenter:

1. "Du har jo fået en bedre bøf, en "Favoritbøf", den koster 89,- så du har jo faktisk fået mere rabat!"

- Jeg havde jo bestilt en Round Steak..

2. "Nåh, jo, men det var jo for at du kunne få den hurtigt!"

- Jeg havde jo bestilt en Round Steak..

3. "Nåh, jo men du havde jo også spist halvdelen af din burger, så var den vel god nok!"

- Jeg havde taget 2 bider, og jeg ønskede ikke en magen til, brødet var koldt, bøffen var tør, og kødets struktur mindede om maskinudbenet kød.

4. "Synes det ikke at det er lidt meget du gør ud af det for 25 kr.?"

- Jeg synes faktisk at det er ufatteligt at Jensen's Bøfhus ønsker dårlig omtale for 25 kr.

5. "Så må du jo skrive en klage!"

- Ja, tak, må jeg bede om adressen?

6. "Jeg tror at det er Læssøegade 21 eller 23!"

- Ja, tak, må jeg bede om adressen på et stykke papir?

Jeg får herefter et "Værdikort" med bemærkningen om at: "Den står her vist et sted, du kan vel selv finde den."

Da jeg beder om [chefens] visitkort, siger han: "Mit navn må du selv skrive ned!" Hvorefter han vender rundt og er på vej tilbage i "sikkerhed". Inden han går, når han at sige "At vi ikke behøver at komme igen".

Det har vi så sandelig heller ikke tænkt os, og vi har bestemt heller ikke tænk os at anbefale Jensens Bøfhus til andre, tværtimod. Fremover vil vores "restaurantbesøg" sammen med børnene blive hos MacDonald, hvor vi kan være sikre på at burgerne er friske og hvor vi ikke skal diskutere med hverken personale eller chefer hvis kvaliteten ikke lever op til det forventede.

Jeg ser frem til at høre om vi blot har været usandsynlig uheldige, eller det er normal "standard" hos Jensen's.

6
5
Del | Svar | Rapportér
#6
Morten Rytter
3 bedømmelser
06.05.2010

Vi spiste på Jensens Bøfhus i Holbæk d. 6/5 i anledning af min kones fødselsdag. 2 voksne og 3 børn.

Efterhånden har vi nok været på Jensens Bøfhus i Roskilde ca. 10 gange med familien. Betjeningen var fin i Holbæk omend nok lidt mindre smilende end i Roskilde (men her er den også usædvanlig god).

Vi fik en byg-selv burger, en strip steak med fransk bearnaise sovs og smørstegte kartofler. Ungerne fik pizza, nuggets og alfabet bogstaver.

Burgeren var fin og eftersom man selv fylder op fra salatbaren kan det ikke gå galt. :-)

Steaken var meget velsmagende og den nye franske bearnaise sovs (noget tykkere i det end den normale variant som de stadig har) synes jeg var utrolig god. Hvor den gamle er lidt ligesom Knorr's så er den nye en tyk udgave af en rigtig bearnaise sovs.

Lokalerne har jo super udsigt og er mere rolige end i Roskilde. Det er nok positivt for de fleste men måske lidt mindre familie-venligt hvis man har urolige børn med.

Prisen kom samlet op i ca 580 kr. hvilket er rimeligt synes vi. Dog skal man være opmærksom på at specielt drikkevarerne er meget dyre. 48 kr. for en stor Cola (ok den var stor men alligevel!). Det kan betale sig at købe en kande og så dele den.

Jeg synes at man skal se Jensen's som en luksus variant af MacDonald. En super familierestaurant hvor ungerne får lidt legetøj og mad de kan lide. Voksen maden er også fin men det kan man få mange steder. Dog er det altid samme kvalitet og smag (i hvert tilfælde det vi har oplevet selvom de andre anmeldelser viser et andet billede). Man skal ikke sammenligne den med mere gourmet agtige restauranter som MASH (Kbh), Madklubben (Kbh), Saison (Hellerup), Rådhuskælderen (Roskilde) mm.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og vi tager gerne til Holbæk igen.

17
3
Del | Svar | Rapportér
#5
Lise Schleiss
3 bedømmelser
30.03.2010

Et besøg til Jensens Bøfhus i Holbæk er bestemt ikke en gentagelse værd, det skulle da kun være pga. udsigten. Det overordnede indtryk bliver dårligt pga. mange små uheldige oplevelser, som ellers ville være meget lette at rette op på.

Vores tjener [..] virkede ikke særlig glad, ikke et eneste smil, nærmest tværtimod, virkede hun næsten småfornærmet.

Min søn havde fødselsdag, hvilket restauranten var oplyst om, så det ville være oplagt for tjeneren lige at sige tillykke og fødselsdagsflaget måtte vi bede om, selvom restauranten, i forbindelse med reservationen selv havde tilbudt at sætte ét på bordet.

Derudover gik ca. 20 min. fra vi havde fået bordet, før vi kunne afgive bestilling af drikkevarer og mad. Det var svært at få kontakt til en tjener, selvom de ikke havde voldsomt travlt. Det var først da vi skulle bestille, at vi fandt ud af, at der var en børnemenu, som den mindste kunne få noget fra. Da vi spurgte, var svaret i første omgang: 'det kan du jo se i børnemenuen'. Lidt svært, når man ikke har fået den. Der gik herefter yderligere 15-20 min. før maden kom og den kom desværre ikke samtidig, så de første måtte begynde at spise, inden resten havde fået deres mad, hvis det ikke skulle nå at blive koldt.

Ved fødselsdag er der gratis is til alle i selskabet, alligevel blev det i første omgang sat på regningen.

Det kan desuden undre, at Jensens Bøfhus kun har en hjemmeside og ikke har en kontakt mailadresse. Hvis man ønsker at komme med ris eller ros, skal det foregår pr. post.. Det giver jo uvilkårligt den tanke, at de helst er fri for at høre folks mening.

3 ud af 10 stjerner for udsigten, spiselig mad og indretningen (som er lidt bedre end McDonalds).

4
5
Del | Svar | Rapportér
#4
Margrete Johansen
2 bedømmelser
28.03.2010

Var inde for at spise sammen med mit barnebarn. Hun fik en børnemenu med pølse og pommes frites. Pølsen var skamstegt og pommes frites okay posemodel. Jeg fik en bøf med wiskeysauce og salat. Salaten var en spiseskefuld coleslaw af værste, færdiglavede skuffe. Pommes frites som børnemenuen - okay posemodel. Bøffen var senet og saucen var frygtelig. Sød og ketchupvæmmelig. Mit barnebarn fik soft ice til dessert - middelmådig kvalitet, men det reddede hendes aften, da maden var gyselig. Regner ikke med at give stedet endnu et forsøg.

9
4
Del | Svar | Rapportér
#3
Karsten Nør-Pedersen
1 bedømmelse
14.03.2010

Vi var et selskab på 11 personer i går. Havde frygtet, at severingen og maden var i bunden oven på de to andre anmeldelser. Serveringshastigheden og maden er faktisk ok. Maden kan dog ikke måle sig med eks. maden på Vivaldi - lidt for meget "maskinagtig". God til børnefamilier bl.a. al den is man kan spise til 20 kr.

7
6
Del | Svar | Rapportér
#2
Vagn Jensen
1 bedømmelse
09.03.2010

Har været hos Jensen's Bøfhus tre gange.

Deres fadøl er flad, ingen kulsyre, gjorde personalet opmærksom på problemet, hver eneste gang, men det er stadigvæk det samme triste "fladøl".

Sidste gang var der æggeskaller i min bøf, samt min frue fik aldrig det hun havde bestilt.

Tilligemed er det alt i alt for dyrt for en lav kvalitet mad.

Så vi kommer ikke på Jensens mere.

3
2
Del | Svar | Rapportér
#1
Sidsel Petersen
1 bedømmelse
04.02.2010

Min søn blev 10 år d. 31. januar. Hans ønske var at spise på Jensens Bøfhus denne dag. Vi bestilte et bord til 9 pers. kl. 13 denne søndag, vi var der 12.45.

Da vi endelig blev lukket ind, måtte vi selv spørge efter betjening, øjeblik og kl. 14.00 fik vi alle serveret maden samtidig. Bøffene var ikke de gram som vi betilte, sovsen til den ene bøf var ikke whiskysovs som menuen lød på, alle bøfferne var halvkolde (min søn fik den varmet, men det blev den ikke bedre af..). Hakkebøfferne som 4 af os fik, lignede dog meget burgerbøffer, de var max. 2 cm. høje, det var bestemt ikke en "hakkedreng", men smagte dog ok. Skøn salat og isbar. Iøvrigt fik vi ikke bøfferne billigere som de lovede, men der blev så heller ikke skrevet 4 x børneis på. Jeg fortalte hurtigt tjeneren om vores oplevelse, som undskyldte med at hele køkkenet havde meldt sig syge denne morgen.. Nitte!

Min søn stiller aldrig sine ben der igen.

9
6
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Jensens Bøfhus Holbæk til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Jensens Bøfhus Holbæk det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.